2013. szeptember 17., kedd

Nathaniel 6. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Nem is kérdeztem, hogy jóba vagytok-e azóta a húgoddal?

Nagyon nem... Mióta eltiltották miattam pár napra, kiállhatatlanul viselkedik velem...
A. Ne aggódj, biztosan nemsokára abbahagyja!
B. Csak azt kapta, amit megérdemelt!
C. Hát, igen. Lehet, hogy ezzel egy kicsit messzire mentél!

Igazad van... De valld be, hogy neki is volt rá oka, hogy mérges legyen rám!
A. Hagylak, nem akarlak hátráltatni a mártírkodásban. Ha neked ez jól esik...
B. Nem tudom, hogy most ő haragszik rád, vagy te haragszol saját magadra!
C. Igaz, de neked is jó okod volt, hogy megleckéztesd.

Ez nem változtat semmin! Ő nem így gondolkodik.
(Nagyon zaklatottnak tűnik. Ki kéne találnom valamit, ami segíthetne felvidítani!)


(Nem tudom, mit mondhatnék neki...)

Valami baj van?
Nincs, de...

Igen?
A. (Igazából nagyon tetszik ez a plüss. Inkább megtartom magamnak...) (Nem adom oda a plüsst Natanielnek.)
B. (Nem tudom, hogy tetszeni fog-e neki. A fiúk általában nincsenek oda a plüssökért.) (Átadom Natanielnek a plüsst.)
Ha megtartod, nem fog lejjebb menni az esélymérő, ha viszont odaadod nagyon sokat megy föl.

Igen?
Láttam, hogy szomorú vagy, ezért készítettem neked valamit. Ez csak egy plüss, de...

Egy cica? Ez nagyon aranyos! Amíg igazit nem kaphatok... Köszönöm szépen!
Igen. Láttam, hogy szomorú vagy mostanában...

Észrevetted? Sajnálom, hogy aggódnod kellett miattam! Most már minden rendben lesz. Még egyszer köszönöm!
(Úgy látom, tetszett neki... Annál jobb!)





~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése