2013. október 8., kedd

Castiel 8.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Sosem találod ki!
Mit?

Találd ki.
Nincs kedvem az ilyesmihez.
Az iskola tájfutó versenyt szervez.

Tényleg? Nem nagy dolog...
A.Nincs sok dolog, ami érdekel, ugye?-
B. Nem tudom, minek is beszélgetek veled.
C. Én örültem a hírnek!

Tényleg? Szuper! Megpróbállak nem elveszteni, különben kénytelen leszek téged keresgélni!
A. Nagyon jó a tájékozódási képességem!
B. A magad nevében beszélj!
C. Jaj, de vicces...

A magam nevében? Nekem nem kell aggódnom! Lehet nem is megyek erre az idióta versenyre.
Tényleg? Miért? Tuti, hogy szuper lesz!

Mondom
„lehet”. Majd meglátom!


Nyugi, csak viccelődtem! Elmondtam volna, ha nem mész olyan gyorsan haza.
A. Jó nagy bajban lettem volna, ha nem futok össze Nataniellel!
B. Nem tudtad volna a játszadozás helyett azonnal megmondani?
C. Ez egyáltalán nem volt jó vicc!

Ne parázz, ezek csak negyedévzáró dolgozatok. Nem dől össze a világ, ha nem sikerülnek olyan jól.
A. Azért nem szeretnék megbukni.
B. Igaz... Nem kéne annyira aggódnom!
C. Pszt! Ne beszélj annyit! Koncentrálnom kell arra, amit tegnap megtanultam!

Nem volt okom rá, hogy beszéljek a dogákról. Nagy lány vagy már, egyedül is el kéne tudnod boldogulni.
A. Nem jellemző rád, hogy segítenél másokon...
B. Legalább egyszer jófej lettél volna!
C. Mert veled még sosem fordult elő, hogy elfelejtettél volna valamit?!

Nem az én hibám, ha mindent elfelejtesz!
A. Képzeld, mi történt volna, ha nem beszélek Nataniellel?!
B. Nem felejtek el mindent! És attól függetlenül szólhattál volna!
C. Jól szórakoztál rajtam, mi? Szerencséd, hogy Nataniel szólt nekem!

Azt hittem, látlak még, de leléptél, mielőtt beszélni tudtam volna veled. Amilyen kotnyeleskedő vagy azt hittem, tovább maradsz, hogy ki tudd deríteni, miről beszéltem.
(következő)
Végül nem válaszoltál, hogy felkészültél-e a dogákra!
Igen... Ha úgy vesszük!

Mennyit fizetsz?
A. Nem viccelek!
B. Hallottál már az önzetlen segítségnyújtásról?
C. Ne haragudj, nincs nálam készpénz!


Ismételtél már?
Nem látod, hogy nem?
Azért nem ártana elkezdened!

Nem kell tanulnom. Viszont azt hittem, hogy te nyakig leszel a könyveidben.
A. Épp keresek egy nyugodt helyet a tanuláshoz.
B. Szeretnék, de nem találok egy nyugodt helyet!
C. Bárhova megyek, már mindenütt tanul valaki...



Nincs szükségem rá, hogy tudjam, hogy bejövök neked! Nem vagyok vak!
A. Mi?! Miről beszélsz? Te csak egy egyszerű srác vagy, akivel jól kijövök.
B. Összetéveszted az álmaidat a valósággal!
C Nagyon biztos vagy magadban... Van valami bizonyítékod?

A magad nevében beszélj!
Halvány lila gőzöd sincs, hogy én miről álmodom!

Látván, hogy felkapod a vizet a legapróbb dolgokon is, van ötletem!
(Beszélgetés vége)


Az előbb láttam Natanielt, valami könyvet olvasott. Te is szeretsz olvasni?


Nem vetted még észre, hogy nem ugyanazokért a dolgokért vagyok oda, mint ő?
A. De, de az olvasás, az más!  (ez neutrális, de utána jön a következő beszélgetés)
B. Oh? Én azt hittem, olyanok vagytok, mint a testvérek...
C. Az alapján, amit tegnap hallottam, nem is vagytok olyan különbözőek!


Nem. Inkább filmeket szeretek nézni.
A. Milyen filmeket szeretsz?
B. Akkor azt hiszem, bennünk sincs túl sok közös...


Semmi csajosat! Az akciófilmeket szeretem, néha pedig szívesen megnézek egy-egy horrort.
A. Wháá... A horrorfilmek nekem túl félelmetesek...
B. Én is! Az akciófilmeknél nincs is jobb!
C. Pont amiket utálok!

Jó az ízlésed!


Miért gondolom, hogy csak nekem teszel fel ilyen kérdéseket?
A. A lázadó kinézeted miatt...--> ez csökkenti
B. Mert szerintem értesz a dologhoz. --> ez is
C. Natanielt nem fogom megkérdezni...

Ha öltönyben és nyakkendőben lennék, az változtatna a dolgon?
Nem... (Castiel öltönyben... Az vicces lehet...)



Az arcodat elnézve képes lennél ölni.
Ez így is van!

Tényleg? Kitalálom! Csak nem egy szőke liba miatt érzed így magad?
A. Hogy találtad ki?
B. De! Már megint meglopott!
C. Jól karatézol?

Mi ez a kérdés?
Meg akarok tanulni karatézni, hogy ha legközelebb ellop tőlem valamit, jól hasba tudjam majd rúgni!

Nem tudom, hogy nevessek, vagy inkább elvigyelek a pszichológushoz.
Ez nem vicc! Komolyan gondolom!

Pont ezért akarlak elvinni...
Nem fogsz ilyeneket mondani, ha majd profi harcművész leszek!


Ezért nevetek!
(Beszélgetés vége)


Nem tudom, miért haragszik rád annyira Amber.
A. Én se! Amióta megérkeztem, azóta ilyen velem.
B. Tudtad, hogy azelőtt Ken volt a célpontja?
C. Ha tudnám...

Ken? Ja, tudom, a szemüveges srác!
Nem emlékszel rá?

Be volt tőlem rezelve, úgyhogy sose beszélgetett velem. Nem csoda, hogy nem emlékszem rá.
(Beszélgetés vége)


Tudom, hogy nem a te stílusod, de nincs kedved segíteni a tanulásban?
Te már meg is válaszoltad a saját kérdésedet. Nem jellemző rám, hogy tanulok a dogákra.
(Legalább megpróbáltam...)


Nincs senki akivel együtt tudnék tanulni.
Nem a jó embert szólítottad meg...
Azért gondoltam, megkérdezem...


Hagyd a tanulást, egész nap ezt csinálod, nem akarsz mással fgolalkozni?
A. De, igazad van...
B. Nem, inkább tanulni szeretnék... 


A cipő szabadon választható.

















~*~ Réka ~*~

8 megjegyzés:

  1. mi van, ha az utolsó kérdésnél az A) válaszra megyek?

    VálaszTörlés
  2. mennyibe fog kerülni a randiruha?csak mert most kezdtem el a 8. epizódot és hogy mennyit spóroljak?

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ezt kihagytad:
    Castiel: Nem vetted észre, hogy mindenki fura mostanában?
    A: Nem igazán
    B: De! Mintha egyszerre mindenki úgy döntött volna, hogy tanulni fog.

    És.. Nem tudom, mi a helyes válasz.>.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahh.. Végül is a B-re mentem, és nem vitte lejjebb.Aztán még:
      Csak ennyi?
      Mit kellett volna még észrevennem?
      Azt hiszem, jól fogok szórakozni holnap.

      Törlés
  4. Én az A-t válaszoltam úgyhogy sajna buktam a randit :/

    VálaszTörlés
  5. ezek jó válaszok? Bár valószínű azok, de minden oldalon más a megoldás, és kicsit elbozonytalanodtam ×_×

    VálaszTörlés