2013. szeptember 1., vasárnap

Nathaniel 5. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Mit csinálsz te itt? Mindent hallottál?
Nem, én... Csak erre jártam, és megláttam az igazgatónőt. Dühösnek tűnt.

Valaki ellopta a tanáriban őrzött iratokat.
Ugye nem te voltál?

Dehogy! Viszont a diákok közül egyedül nekem van kulcsom a tanárihoz.
Oh! Értem már...

Elvesztettem a kulcsot, az igazgatónő pedig azt hiszi, hogy szándékosan tűntettem el.
Nehéz ügy!

De én nem tehetek semmiről! Valaki ellopta tőlem a kulcsot, majd a tanáriból az iratokat!
(következő)


Ha nem teszem gyorsan rendbe a dolgokat, kirúgnak a suliból... Nem tudom, mit csináljak!
Megpróbálok segíteni neked. Nézzük meg a tanári környékét, hátha találunk valamit!

Nem lehet. Nincs már meg a kulcsom, és nem is szabad errefelé mászkálnom.
Akkor körbenézek egyedül!

Köszi!
Nincs mit!

Szívesen segítek megkeresni a kulcsot, de adhatnál pár tippet!
Mire gondolsz?

Hogy hol lehet vagy hogy ki lophatta el? Gőzöm sincs! Általában magamnál tartom!
A. Hogy lophatták el, ha mindig nálad van?
B. Ne aggódj! Megtaláljuk!
C. Szörnyű, mennyire nem tudsz figyelni a cuccaidra!

Szerintem nem is a kulcs a lényeg, hanem ami eltűnt a tanáriból. Tudod, mi volt az?
Sajnos nem beszélhetek róla.
A. Értem. Akkor egyelőre a kulcsra koncentrálok.
B. Nem tudom, hogyan segíthetnék, ha nem mondod el.
C. Ha ennyire nem bízol bennem, akkor oldd meg magad a problémát!

(Nem azt mondtad, hogy a kulcsra koncentrálsz? Nem kell tudnod az iratokról!
Jól van, te tudod!)

Várj! A helyzet az, hogy a következő dolgozatok kérdéseit tartalmazó borítékot lopták el, amely gondosan el volt zárva a tanári teremben.
A. Szuper! Akkor elhalasztják a dogákat?
B. Már értem, miért ilyen fontos, hogy megtaláljuk a kulcsot!
C. Ne aggódj, megtaláljuk!

A kulcsot legalább megtaláltad?
Nem, de megyek, és megkeresem!

Nem tudod kinek jutott eszébe ellopni a dolgozatokat?
Mit gondolsz? Szerinted ilyen gondba lennék, ha tudnám, ki volt?
A. Biztos valaki, aki rosszul tanul, és puskáznia kell, hogy jobb eredményei legyenek!
B. Biztos valaki, aki tudta, hogy nagy bajba sodor téged ez az ügy!
C. Nem tudom, gondolkodom!

Egy rossz tanuló... Tudod hány rossz tanuló van itt?!
(Beszélgetés vége)

Reka! Na, hogy haladsz?


Megtaláltam a kulcsot! Tessék!

Szuper! Most már csak a dolgozatok kérdéseit kell visszaszereznem...
Szétnézhetnénk a tanáriban, hátha találunk valami nyomot!

Már így is sokan azt hiszik, hogy benne van a kezem a dologban. Nem láthatnak meg minket a tanári közelében!
De ha nem találod meg a papírokat, így is, úgy is pórul jársz. Nem igaz?

De igaz. De te is vállalnád a kockázatot?
A. Igen. Tudni akarom, ki lopta el a papírokat!
B. Kötelességemnek érzem, hogy segítsek.
C. tudom, de nagyon kíváncsi vagyok, ki lopta el a papírokat!

Én nem kényszerítelek semmire!
(következő)

Van egy ötletem! Leselkedünk a folyosón, és amikor az igazgatónő eltűnik, kinyitom neked a tanári ajtaját!
(Következő)

Gyorsan kell cselekedned, még mielőtt valaki meglát!
A. Ok. Értettem!
B. Várj egy kicsit! Megismételnéd, kérlek!

Úgy látom, az igazgatónő végre eltűnt az irodájában. Készen állsz?
Igen!

Gyere utánam, kinyitom neked a tanári ajtaját!
(Követem Natanielt.)

Tessék! Remélem találsz valami használható nyomot...
(Bemegyek a tanáriba.)

Találtál valami használhatót a tanáriban?
Igen, ezt a karkötőt! Ismerős?

Nem nagyon. Szólj, ha megtudtad, kié!
(Beszélgetés vége)



...
Mindent hallottál?
Igen.
Sajnálom!

Reka! Megpróbálhatnád megkeresni a dolgozatpapírokat! Nekem beszédem van Amberrel!

Persze, már megyek is!


Nataniel! Téged kerestelek! Itt a boríték a dolgozatok kérdéseivel! Nem bontották fel.

Amber nem bontotta fel? Szuper, akkor nemsoká minden megoldódik!
Mit fogsz csinálni?

Elrejtem valahol a tanáriban. Azt fogják hinni, hogy rossz helyre rakták. Nem jó ötlet?
De, lehet beválik!

Elintézem, hogy kapjon valami büntetést! Ez alkalommal nagyon messzire ment.
Végül csak bosszút állsz a húgodon?

Nem szeretek ilyesmit csinálni, de nem tudom, mi mást tehetnék...
A. Megértem, szerintem is ez a legjobb út.
B. Nincs más megoldás. Intézkedned kell!
C. Nem kéne ezt csinálnod!

Köszi! Remélem tanul belőle!
(Beszélgetés vége)





















~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés: