2013. október 30., szerda

Nathaniel 9. epizód + végigjátszás

Erre az epizódra valószínűleg el fog menni pár végigjátszásotok. :) A játék véletlenszerűen kisorsol a karakter mellé egy fiút (attól függetlenül, hogy kivel mennyire vagy jóban), és vele kell végigjátszanod az epizódot. Ha nem vele szerettél volna randizni, az epizód végén vehetsz egy visszajátszást. (Amíg nem randiztál mindhárom fiúval, a játék nem fogja ugyanazt kisorsolni partnerként). Illetve van egy negyedik féle történetvariáció is, egy ismeretlen fiúval.

Ebben a végigjátszásban csak Nathaniel válaszai és végigjátszása fog szerepelni.

Az első dolog, amit meg kell tenned, hogy megvedd a lila bikinit a ruhaboltban. (Másféle színvariáció az epizód végén sem lesz elérhető). Ha ez megvan, és felvetted (és összefutottál Nathaniellel), láthatod, hogy Amber is vele van.
Főleg miatta kell majd az epizódban a mozgóárust keresni. Először azért, mert nem akarja, hogy játssz velük, és venned kell külön ütőt és labdát (12 dollár), másodszorra naptejet (20 dollár), hogy ne menjenek haza, mielőtt leégne, és harmadszorra pedig fagyit (9 dollár), utóbbiból mogyorósat (de automatikusan adja a játék), ugyanis allergiás a csonthéjasokra XD.
-->A mozgóárus mindig máshol van, én sosem találtam meg kétszer ugyanazon a helyen. És sokat kell miatta mászkálni.
-->Van egy "elrejtett tárgy", mégpedig egy bajusz, amit úgy szerezhetsz meg, hogy miután megvetted a naptejet, kérsz még tőle valamit, aztán pedig megkérdezed, mennyibe kerül. Ingyen oda fogja adni.
--> Az epizód végén, attól függően, hogy melyik fiúval játszottad végig, kapsz egy nyakláncot. Ha Nathaniellel, akkor egy delfines lánc lesz a tied.
--> A tündérkeresztanya tárgy- ajándéka pedig egy úszógumi. (Ő is bárhol lehet a strandon.)
--> A fiú, akivel játszod az epizódot csak akkor fogja bekenni a karakter hátét naptejjel, ha az esélymérő szintje 45 fölött van.
--> Az illusztrációk, és a sikeres randik pedig az utolsó két választól függenek. (Ezt külön jelölöm majd a másik két végigjátszásban is, csillaggal.)

Szia, Reka! Nem hittem volna, hogy itt látlak!
Szia, Nataniel! Mit csinálsz te itt?

Általában azért jövünk a tengerpartra, hogy fürödjünk. A húgommal jöttem, hogy végre együtt legyünk egy kicsit.
Ah... Amber is itt van?

Ne haragudj, Reka! Lepakolunk messzebb! Most érkeztünk, úgyhogy nem helyezkedtünk még el.
Ok, semmi gond! (Kicsit távolabb ment, és elhelyezte a törölközőjét, valamint a napernyőjét.)


Na, befejezted a pakolást?

Igen. Nem volt vészes, most végeztem. Mindenesetre örülök, hogy itt vagy!
A. Meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy találkozunk!
B. Én is! Nem is remélhettem volna jobb dolgot!
C. Jobban örültem volna, ha mással találkozom, de most már mindegy...

A romantikus lányregények főhőse ezt végzetnek szokta nevezni!
Azt nem tudom, de ez egy nagyszerű véletlen!

Én is így gondolom! Ha tudtam volna, hogy láthatlak fürdőruhában, akkor...
(következő)

Akarom mondani...
(következő)

Elég meleg van itt. Nem gondolod?
Tényleg, elég piros vagy... Leégtél?

Nem azért jöttem, hogy a panaszaidat hallgassam, Amber! Ha már Lillian is itt van, butaság lenne nem beszélgetni vele.

Köszönöm, Nataniel!

Ne haragudj, Reka, de Ambernek igaza van. Remélem, nem gond, de tényleg azért jöttem, hogy vele legyek.

Oh... Persze, értem.

Nem kell ahhoz 3 óra, hogy felszedj egy labdát, Amber. Nem ütött meg nagyon, Reka?
Egyáltalán nem! Nem elég erős ahhoz... Jaj!



Én is játszhatok, Nataniel? Unatkozom... és ez jó mulatságnak tűnik.

Az jó lenne, de sajnos csak két ütőnk van...
Felváltva is játszhatunk!


Lehet, hogy nem is olyan rossz ötlet! Neked is venned kéne egy ütőt, Reka! A mozgóárusnál biztos van...
Megyek, és megnézem!

Van ütőd?
Kettő is! Tudunk most játszani?

Persze! Próbáld meg nem leejteni a labdát!
A. Minek nézel te engem? Jobb vagyok, mint gondolnád!
B. Megpróbálom!
C. Jobb lenne akkor, ha inkább nem is játszanék.

Haha! Majd meglátjuk!
(Idedobta a labdát, hogy szerváljak én.)

Itt jó lesz! Innen legalább gyorsan meglátjuk, ha jön!
Az arcába dobhatom a labdát?

Inkább ne!
A. Nyugi, csak a fejére fogok célozni!-
B. Nem vagy túl vicces!
C. Valld be, hogy megérdemelné!

Azért aggódom kicsit Amberért... Félek, hogy megint hülyeséget csinál.
„Megint?”

A családunkban mindenki allergiás valamire. Az anyukánk a macskaszőrre, én a növényekre... Amber pedig az olajos magvakra. Egyszer szándékosan megbetegítette magát, hogy foglalkozzunk vele.

Mekkora idióta!


Nem súlyos az allergiája, csak annyi, hogy piros foltok jelennek meg a testén... Úgy gondolta, nem vészes, ha eszik egy kis mandulát, hogy előjöjjenek a tünetei...
Itt biztos nem talál mandulát vagy mogyorót.

Lehet, hogy a mozgóárusnál van. Úgy néz ki, elég jól felszerelt... Nincs ellenedre, ha megkeressük? Ha hülyeséget csinál, az rajtam fog lecsapódni...
Persze, keressük meg!

Köszi szépen!
(Beszélgetés vége)

A Naptej
Tényleg? Ez kedves tőled! Ambernek tényleg nagyon érzékeny a bőre.
Persze, megyek is megkeresni a krémet!

Te túl kedves vagy!

Miért mondod ezt?
A. Mert szó nélkül hagyod a húgod hülyeségeit!
B. Mert ez az igazság...
C. Mert hagyod, hogy átgázoljanak rajtad.


Ha minden apróságon megharagudnék, nem maradna sok barátom. Te például puszta kíváncsiságból elkezdtél vájkálni a múltamban, én mégsem sértődtem meg rád.
Hahaha... Ez igaz!

Elég sokat beszéltünk rólam és a húgomról... Azt viszont nem is tudom, hogy neked vannak-e testvéreid.
Nem, én egyke vagyok.

Akkor azért nem érted az Amberrel szembeni viselkedésemet... Ha lenne egy kisöcséd, tudnád, miről beszélek.
A. Nem, azt hiszem sosem fogom megérteni...
B. Igen, lehet, hogy ez az oka...

Tuti!
(Beszélgetés vége)



Reka! Na, idehoztad naptejedet?
A. Igen... De nem elég jó a „hercegnőnek”...
B. Igen... de az idióta húgod ennek ellenére is haza akar menni.

Hogyhogy?
(következő)

Ha csak erről van szó, bekenlek én!
(Áh, akkor ezért... Nem tud nemet mondani a bátyjának.)

Ha már itt vagyok, bekenjem a te hátadat is, Reka? Kicsit pirosak a vállaid.
A. Mi? Hát... Igen, az jó lenne!
B. Mi? Hát... Köszi, nem kell!

Ülj le, úgy könnyebb lesz!
(Elhelyezkedtem, ő pedig leült mögém.)



(Zavarban voltam, szinte meg se mozdultam.)


Tessék! Most már egyikőtök se fog leégni!
Köszi!


Tudom, hogy kicsit sokat kérek tőled, de nem mennél el mégis jégkrémért? Tényleg Amber miatt jöttem eredetileg.
Ah... (A fenébe! Sose szabadulok meg ettől a csajtól!)


Fáj valamid? Feküdj le, mindjárt megyek! Ne haragudj, Reka, mindjárt visszajövök!

(Elmentek a napernyőjük és a törölközőik felé.)




Megkért, hogy hagyd békén!
(Nataniel? Vajon mióta van itt?)

Azonnal hagyd békén! Értve vagyok?
(következő)

...
Köszönöm, Nataniel! Nem tudom, miért nem akart leszállni rólam ez a Dake...

Elküldhetted volna már a legelején!
Próbáltam megértetni vele, hogy nem értékelem a társaságát, de...


Jobban kellett volna próbálkoznod! Messziről úgy tűnt, hogy még tetszik is neked! Nem kellett sok, hogy... Te tényleg idióta vagy!
Ne haragudj...

A lényeg, hogy jól vagy... De most már itt maradsz velem, oké?
Rendben... Bár nem hiszem, hogy más fiú is idejönne.

Néztél már tükörbe? Most komolyan, melyik srácnak ne lenne kedve flörtölni veled? Gyere, még mielőtt visszajönne ez az idióta!
Jó... (Wow, nagyon mérges. Még sosem láttam ilyennek!)

Visszamegyünk Amberhez? Nagyon nem érezte jól magát. Nem tudom, mi baja van. Ha nem láttam volna, hogy zaklat ez a srác, tuti ott maradok vele...
(következő)

Mindegy, ne is beszéljünk róla! A lényeg, hogy végre békén hagyott. Jössz?
Jövök!


Valld be, Amber, hogy már megint direkt csináltad!
(Azt hiszi, hogy megint szándékosan idézte elő az allergiát.)

Rám aztán ne számíts, hogy hazamegyek veled! Elegem van az idiótaságaidból!
(következő)

*Örülök, hogy végre nyugodtan maradtunk, de nem hiszem, hogy már sokáig maradhatok, anélkül, hogy bajba keverednék.
A. Haza kéne menned!
B. Értem. Akkor mit fogunk most csinálni?


*Hmmm... Van kedved úszni egyet? Végül nem is voltam vízben.
A. Igen, szívesen!
B. Inkább teniszeznék még egy kicsit, vagy napoznék...

(Végül bementünk a vízbe. Elég meleg volt, úgyhogy jól esett a hűvös víz.)

(Kikapcsolódott a bikinifelsőm! Jesszus, ez nagyon ciki! Miért történt ez velem? Ez a büntetésem azért, amit Amberrel tettem?)

(Megpróbáltam elkapni a bikinifelsőmet, több-kevesebb sikerrel. Végül Nataniel kapta el, és segített bekapcsolni. Még szerencse, hogy háttal voltam neki...)
(Azt hittem, ő is ugyanolyan zavarban lesz, és nem tudja majd, mit csináljon... Kicsit meglepődtem.)


.
A fürdőruha mindenkinél ugyanez.


~*~ Réka ~*~

8 megjegyzés:

  1. Sziia~
    Először is szeretném elmondani, hogy hatalmas segítséget nyújtasz a blogoddal, szóval szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy nagyon hálásak vagyunk érte! (:
    Másodszor pedig:
    Itt a Nathaniel 9. ep. végigjátszásánál az utolsó előtti kérdésnél nem jó a válasz.
    " *Örülök, hogy végre nyugodtan maradtunk, de nem hiszem, hogy már sokáig maradhatok, anélkül, hogy bajba keverednék.
    A. Haza kéne menned!
    B. Értem. Akkor mit fogunk most csinálni? "
    Itt a B a helyes válasz -legalábbis nekem az volt- és az A van pirossal kijelölve.
    Üdv: Rika~ ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúú, köszönöm szépen a korrekciót ^^ igazad van, nem tudom, hogy sikerült elrontanom :S (így utólag ránézésre is rossz)

      Törlés
  2. Végre talaltam egy ilxen oldalt!! Köszi. Nagy segítség! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Egy igazán kis apróság: Amber nem az olajos magokra allergiás? Nat legalább is ezt mondja... A mogyoró az nem olajos mag?

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok,
    Nálam van más fajta szín variáció az epizód végén.(Az elején tényleg nincs, csak a lila)
    Hogy pontos legyek: zöld, kék, fehér, barna és fekete színű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az epizód végén elérhetőek lesznek más színben a ruhák ^^

      Törlés