2013. szeptember 17., kedd

Lysander 6.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Itt van a suliban Leigh. A barátnőjét keresi, mert összevesztek valamin.

A tesóm összeveszett Rosával? Nem is mondta!
Leigh a tesód?


Igen. Mitől vagy így meglepve?
Nem gondoltam volna.

Nem szoktak veszekedni. Remélem hamar kibékülnek!
(Beszélgetés vége)

Megtaláltad Rosát?
Igen. Ha Leigh nem tesz az ügy érdekében, nem hiszem, hogy megbocsát neki. Nincs valami jó ötleted?

Még nincs, de jól ismerem Rosát. Kitalálok valamit!
Szuper! Remélem sikerül!

Van egy ötletem!
Tényleg?

A lányok szeretik a verseket. Írhatnék egyet Leigh nevében!
A. Én is lány vagyok, és utálom a verseket!
B. Szerinted jó ötlet? Remélem, beválik!
C. Miért is ne! Jobb ötletünk úgy sincs.

Megoldottad az alábbi feladatot: Találd ki, hogyan békíthetnéd ki Leigh-t és Rosáliát!.

Biztos vagyok benne, hogy Rosának tetszene a dolog!
Akkor írd meg gyorsan azt a verset!

Nincs, mire írjak. Hoznál nekem egy levélpapírt és egy tollat? Addig gondolkodom!
Tollat? Gimiben vagyunk, nincs nálad toll?

Nem tudom, hol hagytam a cuccaimat.
(Először a jegyzetfüzet, aztán a többi cucc... Kicsit szétszórt ez a srác!)

Na! Mindent elhoztál?
Igen, tessék!

(Elvette a levélpapírt és a tollat, majd gyorsan megírta a verset.)
(következő)

Tessék! Odaadhatod Leigh-nek!
A. Köszönöm! Nagyon kedves tőled, hogy ennyit teszel a tesód boldogságáért.
B. Már kész is? Nem lehet valami nagy szám a versed!
C. Nem akarod te odaadni neki?

Én köszönöm! Jó látni, hogy vannak lányok, akik nem csak magukkal törődnek!
(következő)

Na? Rosalia és a tesóm kibékültek már?
Még nem.

Kicsit aggaszt a dolog.
A. Közel álltok egymáshoz a tesóddal?
B. Nekem már kezd elegem lenni a történeteikből.
C. Közel álltok egymáshoz Rosaliával?

Persze! Mint ahogy a tesók általában.
(Beszélgetés vége)




~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése