2013. október 7., hétfő

Lysander 8.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Megtudtam egy szuper dolgot!
További infókat rólam?
Nem, ennek nincs köze hozzád... A suli szervezni fog egy tájfutó versenyt!
Tényleg?
Igen! Azt hiszem, azért, hogy pénzt gyűjtsenek!
Ennek örülök! Így legalább sulin kívül is találkozhatunk.
(Beszélgetés vége)

Van valami probléma?
Nem... Vagyis igen. Arról akartam beszélni veled, amit Amber mondott neked...

Hmm? Tényleg idejött hozzám, de nem figyeltem rá. Éppen próbáltam felidézni, hova tehettem a füzetemet. Amúgy sem gyakori, hogy érdekes mondanivalója lenne.
Akkor... Semmit nem hallottál, amit mondott?

Nincs oda érted, ezért amikor kimondta a nevedet, azt gondoltam, hogy biztos megpróbál lejáratni. Úgyhogy nem, semmit! Amúgy is elég idegesítő egy csaj. Nem volt kedvem vele beszélgetni.
Áh... Szuper!

Miért akartál beszélni a dologról? Figyelnem kellett volna rá?
Egyáltalán nem! (Egyelőre nincs kedvem mindent bevallani neki...)


Olyan érzésem van, mintha valamit elfelejtettem volna... Nem tudom, mi lehet az.
A. A jegyzetfüzeted?
B. Ez csak egy érzés. Ne foglalkozz vele!
C. A változatosság kedvéért...

Nem, az megvan... Ez valami más...
Pedig mérget vettem volna rá...

Felkészültél a dogákra?
Ahogy vesszük... Elfeledkeztem róluk, úgyhogy egész éjjel tanulnom kellett.


Én is elfelejtettem. Ez volt az a „fontos dolog”, aminek eszembe kellett volna jutnia. Szerencsére Castiel emlékeztetett, mielőtt hazamentem. (mind semleges)

A. Legalább nem én vagyok az egyetlen.
B. Engem Nataniel emlékeztetett.
C. Neked szólt? Nekem nem mondott semmit!


Az tuti, hogy őt kell megkeresni első körben az ilyen dolgokkal!
Igen, rá legalább lehet számítani.
Kár, hogy nem érdekli más, csak a tanulás...

Mint a suli többi diákja.
(Elfeledkeztél Amberről és a barátnőiről...)

Tuti, hogy csak azért nem szólt, mert nem volt ideje, igazából kedvel téged.
A. Komolyan?  Ezt mondta neked?
B. Ezt kétlem...

Azért piszkálódik veled, mert bejössz neki!

Bármit is csinált, nem éri meg, hogy ennyire felidegesítsd magad...
A. De már megint meglopott!
B. Viccelsz? Ez pont jó alkalom, hogy felmérgeljem magam!
C. Tudom, de nem tudok mindig úgy tenni, mintha mi sem történt volna..



Elfelejtettem megkérdezni... Nem láttad Iris-t?
Az előbb a folyosó végén volt. Keresett valamit a szekrényében. Miért?
Nála vannak a jegyzeteim, amiket el kéne olvasnom a dogák előtt.


Szerintem ott nézd meg! Bár lehet azóta már elment.
Ez nem sokat segít... De azért köszi!

Idegesnek tűnsz. Ha a dogák miatt aggódsz, nyugi! Egy ilyen okos lánynak, mint te, biztos sikerülni fognak.
A. Köszi... Nem aggódom, csak egy kicsit félek, hogy elrontom őket.
B. Ez kedves! Te hogy tudsz ilyen nyugodt maradni?
C. Tudom, hogy okos vagyok. Nem kell emlékeztetned!

Ezt hívjuk aggódásnak.
Hmm... Jól van, igaz... Bocsi...

Nem kell bocsánatot kérned. Ez csak azt bizonyítja, hogy fontos számodra a tanulás.
Úgy gondolod? Köszi!

Furán mosolyogsz. Miben sántikálsz? (semlegesek)
A. Mi? Én? Semmiben!
B. Hahaha! Ennyire látszik?
C. Inkább ne kérdezz semmit, akkor nem kell hazudnom.

Lisander! Nincs kedved segíteni a tanulásban? Van néhány dolog, ami nem világos...
Éppen írok valamit. Ha abbahagyom, elvesztem a fonalat. Gyere vissza egy kicsit később!
Ok...

Na, tudsz segíteni, vagy még mindig el vagy foglalva?
Sajnálom, de nem. Egy csomó dolog eszembe jutott még. Le kell írnom őket, mielőtt elfelejtem!
Ok, mindegy...

Itt, miután megvetted a ruhát, az elsőt válaszd! :) Tehát "A" válasz.

Tényleg? Kijöhetsz, és tanulhatunk együtt, ha szeretnéd.
Tényleg? Szuper, köszönöm szépen!





A harisnya és a cipő nem tartozik bele.




















~*~ Réka ~*~

7 megjegyzés:

  1. Really? Nem is ezt a ruhát kell választani...most a semmiért dobtam ki a pénzt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet azért mert a szintmérő nem volt elég magas

      Törlés
  2. Egyebként tényleg ez az a ruha de én azt akarom kérdezni hogy mi történik ha Lisnél és Castielnél is egyenlő (72) az esélyem? De Lis be van tetszikelve szóval remélem vele fogok randizni.

    VálaszTörlés
  3. Kérdezhetek?? (Ha igen akkor*) hogyha én lysdrágával akarok randizni és elnyomok egy választ akkor bukik a randi? És mi van akkor h nemkapok képet de megvettem a ruhát mert már egyszer volt olyan , vagy az a szintérőtől függ? Válaszokat köszii
    ♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  4. Kérdezhetek?? (Ha igen akkor*) hogyha én lysdrágával akarok randizni és elnyomok egy választ akkor bukik a randi? És mi van akkor h nemkapok képet de megvettem a ruhát mert már egyszer volt olyan , vagy az a szintérőtől függ? Válaszokat köszii
    ♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  5. Kérdezhetek?? (Ha igen akkor*) hogyha én lysdrágával akarok randizni és elnyomok egy választ akkor bukik a randi? És mi van akkor h nemkapok képet de megvettem a ruhát mert már egyszer volt olyan , vagy az a szintérőtől függ? Válaszokat köszii
    ♡♡♡♡

    VálaszTörlés
  6. Én is elfelejtettem. Ez volt az a „fontos dolog”, aminek eszembe kellett volna jutnia. Szerencsére Castiel emlékeztetett, mielőtt hazamentem. (mind semleges)

    A. Legalább nem én vagyok az egyetlen.
    B. Engem Nataniel emlékeztetett.
    C. Neked szólt? Nekem nem mondott semmit!

    Ha itt a C-t választjuk kapunk még egy kérdést majd megint B és 5-el felviszi.

    VálaszTörlés