2013. október 31., csütörtök

Dake 9.epizód

Az új epizódban találkozhatsz vele. Dake nem csak a kilencedik, hanem a tizenegyedik és a tizenkilencedik epizódban is elérhető lesz.

Elég könnyű vele kijönni, ugyanis meglehetősen nyomulós. A konverzáció kis mértékben függ attól, hogy melyik fiúval van a karaktered éppen (leginkább akkor, amikor elzavarják), de a "választósaknál" többnyire ugyanazokat adja a játék.

Hé! Szia! Egyedül vagy?
Mi? Jaj, szia... Jelenleg igen, de épp csatlakozni akartam egy barátnőmhöz...


Felejtsd el a barátnődet! Gyere inkább velem!
A. Hát... inkább nem. De azért köszi!
B. Hát jó, ha így ragaszkodsz hozzá...

 Gyerünk! Ne játszd itt a szégyenlőset! Nem eszlek meg... Legalábbis nem azonnal!
Hé! (Megfogta a karomat, és magával húzott.)

Melyik gimibe jársz? Azonnal beiratkozom oda!
A Sweet Amoris-ba.

Nem tudtam, hogy ilyen csinos lányok járnak oda... Kár, hogy olyan messze van tőlem.
A. Köszi szépen!
B. Ez bók akart lenni?




Értem! És hogy hívnak?
A. Reka! (Engem viszont nem nagyon érdekel, hogy téged hogy hívnak...)
B. Réka! És téged?

A neved is olyan szép, mint te! Én Dakota vagyok, de inkább Dake-nek szoktak hívni.
Nagyon örülök!

Gyakran jössz ide?
Nem, most vagyok itt először. Korábban másik városban laktam.

Tényleg? Én se vagyok idevalósi. Ausztráliában élek, és csak családlátogatóba jöttem. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy van a közelben egy tengerpart, de sajnos itt nincsenek hullámok, úgyhogy fölöslegesen hoztam el a szörfdeszkámat.
A. Szörfözöl? Az király!
B. Tényleg! Akkor miért nem mész haza?

Haha, köszi! Kár, hogy nincsenek hullámok. Megtaníthatnálak szörfözni!
Igen... Nagy kár!

Ne aggódj, máshogy is el tudjuk tölteni az időt! Nem rossz dolog a tengerparton sétálva ismerkedni!
(Beszélgetés vége)


A. Egyedül hagynál kérlek? Van néhány elintéznivalóm.
B. Kár, hogy ilyen messze élsz. Mikor mész vissza Ausztráliába?

Mikor meg akar hívni egy fánkra, akkor az "A" válasz.

Tényleg bejön neked ez a vöröshajú srác?
A. Nem igazán, de ő még mindig jobb, mint te!
B. Persze, sokkal jobban, mint te!

Nem is tudod, mit veszítesz!
(Nem is nagyon akarom tudni., beszélgetés vége)







~*~ Réka ~*~


5 megjegyzés:

  1. Hali! Dake-el a fánkos rész:
    - Két fánkot kérnénk! Ugye szereted a fánkot?
    A. - Igen!

    Csak, hogy teljes legyen :D

    VálaszTörlés
  2. Hali, Dake is bekenheti a hátunkat!!!

    VálaszTörlés
  3. Ha Dake-kel találkozunk a rész közben és nem küldjük el, de amúgy Castiellel vagyunk, akkor onnantól végig Dake-kel leszünk? (azaz hogy Castiellel már nem találkozunk? :( )

    VálaszTörlés