2013. augusztus 14., szerda

Castiel 4. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Ő meg kicsoda?
Mr. Faraize, az új történelemtanár. Körbevezetem a gimiben.

Haha! Miről beszélsz?
(Beszélgetés vége)


A. Ezt nem hiszem el! Képzeld, Amber ellopta a zsebpénzemet!
B. Huhh, végre végeztem Mr. Faraize körbevezetésével!
C. Amber nagyon szemét!

Miért csináltad egyáltalán?
Nem tudom. Mindig mindenki tőlem kér segítséget...

Haha! Mert túl kedves a kinézeted...
(Beszélgetés vége)

Szia Kislány! Számomra is van még egy kis pénzed?
A.Persze! Megnézem, mennyi van nálam...
B.Csak nem gondolod, hogy neked is adnom kéne?
C....

Hagyjad már! Csak vicceltem!
Nagyon jót nevettem, mondhatom...

Most mit fogsz csinálni?
Keresek egy jó módszert, hogy bosszút állhassak!

Valami ötlet?
A. Még nincs...
B. Van ám! Így, hogy Amber járni szeretne veled, kitalálhatnánk együtt valami jó kis bosszút...


Na, sikerült bosszút állnod?
Sajnos nem. Nem volt elég jó az ötlet...

Egy kis bosszú már kifog rajtad?
Ha ilyen okos vagy, segíthetnél!

Tudom is én, mivel lehet felbosszantani az ilyen kényes lányokat!
A. Kérlek, biztos van valami ötleted!
B. Egy ilyen vagány srácnak, mint te, biztos van valami jó ötlete!
C. Tuti nincs ötleted?

Pfff... Miért nem firkálod össze a szekrényét, és raksz bele valami ijesztő dolgot?

Firkáljam össze a szekrényét? Milyen ijesztő dolgot?


Mi tudom én, nem ismerem Ambert! Találd ki magad!
Ok, köszi!



Nem mondtad, mivel firkáljam össze a szekrényt!

Az ujjaiddal!
A. Hahaha! Nagyon vicces vagy!
B. Kérlek, még soha nem csináltam ilyet!
C. Komolyan kérdeztem!

A kis szent... Hallottál már a festékszóró nevű tárgyról?
Jaj, persze!

Hát persze! A szellemek cigiznek, és műanyagot esznek!
A: Abbahagynád a gúnyolódást?
B: Valaki csak cigizett arrafelé! (semleges)
(Köszönöm a kiegészítést Rikának! :))


Nem fogod elhinni, mi történt!
Megtaláltad Totót?
Nagyon vicces! Egy epizóddal elkéstél!

Na, elmondod a nagy hírt, vagy mi lesz?
A. Szellemet láttunk Lisával a lépcsőházban!
B. Láttam egy szellemet!
C. Nincs ötleted?

Hahaha! Mondj még néhány hasonlót!
Komolyan mondom! Éppen végeztem a falfirka letakarításával, mikor megláttuk az árnyat! Gyorsan elszaladtunk.

Jaj, tényleg! A lépcsőházban voltál az órák után...
Te is láttál már fura dolgokat arrafelé?

Most, hogy mondod...
Igen?

Emlékszem, valaki mesélte, hogy egy tanár legurult a lépcsőn, és meghalt. Azóta kísért a gimiben...
Tényleg?


Te tényleg nagyon buta vagy néha! Persze, hogy nem. Szellemek nem léteznek!
A. Szerintem igen!
B. Akkor mivel magyarázod, amit láttam?
C. Nem tudom, de az tuti, hogy láttunk valamit!

Csak képzelődtél! Hagyd az egészet a fenébe!
Megmutatom neked a bizonyítékokat! Ha nem is szellem, de valami volt ott!

Hagyd az egészet a fenébe! Tényleg nyomozásba fogsz kezdeni?
Igen, és meg is mutatom, ha találtam valamit!

Nagyon makacs vagy!
(Beszélgetés vége)



Már megint megjelent!

Megint a suliban lógtál órák után?
Igen, és újra láttam!

Hmm... Csodálkoznék, ha tényleg láttál volna valamit...
A. Igazából elszaladtam, mielőtt láttam volna valamit, de hallani hallottam.
B. És honnan tudod, hogy mit láttam és mit nem?
C. Komolyan mondom! Ugyanazt a zajt hallottam, mint legutóbb!

Nem is láttál semmit! Egyszerűen megijedtél magadtól!
Biztosíthatlak, hogy nem!

Nézd, mit találtam!

Ez a pengetőm!
A  micsodád?

Tudod, mi ez?
A. Egy műanyag kütyü.
B. Egy divatos kiegészítő.
C. Egy gitár tartozék.

Naná! Add vissza!
Várj egy percet! A lépcsőházban találtam ezt a dolgot a jegyzetfüzettel együtt. Te mászkálsz éjszaka a suliban?

Persze, hogy nem! Reggel hagytam el őket!
Persze, persze... Megtartom őket, amíg ki nem derül, mi is zajlik igazából!



Az epizód végén pedig, ha Castiellel jobb a viszonyunk ebben a PÓLÓBAN visz haza. A nadrág illetve a cipő nem tartozik hozzá, az egyénileg választható.


















~*~Réka~*~

6 megjegyzés:

  1. Szia~
    Nálam előjött egy olyan rész, amit nem láttam itt:
    "Hát persze! A szellemek cigiznek, és műanyagot esznek!

    A: Abbahagynád a gúnyolódást?
    B: Valaki csak cigizett arrafelé!"

    Itt tudom, hogy a B semleges. Viszont a beszélgetés előtti pár részt nem tudom már, de végül is nem voltak ilyen A, B, C választási lehetőségek, szóval szerintem annyira nem is fontosak.^^

    Üdv.: Rika~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ^^ köszönöm szépen a kiegészítést, bele is írom a végigjátszásba. :)

      Törlés
  2. Nekem olyan jött elő miután lebuktam a festékszórókkal:
    (Előtte még én mondtam valamit Castielnek de az nem választós volt.)

    Hogyhogy?
    A. Elkapott az igazgatónő, amint elkezdtem firkálni Amber szekrényére.
    B. Nagyon gyenge volt az ötleted! Elkapott miatta az igazgatónő…
    C. Teljesen kivagyok! Az utolsó pillanatban lebuktam…

    VálaszTörlés
  3. ja és folytatódik:

    Csak nem délután próbálkoztál? Neked teljesen elment az eszed!

    A. Sajnálom, hogy nekem nincs olyan nagy tapasztalatom a témában, mint neked!
    B. Mondhattad volna hamarabb is!
    C. Most már mindegy. Büntetésben vagyok, és le kell takarítanom a firkálmányokat… ( Én ezt próbáltam, végül is nem ment le a színt mérőm, így talán nem szúrtam el)

    Ok, szuper!
    A. (beszélgetés vége)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen... Előfordul...

    A, Nem utálod?
    B, Miről beszéltetek?
    C, Valamit rejtegettek előlem!

    Itt melyiket kell választani?

    VálaszTörlés
  5. Az első beszélgetésnél Castiellel. Van 3 opció amit választani lehet. A, Ez az udvar, nem túl szimpatikusak akikkel itt találkozni lehet..
    B,Ez a suli udvara, bár a tanárok nem sokat időznek itt vagy tévedek?
    C, Ez az udvar, ahol gyakran összefuthat ezzel a bájos iskolakerülővel.
    És a c válasz semmiképp sem jó. szerintem a B lesz az.

    VálaszTörlés