2013. október 31., csütörtök

Lysander 9.epizód + végigjátszás

A Lysanderrel való végigjátszásban Leigh- el és Rosával is találkozhatsz. Mivel Lysander ingben van, minimum, hogy a karakter szeretné leszedni róla XD ezzel nagyjából el is megy az epizód.
Az első feladat, hogy vegyél naptejet, 30 dollárért, aztán menj vissza a többiekhez. Elsőre a karakter azt találja ki, hogy elhívja Lysandert úszni, ami nem jön be, attól függetlenül, hogy milyen magasan áll az esélymérő szintje, aztán pedig, hogy adja oda az ingjét, mert fázik (ezt sem fogja, Leigh- től kell kérni egy törölközőt), a harmadik ötlet pedig Rosalyáé.
Ehhez szükséged lesz egy botra (általában a víz mellett/vízben szokott lenni, a déli/délkeleti parton), és Rosalyára, aki fog egy bogarat neked. (A sziklák mellől, az északnyugati tengerpartra kell menni hozzá.) Ezt kell bejuttatni Lysander ingje alá.
A probléma csak annyi, hogy a karakter jobban fél a bogártól, mint Lysander. :D Miután elfut, van egy rövidebb konverzáció Lysanderrel, amelyből kiderül pár dolog a múltjából, és egy gyerekkori képet is kaphatunk (csillaggal jelöltem a választ hozzá).
Ha ez megvan (rendszerint beavatkozik az eseményekbe Dake, de, ha leráztuk, utána), Lysander haza szeretne menni, mert rossz az idő. Az utolsó válaszon múlik, hogy az esélymérő szintjétől függetlenül megkapod-e az illusztrációt. (Ezt is igyekeztem jelezni.)
-->Ha vele találkozol az epizód során, egy igazgyöngy nyaklánccal lehetsz gazdagabb.



Reka! Mit csinálsz te itt?
(Lisander!)

Micsoda véletlen! Nem gondoltam volna, hogy bárkivel is összefutok itt a suliból.
Oh... Rendes ruhában vagy?

Igen, de nem is hiszem, hogy létezne viktoriánus fürdőgatya...
Haha, igaz... De miért vettél inget?

Így jobban érzem magam. Miért?
Csak úgy... (A fenébe, így nem látom a tetkóját... Ki kell találnom, hogyan vehetném rá, hogy levegye az ingét!)


(Látnom kell a tetkóját... Mit csináljak?)

Zavartnak tűnsz.
Nem, dehogy! (Vagyis egy kicsit igen, de amint rájövök, hogyan vehetném le az ingedet, jobban leszek.)

(Tudom már! Megkérem, hogy menjünk be a vízbe! Tuti, akkor leveszi az ingét, és végre megnézhetem a tetkóját.)

Min mosolyogsz?
Oh! Követtél?

Ugyanazon a strandon vagyunk. Nem meglepő, hogy összefutunk néha! Ez nem jelenti azt, hogy követtelek volna.
Igaz... Ha már itt vagy, nem akarsz bejönni velem a vízbe?

Kérdezd meg inkább Rosaliát...
A. Na, kérlek!
B. Miért Rosaliát? Te félsz a víztől?
C. Te nem tudsz úszni?

Dehogynem, tudok úszni! Egyszerűen csak nincs kedvem.
Ismerek nálad idősebb embereket is, akik nem tudnak úszni...

Komolyan beszélsz?
Igen... (A fenébe, ez nem jött össze!)

Ne vágj ilyen képet! Kérd meg Rosaliát, ha nincs kedved egyedül fürdeni.
A. Megszánhatnál...
B. Nem vagy túl kedves.

Megkeresem neked, ha szeretnéd!
Nem kell, köszi... (Most már muszáj lesz bemennem a vízbe...)


Oh, már ki is jöttél a vízből?
Igen, kicsit hideg volt...

Tényleg, kicsit lehűlt a levegő...
A. Nagyon fázom... Jó lenne valami a vállaimra!
B. Nem akarod kölcsönadni az ingedet?
C. (Feltűnően dideregtem, hátha veszi az üzenetet.)
mindegyik válasz neutrális, az első kettő esetében folytatódik a beszélgetés, a C-nél pedig kér Rosalyától törölközőt, de nem veszi le az ingjét :D

B-->Nem hinném, hogy felmelegítene ez az ing. Ahhoz túl vékony. A tesómnak és Rosának van törölközője. Gyere, megkérjük őket, hogy adjanak egyet!

Ah... Oké, akkor menjünk...


Általában akkor nem találjuk a másikat, amikor épp keressük...
Igaz!

Nem fázol nagyon? Azt hittem, jó kis strandolós időnk lesz ma, de elég hidegnek tűnik a víz, és egyre több a felhő...
A. Remélem, nem lesz vihar!
B. Ilyen az én szerencsém!
C. Talán ez csak átmeneti rossz idő.
A C válasz is neutrális, de az A felviheti az esélymérőt

Majdcsak találunk valami menedéket, ha esik.
(Beszélgetés vége)

Te miért nem a szüleiddel jöttél?

Hmm? Ne haragudj, nem figyeltem. A tenger hullámzását hallgatom.
Semmi baj...

Szabadfordítás, remélem rá lehet jönni, magyarul válasz melyik- melyik :D
Miért gondolom azt, hogy valamit terveztek?
A. Csak képzelődsz. Szórakozunk, ennyi az egész!
B. Oké, nyertél. Készülünk valamire.
C. Miért gondolod ezt?
Neutrálisak.

C-->
Csak remélem. Remélem, hogy Rosa nem vesz részt a kétes dolgaidban.
A. Sosem rángattam bele őt!
B. Tudsz mondani egy példát? Mert én nem emlékszem.



Ha nem zavar titeket, én elmegyek megkeresni Leigh-t. Meg szeretnék kérdezni tőle valamit.
Oh... Persze, nyugodtan!

Oh! Te itt vagy? Ne haragudj, de megszűnik számomra a világ, amikor elgondolkodom.
Semmi gond! (Ledobtam a botot a lábamhoz.) Lisander... Van valami a válladon.

Hogy? Ja, ez semmi, ez csak egy pók...
(Megpöckölte, hogy leessen. Sajnos pont felém sikerült pöckölnie, úgyhogy egy pókkal a hajamban találtam magam.)

Jaj! Ne haragudj!
Mi a...!


ÁÁÁÁááááá! (Össze-vissza futkostam, hogy kiessen a pók a hajamból.)



Nagyon sajnálom! Nem tudtam, hogy félsz a bogaraktól.
Nem félek, csak nem vagyok oda érte, ha a fejemre esnek...

Inkább nevessünk a dolgon! Nagyobb volt az ijedtség, mint a baj!
Igen... Te nem ijedtél meg?

Tudod, én vidéken, egy tanyán nőttem fel. A bogarak a mindennapjaim részei voltak.
A. Az szörnyű lehetett!
B. Vidéken? Az az álmom!

Én se voltam oda érte, a tesóm pedig még kevésbé. De nem csak negatív oldala volt annak, hogy együtt élünk az állatokkal. A szüleimnek volt egy pajtája, ahol gyerekként szerettem játszani.
Milyen állatok voltak a pajtában?


Volt egy nyúlketrec. Gyakran kiengedtem a nyulakat, hogy játszhassak velük. Sose mentek túl messzire!
(Zárókép megtekintése.) *


(Elképzelem Lisandert nyulakkal körbevéve... Az, hogy sokat volt állatokkal, részben megmagyarázza a kiismerhetetlen és szótlan természetét.)

Ez az egyetlen dolog, amit bánok. Ellene voltam, hogy azért neveljünk állatokat, hogy aztán elvigyük őket a vágóhídra... Ráadásul Leigh és én sokkal jobban szeretjük a városi légkört.
Akkor most már nem a szüleitekkel laktok?

Leigh már nagykorú, úgyhogy saját lakása van, én pedig nála lakom, mert így közelebb vagyok a sulihoz. Gyakran meglátogatjuk a szüleinket is.
Nem hiányoznak nagyon?

Gyakran látom őket, a tesóm pedig itt van, úgyhogy nem hiányoznak annyira. A szüleim és én amúgy se voltunk mindig egy hullámhosszon, de azért nagyon kedves emberek...
(Ezért állnak olyan közel egymáshoz, ő és Leigh.)

Eleget beszéltünk rólam... Még egyszer bocs a pók miatt!
Semmi gond! (Végül is megérdemeltem...)



Te tényleg mindig bajba keveredsz...
Nem direkt csinálom! Nem is tudom, miért jött ide!

Ha gyakrabban néznél tükörbe, jobban tudnád!
A. Minden reggel megnézem magam a tükörben, de nem látok semmi különöset...
B. Miért? Van valami az arcomon?
C. Mit akarsz ezzel mondani?

Vicces vagy! Menjünk innen, nehogy visszajöjjön ez az úriember.
(Haha! Vicces Lisander, mikor ironizál.) Igazából épp Rosaliát kerestem, mielőtt jött volna. Inkább folytatom egyedül a keresést!


Tényleg?
Jó sok időt töltesz vele ma. Majdnem féltékeny lettem!

(Pedig pont miattad vagyok vele...)


Nagyon el vagy ma varázsolva...
Oh! Itt vagy?

Ne aggódj, szólok majd, mikor elmegyek!
Nem aggódom... Figyelj, kérdezni akartam, hogy... (Rájöttem, hogy teljesen idióta ez az ötlet... Ingben amúgy sem égne le!)


Hogy? Azért van a naptej a kezedben, mert szeretnéd, ha bekennélek?
Mi? Komolyan kérdezed?

Nem ezt akartad? Azért gondoltam, mert láttam, hogy zavarba jöttél...
A. Egyáltalán nem! (Nagyon kedves, de nem szeretném, ha bekenné a hátamat...)
B. De... Ha nincs ellenedre... (Ha tudtam volna, hogy ez lesz belőle!)
45 fölötti esélymérőnél

(Leültem mellé, ő pedig elkezdte bekenni a hátamat.)

Tessék! Bár lehet, nem sokat ér, így, hogy elment a nap...
Köszönöm, Lisander! (Kicsit zavarban vagyok... de örülök is!)

Azt hiszem, most már hazamegyek... Nem volt valami jó idő ma...
Oh... Kár!

Szeretnél itt maradni velem, amíg megtalálom Rosát és a tesómat?
Persze!

Elkezdtünk körbe-körbe sétálni a parton, hogy megtaláljuk Rosaliát és Leigh-t... Közben elkezdett csöpögni az eső.)


A. Nem kéne hazamennünk?
B. Meg kell találnunk őket, mielőtt jobban rákezd az eső...
-->illusztráció

Nem tudom, hol lehetnek... Sietnünk kell, ha nem akarunk nagyon elázni.
Egyetértek!








~*~ Réka ~*~



16 megjegyzés:

  1. Koszi a gyors iromanyt, elsonek Lyst kaptam, hiaba vagyok vele minuszban xD
    Mindegy a randi sikerult, csak a hatamat nem kente be :D

    VálaszTörlés
  2. nekem a hátamat miért nem kente be?

    VálaszTörlés
  3. Ha végig minuszban voltam vele akkor is meg lesz az esős kép ?

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak 41 volt esélyem Lisandernél és mégis bekente a hátamat és megkaptam a képet. :)

    VálaszTörlés
  5. De ha Dakotát nem rázom le, akkor is megkaphatom a képeket Lys-vel?

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Lehet érdemes lenne beleírni, hogy semmiképp ne legyünk kedvesek Dakotával, mert akkor ugrik az egész történet az adott karakterrel akivel találkoztunk. :/

    VálaszTörlés
  8. Ha valaki észre vette, azzal a pasival játszod az epizódot ki, amelyikkel a legkevesebb a mérőd. Mert nekem Castielnél 110 volt, Lysandernél 3, és Lys-t kaptam.

    VálaszTörlés
  9. Ha valaki észre vette, azzal a pasival játszod az epizódot ki, amelyikkel a legkevesebb a mérőd. Mert nekem Castielnél 110 volt, Lysandernél 3, és Lys-t kaptam.

    VálaszTörlés
  10. Most a 8. Végén vagyok. Létszives valaki megtudja mondani hogy a ruhák mennyibe kerülnek?(mármint a fürdőruhák) és hogy kb. mennyi ap-t kell szereznünk a végigjátszáshoz

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Miért gondolom azt, hogy valamit terveztek?
    C. Miért gondolod ezt?

    C-->
    Csak remélem. Remélem, hogy Rosa nem vesz részt a kétes dolgaidban.
    B. Tudsz mondani egy példát? Mert én nem emlékszem.

    Ezzel a párbeszéddel az esélymérőn vesztettem 10 pontot...

    VálaszTörlés