2013. október 7., hétfő

Nathaniel 8.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Szuper dolgot hallottam! Peggy szerint tájfutás lesz a suliban!
Peggy-nek nem kéne annyit szaglásznia! Ez meglepetés lett volna... Remélem, nem sok embernek mondtad el!
A fenébe! Túl soká futottam össze veled, és már több embernek is elmondtam...
Mindegy, ha te nem mondtad volna el nekik, Peggy tette volna meg. Kár! A tanárok megkértek minden képviselőt, hogy tartsuk titokban a dolgot.
Attól még szuper! Alig várom!

Örülök, hogy tetszik! Szoros volt a szavazás, de végül a tájfutás nyert.
A. Másnak jobban örültem volna, de mindegy.
B. Tuti, hogy nem mindennapi ötlet!
C. Tudod, mikor lesz?


Az biztos. Lehet egy kicsit túlságosan is különleges. Valami általánosabb dolog jobban tetszett volna.
Tényleg? Nekem nagyon tetszik ez az ötlet!

Van más kérdésed is? Tanulnom kéne...
 Neked is? Mindenki ezzel jön!


Ne parázz, ezek csak negyedévzáró dolgozatok. Nem dől össze a világ, ha nem sikerülnek olyan jól.
A. Azért nem szeretnék megbukni.
B. Igaz... Nem kéne annyira aggódnom!
C. Pszt! Ne beszélj annyit! Koncentrálnom kell arra, amit tegnap megtanultam!

Ez természetes. Holnap dogákat írunk! Ugye nem felejtetted el? Te voltál, aki megszerezte őket...
A francba! Teljesen kiment a fejemből!
Jobb lenne, ha te is elkezdenél tanulni!
Igen...

Elfelejtetted?
A. Igen, teljesen... Mondhatta volna!
B. Igen, teljesen... Most tuti, rajtam röhög!
C. Igen, teljesen... Ez egy igazi...


(Amber nem mondott neki semmit...)
(Úgy teszek, mintha nem tudnék semmiről...)
(Megpróbálom helyrehozni a dolgot.)
Van valami baj?
Amit Amber mondott neked...
Mi az? Neked is elmondta? Jó ég, nem gondoltam volna, hogy ilyen idióta! Miért kezdett el ilyen ostobaságokról beszélni?
Ne... Nem hiszel neki?
Még szép, hogy nem! Miért? Kellene?
Nem. Jól tetted! (Jaj! Még nem vagyok kész rá, hogy elmondjam neki...)
Nem kellene ilyenekkel viccelődnie. Egy pillanatra azt hittem, hogy...
Igen?
Nem, semmi! Felejtsd el, amit mondtam! Inkább váltsunk témát!
Ok, ahogy gondolod... Még mindig ismételsz? (Mi történt vele hirtelen?)

Nem, most nem tanulok. Könyvet olvasok.
A. Tényleg? Már megszoktam, hogy mindig tanulni látlak...
B. Tényleg, milyen könyvet?
C. Nem akarsz szórakozni egy kicsit ahelyett, hogy bezárkóznál olvasni?

Ahogy látod, nem mindig azt csinálom. Néha szükségem van egy kis pihenésre is.
A. Ja, bár te még a pihenés ideje alatt is olvasol.
B. Na és, mit olvasol?


Tudom, de engem ezek a könyvek érdekelnek. Szeretek találgatni, hogy ki lehet a bűnös.
A. Én pedig szeretem elképzelni a fantasztikus regények világát.
B. Én szeretem az olyan történeteket, amelyben gyakoriak a váratlan fordulatok. Mint a romantikus regényekben.
C. Tényleg zseniális, amikor apránként felfedezed, hogyan követtek el egy bűncselekményt.


Egy krimit. Szeretem a bűnügyi regényeket.
A. Mást nem is olvasol? Más műfajok is léteznek!
B. Én is szeretem a krimiket! Azok a kedvenceim!
C. Dögunalom...

Tényleg? Akkor ez közös bennünk! Imádom az ilyen könyveket. Főleg, amikor nem tudjuk a bűnöző nevét a regény elején.
A. Én azt szeretem, amikor tudjuk.
B. Igen, az szuper, amikor csak később derül ki.


Néha az az érzésem, hogy azt mondod, amit hallani szeretnék anélkül, hogy tudnád, miről beszélsz...
A. Haha, lelepleztél...
B. Egyáltalán nem erről van szó. Tényleg szeretem az ilyen regényeket!

Akkor jó!
(Beszélgetés vége)

Nem. Keresek egy könyvet, ami tetszhet neked, de nehezen találok olyat, amit valószínűleg ne olvastál volna.
Ez kedves tőled!


Nincs mit! Odaadom neked a kedvenc könyvemet, ha még nem olvastad. Csak meg kéne találnom a könyvtárban.
Melyik az?

Majd meglátod!
(Beszélgetés vége)


Kezdek kétségbe esni..A. Lehetetlen, hogy megjavuljon. Ő túlságosan... önmaga.
B. Soha ne mondd, hogy soha! Bár valóban csoda lenne...
C. Tekintve, hogy arról a világról ábrándozom, amelyben ő nincs jelen, tényleg nem sok esély van rá...

Miért? Mi történt veled?
Nem találok egy helyet, ahol tanulhatnék...


Itt tanulhatsz, ha szeretnél. Én már befejeztem az ismétlést.
Tényleg? Szuper! Köszönöm szépen, Nataniel!

Nincs mit! Tudom, milyen fontos, hogy nyugodt környezetben tanulhasson az ember.
Igen! Még egyszer köszi!

Bolond vagy!
A húgod már megint meglopott!

Tényleg? Soha nem hagyja abba?! Megyek, és megkeresem. Mit lopott el tőled?
Az ennivalómat... De inkább hagyd a dolgot a fenébe! Ő a húgod, és mikor legutóbb mellém álltál, meg akarta bosszulni...

Nem, azt nem fogom hagyni. Ne aggódj, visszaszerzem neked a dolgokat!
Mondom, hogy inkább ne! Nem akarom, hogy a végén rajtad csapódjon le a dolog!

Én viszont nem szeretném, ha bárki is gonosz lenne veled. Mindjárt visszajövök!
Várj! Tényleg nem szeretném, ha belekeverednél az ügybe!

Ha minden alkalommal hozzád fordulok, akkor csak rosszabb lesz. Inkább ne csinálj semmit, ok?


... Ok, ígérem!
Köszi!


Felkészültél a dogákra?
Nem teljesen... Még meg akartam valakitől kérdezni azokat a részeket, amelyek nem voltak világosak.

Remélem találsz valakit, aki tud segíteni!
(Nem nagyon érti a rejtett üzeneteket...)



Senkit nem találok, aki elmagyarázná a dolgokat. Nem akarsz segíteni?

Szeretnék, de már megígértem Melody-nak, hogy neki segítek...
A. Jaj, értem... Mindegy, akkor!
B. Jaj, ne... Nagyon jó lett volna, ha együtt tanulhatunk...


... Rendben, de akkor figyelj nagyon arra, amit mondok, és próbálj meg komoly maradni!
Ok, ígérem!


Most már készen állsz! Meglátod, baj nélkül megírod ezeket a dogákat!
Igen! Ilyen tanárral, mint te, nem tudom elrontani! Köszi!

Most már el kéne mennünk a dogák helyszínére (B tanterem). Nemsoká kezdünk!
Igen! Meg kell találnom, hogy én hol leszek.



A harisnya és a cipő szabadon választható.

















~*~ Réka ~*~

6 megjegyzés:

  1. a 8. epizód végigjátszását mikor írod meg Castielel is?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sok segítség volt! :)
    Nekem annál a résznél, hogy ,,Örülök, hogy jó ötletnek tartod!" után nekem más van. ,,Remélem, hogy a többiek is így gondolják majd!" van nekem ott.

    VálaszTörlés
  3. "Ahogy látod nem mindig azt csinálom"-nál nem az "A" válasz a jó szerintem , nekem így lejebb ment az esélymérőm .

    VálaszTörlés