2013. augusztus 3., szombat

Castiel 3.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Szia! Na, sikerült elintézned a hiányzást?

Persze! Nem fogom csak úgy kirúgatni magam, és különben is... Hé, valami elsuhant mögötted! Azt hiszem egy kutya!
A. Ah! Itt volt? Mindenképp el kell fognom, hogy elvihessem az igazgatónőnek!
B. Ah! Itt volt? Az igazgatónő majdnem leharapta a fejem miatta!
C. Ah! Itt volt? Az igazgatónő megbolondult, és követeli, hogy keressem meg a kutyáját!

(A C válasz viszi fel az esélymérőt, viszont ha a B-t választjuk, akkor kérdezi ezt)

Legrosszabb esetben kiszab rád néhány óra büntetést. Mást nem nagyon tehet ellened.
A. Köszi, de nem akarok bajba keveredni, mint egyesek...
B. Inkább nem szeretném magamra haragítani...
C. Tudom, hogy nem komoly, de szeretem inkább elkerülni a bajt.


Igen, eléggé össze van nőve a mamika és a kicsi kutyája. Akkor hajrá!
Köszi!



Na, megtaláltad már a kutyuskát?
A.Sajna nem. Viszont fogadok neked nincs háziállatod.
B. Sajna nem. Viszont fogadok neked macskád van.
C. Sajna nem. Viszont fogadok neked is van egy kutyád.

Eltaláltad! Nem szeretem a macskákat, túl hálátlanok. Nekem is kutyám van, de nagy, nem pedig ilyen padlócirkáló.
A. Őt is Totónak hívják?
B. A cicák nem is hálátlanok. Nagyon aranyosak és kedvesek tudnak lenni.
C. Kicsit félek a nagy kutyáktól. Néha elég veszélyesek tudnak lenni...

Haha, dehogyis! Démon a neve.
A. Démon? Elég félelmetes egy név...
B. Démon? Fura név ez egy kutyának...

Ez volt a cél! De amúgy egyáltalán nem bánt senkit.
(Beszélgetés vége)


Az igazgatónő vakarcsa többször is elszaladt errefelé. Elég sokáig tart, hogy elkapd...
Te nem próbáltad meg elfogni?


Dehogy próbáltam! Nem az én gondom...
A. Vagy úgy! Én meg itt szenvedek, hogy elkapjam...
B. Marha kedves vagy! Én meg itt szenvedek, hogy elkapjam!
C. Édes vagy! Én meg itt szenvedek, hogy elkapjam...


Ahelyett, hogy itt nyavalyogsz, foghatnád magad, és idecsalogathatnád valami kajával! Ez egy kutya, vagy mi...
Nem tudom, mit adjak neki...

Mondtam, hogy nekem is van kutyám. Gyere vissza, és adok kutyakekszet. Addig megkeresem a táskámban!
Szuper! Köszönöm szépen!



Na? Akkor van kutyakekszed?
Igen, tessék, neked adom! Remélem ezzel elkapod!
Köszönöm szépen! Én is remélem.

Na, elfogtad a kutyát?
Igen, igen. Most megyek, és megnézem az új fiút a kertész klubban!

Már megint a növények!
A. Igen... Te is kipróbálhatnád!
B. Szívesen járnék inkább kosarazni, de sajna már nem változtathatok.
C. Igen, hogy együtt lehessek kicsit Jade- del.

Korábban kellett volna lépned!
(Beszélgetés vége.)

Kutyasétáltatáshoz pedig ezt a ruhát válaszd! A sebtapasz megtalálható a kiegészítők között.



















~*~Réka~*~



13 megjegyzés:

  1. Sziasztok,van egy olyan kérdés,nekem legalább is kijött,hogy
    ,,Meg sem kérdeztem milyen fajtájú a kutyád"
    ,,Belga Juhász"
    ,,A. Azt nem ismerem.
    B.(ebben nem vagyok biztos) Úgy hallottam,azok veszélyesek.
    C.(ebben sem)Ja,tudom,az a nagy fehérszőrű,nem?"
    Én az A.-t választottam,az felvitte az esélymérőt,és ezt válaszolta:
    ,,Majd egyszer lehet hogy megmutatom" (valami ilyesmit,de ez volt a lényege."

    VálaszTörlés
  2. Dehogy próbáltam! Nem az én gondom...
    A. Vagy úgy! Én meg itt szenvedek, hogy elkapjam...
    B. Marha kedves vagy! Tudod, hogy nekem nem sikerült.
    C. Édes vagy! Én meg itt szenvedek, hogy elkapjam...

    Itt a „B” van bejelölve, és nekem annál levitte az esélymérőt. Az „A” válasz viszont fel :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öhm, már nem is emlékszem, hogy sikerült rosszat beírnom. O.o Köszönöm a javítást! :)

      Törlés
    2. Az A-ra mást válaszolt:
      Ez a kutyás história elvette a humor érzéked.

      Törlés
  3. Ha én kosaras klubbos vagyok? o.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még aktuális írd meg mi volt a pontos kérdés(e Castielnek).

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. A végén a ruha mennyibe került? csak hogy tudjam mennyit kell spórolnom :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Nekem kijött egy kérdés Castielnél, mikor Amberrel akarunk beszélni vele. Castiel megkérdezi mi bajunk vele?
    A jó válasz pedig: Most éppen semmi, de beszélni akartam róla Nataniellel, ő viszont nem akart meghallgatni.
    Majd új kérdés: Mit vársz tőle?
    Én erre azt válaszoltam, hogy jó hogy te megértesz majd megpróbálok vele megint beszélni...
    Valószínűleg NEM ez a jó válasz, mert azt reagálta, hogy ez nem az ő dolga /lol/
    A másik válasz: Tudtad hogy járni akar veled?

    VálaszTörlés
  7. Így van a jó válasz: Tudtad, hogy járni akar veled?
    -Hogy tudtam e? Hát sejtettem!
    Annyit tudok mondani h nem a c válasz a helyes xdd

    VálaszTörlés