2013. szeptember 22., vasárnap

Castiel 7.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Igen, ebben a részben tényleg ennyi választós van, ha Castiellel a legmagasabb az esélymérőd.
Legalábbis nekem ennyi volt.... XD Mondjuk ez az epizód amúgy sem a fiúkról szól. ^^

Ffffffff...
Mi? Ha... hallottad ezt?

Mit? Semmit nem hallottam.
Ne gúnyolódj!

Vicces vagy!
(Ezt nem nagyon értettem...)


Ma is Melody-t keresed?
A. Te pedig a bajt keresed?
B. Haha, nagyon vicces! De jó humora van valakinek!
C. Nem. Téged kerestelek.

Haha! A „bajt”? Az a becenevem!


(Ma is jó hangulata van... Kíváncsi vagyok, mi történt vele!)

Miért nézel így rám?
Csak úgy! Amúgy, tegnap este azt hallottam, hogy van valami közted és Amber között.

Van valami köztünk? Mi az, valaki elindított egy hülye pletykát?
Csak azt hallottam, hogy tettél érte valamit, amikor kicsik voltatok, és ezért szerelmes beléd.

Áh! Micsoda vicc! A lányok tényleg mindenkibe belezúgnak.
De mi történt?


Megsajnáltam, ennyi! Már kicsiként is mindenkit piszkált, de akkoriban még nem ilyen volt a
„drága bátyja”!

A. Nataniel? Ez érdekes...
B. Megsajnáltad? Hogy érted ezt?


Nem volt egy „tökéletes” gyermek!

Ez nem válasz a kérdésemre. Mi történt?

Éppen sírdogált, mert a bátyja bántotta.
És te megvigasztaltad?!

El tudsz képzelni, hogy vigasztalok egy kislányt?
Te is kisfiú voltál akkoriban...

Egyébként meg, minek akarsz beleavatkozni a dologba? Ez régen volt, már nem is nagyon emlékszem.
Ambernek viszont lehet, hogy még fontos a dolog...


Az engem nem izgat!
(Azért én szeretnék többet megtudni...)



Na, beszélt?
Igen, de semmit nem akart nekem mondani.

Az dühítő lehet...
Nem kell még neked is rátenned egy lapáttal...

Ne depizz, elmondom én neked, mi történt!
Hamarabb nem tudtad volna elmondani?!

Viccesnek találtam, ahogy össze-vissza keresgélsz, és nem találsz semmit.
(Az agyamra megy!)

Ez a világ legidiótább története. Nataniel valamiért állandóan piszkálódott a húgával. Egyszer, mikor a parkban voltak, különösen gonosz volt vele, és elszakította a kedvenc babáját.
Nataniel?

Igen, Nataniel. Én is ott voltam, úgyhogy hallottam, hogy Amber nem hagyja abba a sírást. Nagyon idegesítő volt!
Meg kellett reparálnom a babát, hogy legyen végre egy kis nyugalmam.

(Elképzelem, ahogy Castiel megjavítja a babát... Kedves dolog volt tőle, még akkor is, ha csak a saját nyugalmának érdekében tette is...)

Azóta nem akar leszállni rólam. Vicces, mi? Mondtam, hogy a lányok mindenkibe belezúgnak.
Az volt a kedvenc babája... Biztos nagyon boldog volt, hogy megjavítottad neki!


(Aranyos ez a történet, de még mindig nehezen tudom elképzelni, hogy Nataniel gonoszkodik valakivel, Castiel pedig kedvesen viselkedik... Később jól megváltoztak...)
-A randi képe a végigjátszásban, az előző bejegyzésben.




~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés:

  1. Szia itt melyik a helyes?
    Castiel:Ha kell, ráuszíthatom a kutyámat!
    Én: A, Inkább ne!
    B,Haha, micsoda ötlet!
    C,Nem kell, nagy vagyok, megoldom a dolgot magam!

    VálaszTörlés
  2. A pizsiparty után rögtön az udvarra mentem, hogy beszéljek Castiellel majd a tornaterembe , és ott folytatódott a beszélgetésünk.
    (A beszélgetés eleje nem pont így zajlott, bocsi nem vettem észre időben hogy hiányzó részbe botlottam)

    Csináltál valamit Peggivel?
    Biztos megtudta, hogy Melody nélküle szervezett bulit.

    Ha kell ráuszíthatom a kutyámat!
    A. Inkább ne!
    B. Haha, micsoda ötlet!
    C. Nem kell, nagy vagyok, megoldom a dolgot magam! (én ezt válaszoltam, nem csökkent az esély mérőm)

    Azt is szeretném látni!
    A. (beszélgetés vége)

    VálaszTörlés