2014. január 7., kedd

Tizenegyedik epizód végigjátszása

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


FONTOS!!! Mielőtt elkezdenéd az epizódot, vedd fel a ruhát, amit az előző rész végén kaptál Alexytől, ha szeretnéd, hogy felmenjen az esélymérőd nála 10 ponttal.
Az a két fiú, akit értelemszerűen nem választottál csapattársnak féltékenyek lesznek, és csökkenni fog az esélymérőd náluk. Az előző részben választott partneredet 100 akciópontért megváltoztathatod. :))

Az első feladat, hogy megkérdezd Armint, indul- e a versenyen. Ő nagy valószínűséggel a kertészklubban lesz. Aztán találkozhatsz az igazgatónővel, aki elküld a sportruháért. A ruhát a B teremben tudod megvenni 176 dollárért.
Ezután meg kell találnod a csapattársadat és együtt kimenni az udvarra (általában a folyosó végén).
Ha ez megvan, jön a buszos jelenet, majd amikor megérkeztek a verseny helyszínére többször kell fel- le szállni a buszra, és lépegetni, hogy megnyíljanak az új feladatok. Melodyhoz kétszer kell felmenni a buszra, majd egyszer találkozol Dake- kel, akit lerázhatsz, vagy lehetsz vele egy csapatban, aztán Jade- del vagy Dajannal, attól függően, hogy melyik klub tagja vagy. Velük már nem lehet randizni, de még növelheted az esélyedet, ha mindkettőjüknél az A választ adod.

Majd indulhat a tájfutás, ami azzal kezdődik, hogy a partnered elhagyja a térképet. Innentől neked kell tudni, merre menjetek.
Az irány lehet bal- egyenes- bal, vagy pedig jobb- bal- egyenes.

Amikor ez megvan össze kell futni Mr. Faraize- zel, aki elmondja, hogy Amber megint csinált valamit. A következő feladat, hogy beszélj vele. Ennek a feladatnak a megoldása később fog megnyílni.

Járd körbe a területet, és gyűjtsd össze a szemeteket. Egy chipseszacskót a kereszteződésben, egy italos dobozt és egy zöld üveget a farönk közelében, még egy dobozt a szikla közelében, egyet a nagy fa, és egyet a patak közelében fogsz találni. Ha mindent összegyűjtöttél, az epizód végén kapsz egy pandás pólót.

Utána megint egy akciópont- gyilkos rész következik, mire megtalálod Ambert. Előtte Irissel és Melodyval is össze kell futni. Ellopta a pecsétet, amivel a tanárok továbbengednek, szóval ezt kell megtalálnod.
Valójában Irisék fogják, szóval ez is AP pazarlás. ^^
Ezután menj vissza a második rajtponthoz Mr. Faraize- hez.
Ha itt tartasz elkezdheted keresni az elrejtett tárgyakat az erdőben.

Ember által alkotott tárgy: a farönk közelében egy rönkbe szúrt piros bicska
Csillogó dolog: a patak közelében, a patakban egy aranyrög
Nagy falevél: a nagy fáról, értelemszerűen, a baloldaláról lehet leszedni
Erdőlakó: a szikla közelében, ahol van az a fekete üreg, oda van elrejtve egy kis műanyag nyuszi :)
Lenyomat: szintén a nagy fáról szerezheted meg
Bogár: a kereszteződésben, a fűben van

Ha megvan, menj Mr. Faraize- hoz. Az utolsó feladatodnál találkozhatsz vagy Jade- del, vagy Dajannal. Öt betűt kell megtalálni elrejtve az erdőben. Minden lépésnél lesz egy. Az egyikért meg vissza kell menni. Ezután menj vissza  kiindulópontra, hogy kitöltsd a kérdőívet. A megfejtés: PARIS.

Ezután jön az útlevágás és az eltévedés. Egy ideig bóklászni kell az erdőben, majd jön az egyik fiú és megment. Egy csomó pont az esélymérődnél bánja.

Szemetek:






Tárgyak:





Betűk:







Illusztrációk:

Nathaniel

Castiel


Dake

Lysander
A pandás póló :) (Csak a pólót kapod, a többi szabadon választott.)















És a ruha, ami mindenkinél ugyanez.






~*~ Réka ~*~

34 megjegyzés:

  1. Köszii sokat segítettél!!! :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit. :) Igyekszem a napokban a válaszokat is közzétenni.

      Törlés
    2. Köszönöm a sok segítséget

      Törlés
  2. Szia! Segítséget szeretnék kérni. Én azt választottam a pecsétnél, hogy majd én megkeresem, és nem találom, pedig elvileg tudom, hogy hol van, de nincs ott!! Mit csináljak? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Másodjára játszom végig a játékot, de most a térkép elvesztése után nem találom meg a következő cél-t.. Mármint minden helyen zsákutca van.. 100 AP-m biztos elment már rá.. Ilyenkor mit lehet tenni? QwQ vagy használjak fel még vagy 200 AP-t hátha sikerül továbbmennem? :\

    VálaszTörlés
  4. Szia. Ilyen nekem is volt, hogy nem sikerült eltalálnom, hogy melyik térképet kaptam. Próbálj meg visszamenni a starthelyre, és onnan újraindulni a másik térkép szerint.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Most ott tartok hogy"menj vissza Mr.Faraize-hez" de sehol sem találom. Már rengeteg ap-t elpazaroltam és mindent körebjártam vagy ötször de sehol sincs. Tudnál segíteni hogy hol találhatom meg?
    Előre is köki:-) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, bocsi a késői válaszért, remélem azóta azért megtaláltad, de ha nem, akkor ott kell lennie a második ellenőrzőpontnál. A patak mellett az egyik lehetőség (a másik az elágazás).

      Törlés
    2. Ugyanez a problémám! Már másodszor játszom az epizódot, de semmi. Beakadt. Ilyenkor kihez lehet fordulni?

      Törlés
    3. Nem tudom, amikor nekem beakad, akkor ide- oda lépkedek meg frissítem az oldalt.

      Törlés
    4. 3-4 hónapig el voltam akadva a játékkal, mert nem találtam a tárgyakat. Ennek a blognak köszönhetően végre meglettek, ami nagy segítség. De most meg csak keringek, mert sehol nincs Mr Faraize. Sokadjára jelenik meg Nataliel, menjünk vissza Mr. Faraize-hez... Csak ma vagy 400 ap-om ment rá. Frissítés nincs, ilyenkor mi a teendő. Google play -en hiába jelentesz hibát, sosem válaszolnak. Segítség!

      Törlés
  6. Szia!:) A bogarat hol fogom megtalálni?
    Mert a képek közt nem zárlatam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Bogár: a kereszteződésben, a fűben van" de csak utána találhatod meg, miután a többi tárgy is megvan.

      Törlés
  7. Hali!Öhm ha az egyik fiuvak megyej akkir a tobbinel mennyivel megy le az eselymerom?

    VálaszTörlés
  8. szeretném tudni hogy amikor elveszünk az erdőbe mennyire fog csökkeni az esélymérőnk mikor megtalát a srác (akivel csapatba voltunk)??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akivel egy csapatban vagy azzal nem csökken az esélymérőd, aki megtalál annál meg 10- 30 között az egész részben.

      Törlés
  9. Arról nem raktatok/raktál képet, hogy hol a bogár! :O

    VálaszTörlés
  10. Sokat segítettél, köszönöm.:D

    VálaszTörlés
  11. Hello! Ott tartok, hogy az ember alkotta tárgyat kell összeszednem, vagyis a bicskát, csak nekem már kiadta hamarabb azt a bicskát.. és fel is szedtem.. de viszont a kacatjaim közt nincs ott.. ilyenek miatt már másodjára kezdtem újra az epizódot és már kezd elegem lenni belőle.. most mit csináljak? :ss Előre is köszönöm a választ!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, gondolom a játékkal van valami baj, szerintem fordulj az oldal adminisztrátoraihoz ha ez a probléma még fennáll, mert én ebben sajnos nem tudok segíteni :(

      Törlés
  12. és lecseréltem az egyik karateremmel, dakel lysandert... elég dühös volt, még szarul is éreztem magam :( de kiv vagyok mi lesz dakel:D

    VálaszTörlés
  13. Én megtaláltam a pecsétet Nem Iris adta oda.

    VálaszTörlés
  14. szia öm... hogy is mondjam öm... otttartok hogy a betük ből amit találtam nem tudtam kirakni azt aszót aminek ki kellene jönnie és ellöre kösszönöm szépen a segítséget

    VálaszTörlés
  15. szia én ott vagyok hogy gy bogarat kell megtalálnom de nem tudom hogy hol van. válaszodat előre is köszönöm ♥

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Nem tudjátok, hogy miért van az, h a kacatjaim közül eltünnek a betűk? 4et megtaláltam, de csak 2 van a lacatok közt?

    VálaszTörlés
  17. 500ap elment, és végül az "odú"-nál taléltam meg a pecsétet :(

    VálaszTörlés
  18. Megtaláltam a listáról az összes dolgot, de nem találom Mr. Freeze-t. Már több napja keresem, é rengeteg akciópontom elment rá. Hol lehet? :o

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nekem az összes betűt megtaláltam, de az R betűt nem fogatta el, és nincs meg. Mit kell tennem?

    A választ előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztók.Nem tudok tovább jutni,ott tartok hogy a párom elhagyta a térképet,és akármerre lépkedek nem találkozok mr faraiz-el,és már több mint 2 hónapja ott vagyok :(

    VálaszTörlés