2013. szeptember 22., vasárnap

Lysander 7.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Szia Reka! Keresel valamit?


Nem, most nem. Csak Melody-nak segítek a szülinapja szervezésében.

Nem is emlékeztem, hogy ma van.
A. Szegénykém, nem túl jó a memóriád!
B. Én se. Nem is mondta korábban.
C. Semmi gond!
(A B- semleges, de a többi leviszi.)

De te nem is jársz régóta ebbe a gimibe.
(Beszélgetés vége)

Mondd...
Igen?
A. Nagyon szép verset írtál Rosának... Kíváncsi vagyok, milyenek a dalaid!
B .Szeretném, ha mesélnél kicsit a zenekarodról...


Ha lesz alkalom, elolvastatok majd veled egyet!
(Beszélgetés vége)


Tegnap este megtudtam valamit. Rosa beszélt nekünk rólad!

Tényleg? Hogyhogy rólam beszéltetek?
Igazából minden srác szóba került...

Gondolom, ez gyakran előfordul a csajos estéken.
Igen, elég gyakran. (Ez kicsit ciki... Nem kellett volna belekezdenem ebbe a beszélgetésbe...)

És? Mit tudtál meg?
A. Megígértem Rosaliának, hogy nem beszélek róla.
B. Rosalia azt mondta, hogy van valami különleges a hátadon.
C. Rosalia szerint van egy tetkód.


Mindenkinek elmondta?
Ne aggódj, senki nem fog róla beszélni! Akkor megmutatod?

Nem olyan izgi a dolog! Felejtsd el, és tegyél úgy, mintha Rosa nem mondott volna neked semmit!
(Bocsi, de ez lehetetlen. Most, hogy megtudtam, nem hagyhatom annyiban a dolgot!)





~*~Réka~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése