2013. október 30., szerda

Castiel 9.epizód + végigjátszás

A "Nathanieles" bejegyzésben már megírtam az általános tudnivalókat az epizódról. (Ha kíváncsiak vagytok rá, nézzetek át oda. :))

Ha Castiellel találkozol az epizód során, megismerheted a kutyáját is, Démont. :) Az epizód elején a kutya majdnem fellöki a karaktert, aztán jön Castiel, aki leszúr, hogy miért nem kaptad el.
Az első feladat megkeresni a kutyát. Ott lesz a "jobb, felső sarokban" (DKi tengerpart), miután elszaladt. Automatikusan elkapja a kutyát, utána vissza kell vinned Castielhez.
Castiel ezután azt mondja, haza akar menni. Kell valami, amivel feltartóztathatod. Úszni nem akar, nem megy be másokkal a vízbe. Tehát Démont kell lefoglalnod.
A parton találj neki egy botot. Ez tulajdonképpen BÁRHOL lehet, így nem tudom támpontot adni. Én a víz mellett találtam meg, a délkeleti parton. Ezután játszani kell vele.
Mivel Castiel még mindig nem akar bemenni a vízbe, Irist kell ezzel megtalálnod, aki viszont elvesztette a papucsát. Segítened kell neki megkeresni. Szintén nem tudok erre támpontot adni, mivel ez is lehet nagyjából bárhol. Én ezt is a víz mellett találtam meg, a déli parton, fehér folt volt, alig lehet észrevenni. (Ha az egereddel kijelölöd a játékmezőt, és akkor, ha ott van a papucs az adott képernyőn, az a rész nem szürkül be.) Vidd vissza neki.
Aztán ebben a részben is el kell menni naptejért. :D (30 dollár).
És utoljára meg kell keresni az árust, miután bementél Irissel a vízbe. Amikor Iris kéri, Castiel is hajlandó bemenni, mert SPOILER amikor a barátnője szakított vele (Deborah), Iris ápolgatta a lelkét SPOILER
Vegyél egy üveg vizet Castiel kutyájának. Ő pedig, hogy meghálálja a kedvességedet vesz neked egy fagyit.
-->Az epizódot végigjátszva egy kagylós nyakláncot kapsz, amit megtalálsz később a ruhásszekrényében.
(A végigjátszás végén lévő két csillagos kérdésre kell helyesen válaszolni, hogy megkapd az illusztrációt, és sikerüljön a randi. :))



Hé! Idióta! Miért nem kaptad el?!
(Ez a hang...)
A fenébe! Nem tudtad volna elkapni?
Ez a te kutyád?

Nem, a szomszédomé... Persze, hogy az enyém! Nem emlékszel? Ő Démon, a belga juhászkutyám... Nem túl jó a memóriád...
(Jaj, de! Most, hogy mondja, már emlékszem...)

Szörnyű egy kutya! Levettem a nyakörvét, hogy szabadon szaladgálhasson, erre azzal szórakozik, hogy elfut előlem...
Most már érted, mit éreztem, amikor meg kellett keresnem az igazgatónő kutyáját!

Kivéve, hogy ez nem egy kiskutyus, akit holmi kutyakeksszel ide lehetne csalogatni. Egyébként mindent megeszik, de most semmi nincs nálam.
(következő)

Ha eldönti, hogy nem hallgat a jó szóra, akkor nem könnyű visszafogni. Jó lett volna, ha elkapod, amikor a közeledben volt, de nem voltál rá képes...
A. Ne rajtam vezesd le az idegességedet!
B. Nem tehetek róla, halálra rémisztett a kutyád!
C. Ha valaki hibás, akkor az te vagy! Jobban meg kéne nevelned a kutyádat!
Nem elég magas esélymérőnél (45), mindegyik negatív válasz, magasnál is csak neutrális.

Semmire nem vagy jó! Nem vesztegetem rád az időmet!
(Pfff... Az agyamra megy!)



(Nem mondott mást, csak lelépett... Azt hiszem, nagyon mérges.)


(Castiel mindig ilyen hitrelenharagú volt. Megnézem, megnyugodott-e már azóta. Ki kell használnom, hogy véletlenül összefutottam egy gimis ismerőssel a tengerparton!)


Mit nézel így?
(Vagy mégse...) Már nem keresed Démont?

Végül úgyis visszajön majd magától. Az éhség hangja erősebb, mint az enyém.
Mire vársz, akkor? Nem adsz neki kutyakekszet? (Mint az igazgatónő kutyájának...)

Nem hoztam semmit. Nem akartam sokáig itt maradni.
A fenébe...

Nem figyelnél rá egy kicsit, amíg én elmegyek keresni neki valamit? Biztos van itt valami vegyesbolt a közelben! Tartozol nekem ennyivel, ha már az előbb nem voltál képes elkapni.
Figyelem akkor, de csak messziről...

Nem tudom, miért félsz tőle. Úgyis olyan vézna vagy, hogy éhes maradna utánad.
Nem vagyok vézna!

Amúgy...
Hmmm?

Alacsonyabb esélymérőnél
Még fürdőruhában is deszka vagy!
Mi a...! Nem vagyok deszka!
/
Magasabb esélymérőnél
Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól áll neked a fürdőruha.
(Nem pirulok el, NEM SZABAD elpirulnom.) A...

De a deszka az marad deszka...
Köszi... (Túl szép lett volna...)


Vau-vau!
A. (Gyerünk! A fenébe is, ez csak egy kutya! Nem fog megenni!)
B. (Ha megpróbálom elkapni, biztos megharap...)
Ezután keresd a kutyát a "jobb felső sarokban" :D

Grrrrr!
(Vagy mégis...) Aranyos kutyus, aranyos...

Na, sikerült elkapnod?
Igen. Végül magától idejött.


Nem rossz! Több hasznod van, mint gondoltam! Viszont akkor fölöslegesen vettem ezeket.
(Neked semmi se jó...)

Vicces, hogy itt maradt nyugodtan melletted. Általában nem szereti az idegeneket.
Az elején sokat morgott... Azt hiszem, nincs oda a becenevekért.

Becenevek? Csak nem hívtad kutyulimutyulinak? Ő nem a nagyi vakarcsa!
(Nem épp kutyulimutyuli, de hasonló...)


Oké, akkor köszi a segítséget! A szünet után a suliban találkozunk!
Már mész is?

Mondtam, hogy nem maradok sokáig.
Kérlek, maradj egy kicsit! Segítettem elkapni a kutyádat. Cserébe itt maradhatnál velem egy kis ideig!

Oké... De nem maradok sokáig, jó?
Köszi!

Van kedved csinálni valamit? Mert ez így elég unalmas...
Bemehetnénk a vízbe!

Nem szeretek vízbe menni. Legalábbis másokkal nem.
A. Nem vagy egy könnyű eset...
B. Akkor nem tudom. Találj ki te valamit!-
C. Akkor minek jöttél a tengerpartra?

Nem is akartam itt maradni...
(Ja, ez mondjuk igaz...)

Magasabb esélymérőnél
Nos? Semmi visszavágás? Akkor igazam van?
A. Ne hidd, hogy valóra vált az álmod!
B. Ami a látnivalót illeti...
C. Viccelsz? Egyáltalán nincs igazad!

Ha abbahagyod a bámulást, majd hiszek neked!
(Leleplezett...) Akkor, maradsz?

Ja! Van egy olyan érzésem, hogy jól fogok szórakozni.
(Talán nem is volt olyan jó ötlet...)

Szeretnél látni tetőtől talpig vizesen?
A. Idióta! A tengerparton vagyunk. Még jó, hogy szeretnék fürdeni egy kicsit!
B. Tengerparton vagyunk. Mi mást szeretnél csinálni?
C. (Inkább nem mondok semmit, nehogy bajom legyen belőle.)


Ja... Ne haragudj, hogy összetörtem az álmaidat, de nem szeretek úszni.
Csak azért javasoltam, mert a tengerparton vagyunk.


Találj ki valamit! Különben semmi értelme nem lesz, hogy itt maradtam.
Tudom... Gondolkodom...


Miket meg nem tudok...
A. Ez csak egy félreértés, ne éld bele magad!
B. Hagyd abba a gúnyolódást! Most azonnal!
C. Még egy szó, és belelöklek a vízbe!
Nem elég magas esélymérőnél itt sincs jó válasz...

Hú, de jól szórakozunk...
(Ha az uraságnak lenne kedve fürdeni...)


Dobd be a vízbe!
A. Dobd inkább te! Én félek a kutyádtól.
B. Oké! (Jó messzire kell dobnom!)

Elkezdett fájni a karom.
Csináljunk valami mást? Tudom, hogy nem szeretsz úszni, de most az egyszer bejöhetnél velem a vízbe...

Démon már így is jól összevizezett.
Kár!

Menj be Iris-hez, ő már a vízben van! Én itt maradok a kutyámmal.
(Megkérdezzem, hogy együtt jöttek-e? Végül sokkal több időt töltött velem, mint Iris-el...)

Mi a bajod?
Semmi... Megyek, és megnézem Iris-t. Ha van kedved, csatlakozz majd hozzánk!

Ja! Arra ne számíts!
(Úgy látszik, jobb kedve lett, hogy játszott kicsit a kutyájával... Szuper!)

Hé! Úgy hallottam, megkért, hogy hagyd békén. Szállj le róla!
(Castiel?)


Úgyhogy vagy elengeded azonnal, vagy nagyon megbánod!
(Úgy látom, nem viccel...)

Nem tudtad volna hamarabb lerázni?
Megpróbáltam, de nem értett a jó szóból...

Jól meg kellett volna rúgni egy bizonyos helyen, és akkor megértette volna az üzenetet.
Ja... Majd legközelebb nem felejtem el...

Pfff... Még szerencse, hogy a közelben voltam.
Ja... Köszi!

Magasabb esélymérőnél
Ez meg mi volt? Hagyod, hogy bárki csak úgy letapizzon? Ha nem jöttem volna, mit csinálsz?!
(Most még döhösebb...) Kitaláltam volna valamit... Tudom, hova kell rúgni, ha nagyon szükség van rá...

Legközelebb inkább a rúgással kezdd, ahelyett, hogy megpróbálod elmagyarázni egy hasonló idiótának, hogy nem akarsz tőle semmit! Nem hiszem el, hogy állandóan őrködnöm kell a biztonságod felett.
A. Jól van, na! Azért nem kell kiabálnod!
B. Castiel... Csak azt ne mondd, hogy féltékeny vagy!
C. A kezdetek óta vigyázol rám?
A B és C neutrális

C-->Csak... láttam, hogy egy gyanús alak kerülget. Mindenki ugyanígy tett volna!
(Meg akart védeni?)

Add azt ide!
Mit? (Elvette a naptejet, és leültetett a homokba.)

Mi az? Be akarod mutatni a híres rúgásodat?
Nem... (Elkezdte bekenni a hátamat.)

Pfff... De béna vagy, már piros a hátad.
Hát...(Nem szóltam többet. Azt hiszem elpirultam zavaromban...)

Tessék! A többit egyedül is meg tudod csinálni, nagylány vagy már!
(Visszaadta a krémet.) Köszi... De nem kértelek meg semmire, mindenhol be tudtam volna kenni magam.

Így legalább nem jönnek az idióta szörfösök, hogy letapizzanak.

Haha, igaz... Köszi!

/


Jó, hogy jössz! Vettem egy apróságot Démonnak!

Tényleg? Mit vettél?
Semmi különöset... Csak egy üveg vizet. Gondoltam, biztos szomjas ebben a melegben.

Köszi, ez kedves tőled! Én is akartam venni, megelőztél!
Na, szuper!


Miért is ne! Végül is, a tengerparton vagyunk. Kár lenne kihagyni!
(Micsoda? Miért mond neki igent?)

(Iris szülei telefonáltak, úgyhogy hazament. Egyedül maradtam Castiellel és Démonnal. Ültünk csendben egy darabig.)

Miért vágsz ilyen képet? Van valami baj?
Nem, nincs semmi... (Nem beszélhetek róla... Legalábbis nem vele.)


Nagyon kedves voltál ma. Amint tudom, meghálálom majd egy ajándékkal.
Mi? Komolyan? Ez meglep tőled...

Ne aggódj, nem csinálunk rendszert a dologból! Gyere!
Jövök...


Eltávolodtunk a tengerparttól, és elmentünk néhány butik mellett.


*Itt nagyon jó olasz fagyit készítenek. Szereted a fagyit?
A. Igen.
B. Nem.

*Meghívlak! Válassz egyet!
A. Kedves tőled, de kifizetem én, hagyjad csak!
B. Köszi, ez kedves tőled!

(Ő egy mentás-csokis fagyit kért, én egy joghurtos-epreset. Amint megkaptam a fagyit, megfordultam.)

Máris megetted a fagyidat?!

Persze! Különben megolvadna a napon!
(Wow! Ez gyors volt!) Hát, rendben! Remélem nem baj, ha én lassabban eszem meg az enyémet...

Tuti, hogy még a fagyi tekintetében is rossz az ízlésed...
(Zárókép megtekintése.)

Hahaha! Ne várd, hogy újat vegyek helyette!
Ez a te hibád! Megijesztettél!

(Folytattuk a sétát. Castiel - szokásához híven - elég sokat szórakozott rajtam...)










~*~ Réka ~*~

9 megjegyzés:

  1. Dake-t mikor kell leállítani, hogy így alakuljanak az események?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobb, ha már a legelső válasszal is elutasítod. Én próbáltam neki vegyesen válaszolgatni, de ezzel inkább ne próbálkozz, én is melléfogtam vele egyszer. :D

      Törlés
  2. lehet h egy hülye kérdés, de hogy tudom 1.nek bekenni magam naptejjel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhm, ha 45+os az esélymérőd, akkor lehet. "Magadat" nem tudod bekenni. :)

      Törlés
  3. Az első eldöntendő kérdésnél megadott válaszod nem helyes, köszi szerkesztő, levitte a "jó" kis megoldásod az esélyemet Castielnél!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oda van írva, hogy: "Nem elég magas esélymérőnél (45), mindegyik negatív válasz, magasnál is csak neutrális." ;)

      Törlés
  4. Amit kihúztál (vagyis spoilernek írtad) :
    - Ez melyik epizódban derül ki? Még ebben? (Rég játszottam nem emlékszem)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Annal hogy eloszor inkabb a rugassal kezd...(amit Castiel mond) Ott a B vagy a C a jobb? Az eselymerom az magas

    VálaszTörlés