2013. augusztus 28., szerda

Lysander 5. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

(Van egy kis időm az órák előtt. Szívesen váltanék egy-két szót Lisanderrel. Odamegyek hozzá!)

Szia Lisander! Találkoztunk a múltkor a szellemhistória kapcsán.

Szia! Reka?


A. Igen! Szóval, Castiellel jó barátok vagytok?
B. Pontosan! Régóta zenélsz?
C. Ez az! Szóval, az a kedvenc elfoglaltságod, hogy ijesztgeted az embereket?

Ja, elég jól ismerjük egymást.
(Beszélgetés vége)


Nem tudsz valamit a tanári kulcsáról?

Mit kellene tudnom?
A. Eltűnt a kulcs másolata.
B. Valaki azon van, hogy kitoljon Nataniellel.
C. Valaki a gimiből ellopta a kulcs másolatát.

A kulcsok nem szoktak csak úgy maguktól eltűnni.
A. Tudom. Ezért is gondolom, hogy valaki ellopta.
B. Te nem láttad valahol véletlenül?
C. Én is tudom. Megyek is, és keresem tovább!

Szerintem Nataniel egyszerűen elhányta valahova.
(Beszélgetés vége)

Még mindig nem találtam meg a kulcsot.
Tudtad, hogy a leendő dogák kérdéseit lopták el a tanáriból?

Nem nem tudtam.

A. És neked jók a jegyeid?
B. Nem úgy tűnik, mintha meglepődtél volna!
C. Biztos nem tudsz semmit?

Nem rosszak.

A. Értem.Akkor neked nincs is szükséged puskára?


Pontosan!


Még mindig nem találtam meg ezt a béna kulcsot!

Pont rád gondoltam!
Hogyhogy?

Úgy, hogy megtaláltam a kulcsot, tessék!
A. Tudtam, hogy nálad lesz!
B. Szuper! Köszönöm szépen!
C. Köszi... Ez azért elég gyanús...



Lisander! Szétnéztem a tanáriban, és ezt a karkötőt találtam! Nem ismerős?
Bocsi, de nem!

Ok! Képzeld, láttam a sulis papírjaidat is!
Micsoda? És el is olvastad őket?
Dehogy! Nem mertem volna!

Jól tetted! Nem is lett volna szabad hozzányúlnod!
De olyan keveset tudok rólad. Alig beszélsz magadról.


Ilyen vagyok, és kész. Nincsen semmi érdekes velem kapcsolatban!
(Beszélgetés vége)


Szia! Tudnál nekem segíteni?
Persze! Miben?

Elolvastad, ami a jegyzetfüzetben volt?
A. Igen, belenéztem kicsit. Miért?
B. Nem. Miért?

Tényleg? Ez rendes tőled! Viszont már megint eltűnt. Nem akarom, hogy valaki megtalálja, és elolvassa. Elhoznád nekem, ha esetleg látod valahol?
El! Amint megtaláltam a dolgozatpapírokat, belevetem magam a jegyzetfüzeted keresésébe!

Megtaláltam a jegyzetfüzetedet!

Köszi szépen! Hol volt?
Az udvaron egy padon. Biztos egy szünet után ottfelejtetted!
Még egyszer köszi!
Igazán nincs mit!


Alább pedig a randi- ruha.





















~*~ Réka ~*~

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Találtam egy kiegészíteni valót:

    Csábításból jeles 5. epizód Lysander kiegészítés:

    (Tényleg? Ez rendes tőled! Viszont már megint eltűnt. Nem akarom, hogy valaki megtalálja, és elolvassa. Elhoznád nekem, ha esetleg látod valahol?
    El! Amint megtaláltam a dolgozatpapírokat, belevetem magam a jegyzetfüzeted keresésébe!)


    A. Szia! Amúgy milyen hangszeren játszol?
    B. Megnézhetem egyszer, hogy hogy játszotok?
    C. Lisander! Nem tudod véletlenül, hogy Castiel mit gondol rólam?

    Énekelek… Neked nem a jegyzetfüzetemet kéne keresned?(A válasz esetén)

    (Beszélgetés vége)


    Nem támogatom az ötletet! (B válasz esetén)

    A. Kár!

    Azért köszi az érdeklődést!

    (Beszélgetés vége)


    (Megtaláltam a jegyzetfüzetedet!

    Köszi szépen! Hol volt?
    Az udvaron egy padon. Biztos egy szünet után ottfelejtetted!
    Még egyszer köszi!
    Igazán nincs mit!)

    Ami zárójelben van, az már fenn van az oldalon. Ha jól vettem észre, akkor a videón, amit megnéztem az A válasz hatására lejjebb ment a pont. De ha a B-t válaszuk, akkor 5-tel nő. A C pedig szerintem pedig csak még nagyobb pontveszteséggel járna. DE ezt nem tudom pontosasan.
    Ez a beszélgetés csak akkor jelenik meg, ha nem találjuk, meg a jegyzetfüzetét mielőtt újra találkoznánk vele.

    Az amikor az A-t válasszák arra itt a videó: https://www.youtube.com/watch?v=4NLZbx0kt7c

    A B-t magam választottam és előtte ellenőriztem menyi pontom volt és a válaszom után is megnéztem és 5-tel nőt.

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D Ezek a válaszok jól működtek,de amikor megvettem a randi ruhát,akkor ezt írta.
    "Hoppá!Elszalasztottad a randid.",ez miért volt?:O

    VálaszTörlés