2013. augusztus 1., csütörtök

Jade és Dajan 3.epizód

Mint a harmadik epizód végigjátszásáról szóló bejegyzésemben írtam, ezzel a két fiúval csak ebben a részben lehet randizni.
Mivel a kertészklubot választottam a karakteremmel így csak a Jade- del való párbeszédeket tudom feltenni, Dajan "válaszai" ezúttal (számomra elég zavaróan) rendhagyó módon kerülnek fel.


Jade:

Szia! Te vagy a kertész klub felelőse? Hervadoznak a virágok!
A. Nyugi van! Engem két napja kértek meg, hogy segítsek be. Nem vagyok vagyok semminek sem a felelőse!
B. Ültess helyette újakat! Megkértek két napja, hogy segítsek be, de nem vagyok semminek sem a felelőse!
C. Tudsz csinálni valamit? Én még csak két napja segédkezem a klubban.


Nem lesz egyszerű... Nem tudod, ki a klub felelőse?
A. Hát... Én azt hittem, hogy te!
B. Nem tudom, mondom hogy én csak két napja vagyok itt! Én azt hittem, te vagy a felelős!
C. Sajnos nem tudom, ne haragudj! Te ki vagy pontosan? -

Jade a nevem, egy kertész tagozatos szakközépbe járok. Néha eljövök, hogy gondoskodjak a talaj épségéről. Hozok földet, trágyát, besegítek a diákoknak.
(Beszélgetés vége)


Igaz, ne haragudj, kicsit mérges vagyok! Jade a nevem, egy kertész tagozatos szakközépbe járok. Néha eljövök, hogy gondoskodjak a talaj épségéről. Hozok földet, trágyát, besegítek a diákoknak.
A: Egész nap a földben turkálsz?
B: Jade? Ez nem egy női név?
C: Szakközép? Akkor fizetést is kapsz, mikor dolgoznod kell
(Ez a kérdés utólag került be a bejegyzésbe, köszönet érte Rikának! :)) )


Ismered Iris-t? Azt mondták, elvitte a kertész klub virágmagos dobozát.
A. Nem, nem ismerem. Sajnálom!
B. Mi van akkor, ha ismerem?
C. Igen, találkoztam már vele.

Szuper! Megkereshetnéd, és megkérhetnéd, hogy hozza vissza a dobozt, kérlek!
Ok. Megpróbálom megtalálni!

Mikor megvan a magos-doboz.
Viszont...
A. Mi van?
B. Pszt! Nem akarom hallani!
C. Van valami baj?

Semmi komoly, csak nincs minden a dobozban, ami kellene...
A. Használd azt, ami van!
B. Valamit csak tudsz csinálni azzal is, ami már van...
C. Akkor most mot fogsz csinálni?


A virágokat nem lehet fél vállról venni. Mindenképpen szükségem van egy másfajta virágmagra. Elmennél venni nekem, amíg én itt folytatom a munkát?
A. Persze, ha ez segít!
B. Dehogy megyek! Semmi kedvem virágvásárlásra pazarolni az időmet! Nem mintha valami művészi alkotásról lenne szó!


Szuper! Ürömmag kellene. Az jó lesz arra, hogy elriasszuk a bogarakat, és megóvjuk a növényeket.
Értem...

Ad 25 dollárt.

Nem tudom, mennyibe kerül pontosan. Megtarthatod a visszajárót a segítségedért cserébe! Drága időt spórolsz meg nekem.
Hűha! Köszönöm szépen! Megyek, és megveszem a magokat!


Még nem végeztél?

Nem. Ráadásul elvesztettem a noteszemet. Benne van az összes jegyzetem a növényekről és a gondozásukról...
A. Megpróbálom megkeresni neked!
B. Keresd meg, ha ilyen fontos!
C. Én sajna nem láttam a jegyzetfüzetedet.


Köszi! Örülök, hogy van egy ilyen segítőkész lélek a klubban!
Valóban szeretek segíteni. Jövök, ha megtaláltam!

Én nem találtam meg. Te?
Megtaláltam!

Hú, de jó! Nagyon szépen köszönöm!
Folytathatod a munkát!

Igen. Lekezelem a gyengélkedő növényeket. Szerintem gyorsan végzek!
A.Ok. Remélem sikerül őket megmentened!


A virágokat pedig ilyen sorrendben kell megöntözni: orchidea, orgona, kaktusz.



Dajan:

Első kérdés: A
Második kérdés: C
Harmadik kérdés: A
Negyedik kérdés: B
Ötödik kérdés: A
Hatodik kérdés: B


Az előző bejegyzésben pedig van kép a ruhákról, és randikról is.

(A képek nem sajátok.)




~*~Réka~*~

8 megjegyzés:

  1. Sziia! ~
    Itt a Jade válaszoknál nálam előjött az a kérdés, amelyiknél neked az van utána, hogy "Beszélgetés vége", de nekem adott három kérdést.:
    " Igaz, ne haragudj, kicsit mérges vagyok! Jade a nevem, egy kertész tagozatos szakközépbe járok. Néha eljövök, hogy gondoskodjak a talaj épségéről. Hozok földet, trágyát, besegítek a diákoknak.
    A: Egész nap a földben turkálsz?
    B: Jade? Ez nem egy női név?
    C: Szakközép? Akkor fizetést is kapsz, mikor dolgoznod kell?

    Valóban! Amellett, hogy azt csinálom, amit szeretek, még fizetést is kapok érte.
    (Beszélgetés vége) "

    És itt a C biztos, hogy feljebb viszi, a többit nem tudom, bár elnézve a válaszokat, szerintem azok csak leviszik. (:

    Üdv.: Rika~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm szépen a módosítást és a segítséget, ezzel a kérdéssel szerintem nem is találkoztam :) Beveszem a bejegyzésbe. ^^

      Törlés
  2. Örülök, ha tudok segíteni, hiszen te is rengeteget segítettél már a blogoddal. (:

    VálaszTörlés
  3. dajannél nem tudtam ki igazodni

    VálaszTörlés
  4. Szia, azt szeretém kérdezni, hogy hol van az az istenverte jegyzetfüzet, mert lassan egy hónapja keresemxdd ^^"""" tudnál ebben segíteni? <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia bocsi hogy csak most írok már biztos megtaláltad,de nekem az osztályba volt :)

      Törlés
  5. Szia!
    Csak most kezdtem a játékot és lehet gyökérvagyok de honnan hozok dajennek vizet?

    VálaszTörlés