2013. szeptember 15., vasárnap

Castiel 6.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Rosalia és Leigh összevesztek. Te mit csinálsz, ha összekapsz a barátnőddel?

Keresek egy másikat!
Naná! Ha van komolyabb ötleted is, szívesen meghallgatlak!


Na, van jobb ötleted?

Mondtam már! Hagyja ott a csajt, és keressen másikat!
A. Pfff! Szörnyű alak vagy!
B. Legközelebb állíts le, ha megint ilyesmi témáról szeretnék beszélgetni veled!
C. Vannak olyan pasik, akik szeretik is a barátnőjüket!

Végre egy értelmes hozzászólás!
(Beszélgetés vége)

Amúgy neked volt már barátnőd?

Itt van egy másik válaszlehetőség, amikor a C a jó, szintén. ("Csodálkozom, hogy volt aki el tudott viselni" vagy valami hasonló :D)

Igen, több is! Akarsz lenni a következő?
A. Bocsi, de nem vagy a várólistámon!
B. Igen, szeretnék!
C. Hogyhogy egyedülálló vagy, ha ennyi sikered van?

Mert senki nem ér fel hozzám ebben a gimiben.
Persze, persze!

(Motyog.)
Nem nézel ki túl jól. Minden rendben?

Naná, hogy minden rendben! Azért vágok ilyen képet, mert ez jól áll nekem.
A. Castiel... Imádnivaló srác, maga a megtestesült kedvesség!
B. Most komolyan, mi van veled?
C. Elegem van, hogy bármit mondok, kiakadsz rajta!

Elszakítottam két gitárhúromat. Most boldogabb vagy, hogy ezt tudod?
A. Hogy sikerült?
B. Csak ennyi?
C. Vegyél újakat!


Zseniális ötlet! Kár, hogy nincs miből!
A. Vagy úgy! Megyek, és veszek neked! (Elmegyek húrokat venni.)
B. Jobban kell próbálkoznod, ha azt akarod, hogy megszánjalak. (Nem veszek húrokat Castielnek.)

Én nem kényszerítelek.
(következő)

(Elment. A fenébe! Elfelejtettem megkérdezni, milyen húrokra lesz szüksége.)

Tessék a húrjaid!

Köszi. És milyen márkát választottál?
Butterfly Quality.

Sikerült jó márkát választanod? Nem is vagy olyan buta, mint gondoltam.
Mi lenne, ha a változatosság kedvéért csak annyit mondanál, hogy  „köszönöm”?

Ja... Köszi!
Nincs mit!

Amúgy a szüleid rendőrök?
Micsoda? Nem, miért?

Nem tudom, csak mert mindig kérdéseket teszel fel. Azt hittem ezért szereted annyira a vallatásokat.
A. Túl kíváncsinak tartasz?
B. Te is akarsz kérdezni tőlem?
C. Haha... Nevetni fogsz, de éppen egy gyűrűt keresek. Nem találtál egyet véletlenül?

Haha, nem szoktam gyűrűket keresni, bocsi!
(Beszélgetés vége)




~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése