2013. szeptember 3., kedd

Castiel 5. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Hallottad? Nataniel elég nagy gubancba keveredett. Elvesztette a tanári kulcsát, ahonnan nemrég eltűntek dolgok.

És ez engem hol érdekel?
A. Nem is örülsz? Azt hittem, nem szereted Natanielt!
B. Tényleg? Nem vagy  „érdekelt” az ügyben?
C. Nem gondolod, hogy segítenünk kéne neki?

Mondtam már, hogy nem izgat a dolog!
(Beszélgetés vége)


Segítek Natanielnek megkeresni a tanári kulcsát. Nem láttad véletlenül?

Nem.
A. Jól van, akkor nem is zavarlak tovább...
B. Megmondanád, ha tudnál valamit?
C. Tuti, hogy tudod merre van!

Végre felfogtad, mi a dörgés!
(Beszélgetés vége)

Gyerünk mondd el, mit tudsz!
Semmi közöm az ügyhöz! Leszállhatnál végre rólam!
(Beszélgetés vége)

Castiel! Ha jól tudom, te elég profi vagy a kulcslopásban...

Mondtam, hogy semmi közöm az egészhez. Kopj le, és keresd tovább a kulcsot!
(Beszélgetés vége)



Castiel! Ha találkoznál a kulccsal, szólj kérlek!

Még mindig nem hiszed el, hogy nem én voltam, úgyhogy nem is segítek. Boldogulj magad!
(Beszélgetés vége)


Gyerünk, mondd el, amit tudsz! Ígérem elrendezem a dolgokat anélkül, hogy lebuktatnálak!
Tudtad, hogy a leendő dolgozatok kérdéseit lopták el?

Tényleg? Akkor nem írjuk meg egyhamar ezeket a dogákat!
A. Neked jók a jegyeid?
B. Úgy látom, felvidít a hír!
C. Még most sincs semmi mondanivalód a számomra?

Nem igazán... De azért nem is olyan rosszak! Miért?
A. Csak úgy!
B. Hogy tudjam, megéri-e neked, ha ellopod a dogakérdéseket! 
C. Ismersz olyanokat, akiknek rosszak a jegyeik?

Találtam egy karkötőt a tanáriban!
Remélem nem gondolod, hogy az enyém!
Dehogy! Viszont lehet, hogy tudod, ki a tulajdonosa...

Talán!
Nem mondod meg?

Miért mondanám? Te úgyis csak azt hajtogatod, hogy az én kezem van a dologban.
Sajnálom, hogy téged vádoltalak! Tudom, hogy nem tehetsz a történtekről!


Jól van, gyere vissza később! Addig kitalálom, meg akarom-e mondani!
(Beszélgetés vége)

Amber lopta el a dolgozatkérdéseket.

Ki gondolta volna?
A. Pedig tényleg azt hittem, te voltál!
B. Hogy tehette ezt a saját bátyjával?
C. Remélem kirúgják végre a suliból!


Nem túlzás ez egy kicsit?
(Beszélgetés vége)
























~*~ Réka ~*~

5 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy vitte le, pláne ennyire, több karakterrel csinálom, hogy pontos legyen, illetve ha van valami hiba, szoktak szólni.

    VálaszTörlés
  2. Szücs Dóra annyival nem viheti le, még akkor sem ha minden válasz rossz lenne (nem az) -.-" ha van is benne hiba ki szokta javítani -.-"""

    VálaszTörlés
  3. pedig megnéztem több helyen is de ott is az volt amelyik választ te írtad de nekem levitte de volt már ilyen úgyhogy sajnálom a múltkorit nem te tehetsz róla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta én is megnéztem pár külföldi oldalon, és ott is ezeket a válaszokat adta, nem tudom nálad mi történhetett. Sajnálom, hogy lement az esélymérőd.

      Törlés
  4. Nem igazán... De azért nem is olyan rosszak! Miért?
    A. Csak úgy! /EZ A JÓ!!!/
    B. Hogy tudjam, megéri-e neked, ha ellopod a dogakérdéseket!
    C. Ismersz olyanokat, akiknek rosszak a jegyeik?

    VálaszTörlés