2013. augusztus 2., péntek

Nathaniel 3.epizód

Szia! Na? Sikerült megoldani a hiányzásos ügyet?


Igen, megoldottuk. Nem fogják kirúgni a lógásért. Egyelőre legalábbis...
OK. Ez jó hír, nem igaz?


(Megrántja a vállát.)
Sajnálom, hogy belerángattalak ebbe a dologba! Nem kellett volna ilyen helyzetbe hoznom téged. De másról is beszélhetnénk, mint Castiel!
A. Jó ötlet! Nem láttál egy kutyát errefelé?
B. Jó ötlet! Képzeld, az igazgatónő nagyon mérges rám!
C. Jó ötlet! Képzeld, az igazgatónő nagyon megijesztett. Olyan volt, mint egy őrült!

Az igazgatónő kutyáját? Már megint elszökött?
A. Igen, de attól még nem kéne így rám támadnia!
B. Nagyon durva! Szerintem nem is lehetne ide állatokat beengedni!
C. És én mit csináljak? Miért nekem kell megkeresni a béna kutyáját?

Hihi... Ez az egyetleg kiváltsága, mint igazgatónő. De ha téged kért meg, jobb, ha megkeresed a kutyát, mielőtt büntiben találod magad!
Nincs semmi bajom a kutyákkal, de azért mégis...


A. Tuti neked is van kutyád!
B. Tuti neked macskád van!
C. Neked van háziállatod?


Nincs. Macskát szeretnék, de anyukám allergiás rá.
A. Kár! A cicák nagyon aranyosak.
B. Allergiás? Mindenkinek van valami nyavajája a családban?
C. Miért nem tartasz kutyát?


Nem szeretnék saját kutyát. Elég nekem, hogy játszhatok a szomszédéval, és megsimogathatom, amiket az utcán látok.
(Beszélgetés vége)

Miért nem szereted a kutyákat?
Nem tudom, a legtöbbjük elég buta.

A. Pedig nem is buták! Főleg a kicsik!
B. Pedig nem is buták! Főleg a nagyok.
C. Ez nevetséges. A kutyák egyáltalán nem buták. Csomó dologra meg lehet őket tanítani.


Az előbb erre láttam elfutni a kutyát!
A. Nagyon elfoglalt vagy? Mert együtt lehet, könnyebben elkaphatnánk!
B. Megtaláltam a játékait és a pórázát, de nem nagyon érdekel.
C. Áh, szerintem hagyom. Úgysem tudom elkapni.


Miután Jade vagy Dajan feől érdeklődtünk.

Még az iskolában sem ismerek mindenkit!
A. Pedig azt hittem, igen!
B. Gyerünk! Biztos belenéztél a diákok dossziéjába.
C. Igen... ez normális... szerintem.

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Ugyan, rengeteg diák jár ide. Viszont ismerem az összes tanárt!
A. Stréber!
B. Na, és kedvesek?
C.  Nos igen. Végül is ők is csak tanárok.

Ez igaz. És csak arcról ismerem őket, nem szoktam velük beszélgetni.
A. Pedig úgy tűnik!
B. Te is csak egy diák vagy a sok közül.
C.


Már akartam kérdezni! Hogyhogy ennyire különböztök a húgoddal?

Különböznénk? Mindenki azt mondja, hogy hasonlítunk. Mindketten anyukánkra ütöttünk.
Nem külsőre...
Hanem?
A. Hogy is mondjam...
B. Ő nem igazán kedves másokkal.
C. Áh, hagyjuk. Nem érdekes.
Az epizód végén, ha Nathaniellel szeretnénk randizni, ezt a ruhát válasszuk.



















~*~Réka~*~

1 megjegyzés:

  1. Nekem nem ezeket adta ki!MMondjuk nekem eleve 100% az esély de akkor se ezek voltak.Mikor Irist kell megkeresni a virágmagok miatt és találkozol vele::
    Azt mondja Nathaniel:
    Hogyhogy különbözünk?Mindenki azt mondja mennyire hasonlítunk egymásra..
    Nem fizikailag gondoltam..
    Utána asszem Nath meg kérdezi:És?
    (és ezek vannak)
    A: Hogy is mondjam...
    B: Elég furán viselkedik -> jó/ semleges
    C: Mindegy hagyjuk...
    Hogyhogy furán viselkedik?
    A:Tudtad hogy ellopta Ken pénzét.
    B:Kiállhatatlan ez a lány.Mindenkivel ki akar tolni
    C:Ellentétben veled, Amber kicsit furán viselkedik ->jó
    Ezt bóknak veszem...Amber tényleg nem mindig elég megfontolt
    -Tudtad hogy ellopta Ken pénzét?
    Micsoda?Ő nem tenne ilyet!Ráadásul Ken biztos jelentette volna a dolgot!
    (Itt megint három lehetőség van)
    A:Neked aztán semmi rosszat nem lehet mondani a hugodról...Mindegy, majd egyszer rájössz milyen is igazából
    B:Nem ismered Kent?Ő nem egy árulkodós fajta... ->
    C:Lehet hogy valaki rossz hatással van rá...
    Nincs már itt, hogy elmondja mi történt
    -Értem ...akkor már nem is érdekes ez az egész ugye?
    Várj!Most, hogy mondod, azt hiszem megtetszett neki Castiel.Szerintem emiatt viselkedik furán.
    -Tényleg?(Nem hinném hogy Castiel a hibás...)
    Holnap ha lesz egy kis időm akkor rá nézek
    _Ok (ez is jobb mint a semmi)
    Nekem ezt adta ki.

    VálaszTörlés