2013. december 28., szombat

GYIK- 1.rész (Általános kérdések)

Sziasztok!


Először is köszönöm a rengeteg visszajelzést, amit a játék oldalán kapok tőletek. Örülök, hogy ennyien nézitek a blogot, és, hogy tudok nektek segíteni.

Viszont, mivel nagyon sok kérdést intéztetek hozzám a játékkal kapcsolatban (is), úgy döntöttem, hogy készítek pár posztot ezekről a kérdésekről, amiket többen feltettetek már nekem, hátha a többieknek is segítenek.

(Természetesen a dolog névtelen, csak a kérdéseitek tartalmát veszem át, így nem kell aggódni, hogy kiderülnek az adataitok!)

Az első kupacba olyan kérdéseket gyűjtöttem, amik nem a játék részeivel kapcsolatosak, hanem általánosságban a játékkal foglalkoznak.

1. Mikor jelenik meg új rész?
-Nem tudom, mivel nem vagyok az oldal adminisztrátora. Ezt a kérdést pedig tőlük is fölösleges megkérdezni, mert nem adhatnak ki ilyen információkat. Egy adott rész megjelenése előtt pár nappal úgyis mindenki értesül róla a játék főoldalán, addig pedig várnotok kell. :)

2. Melyik ruhát válasszam?
-Kérlek, nézzetek rá a blogon az adott rész végigjátszására, mindig pontosan feltüntetem, hogy melyik ruhát melyik fiú preferálja.

3. Mi történik, ha nem azt a ruhát választom, ami annak a fiúnak tetszik, akivel legmagasabb az esélymérőm?
-Elszalasztod a randit. Ezért hiába tetszik neked a másik ruha, célszerűbb azt választani.

4. Kivel fogok randizni az epizód végén?
-Ez annyira evidens kérdés, csodálom, hogy mégis ilyen sokan megkérdeztétek. Természetesen azzal, akivel legmagasabb az esélymérőd (amennyiben jó ruhát, és jó választ adsz neki a végén). Kivéve a kilencedik epizódban. Ott esélymérőtől függetlenül azzal a fiúval, akit kisorsolt melléd a játék, vagy Dake- kel.

5. Nem lehet átállítani másik nyelvre a játékot?
-Nem. Vannak különböző nyelvű szerverek, azokon is játszhatsz, de nem tudod átvinni a játékállásodat oda.

6. Mikor csinálod meg a következő epizód végigjátszását?
-Igyekszem. Már másnapra vagy még aznap. De előfordulhat, hogy nem vagyok gépközelben, és nem érek rá, de igyekszem mihamarabb hozni a végigjátszásokat.

7. Hol van X vagy Y a játékban?
-Nem tudom. Az iskola bármely részén lehetnek, maximum jellemzőbb területek vannak, ahol előfordulnak. Nagyon ritkán lehet tudni, hogy abban a részben, annál a feladatnál hol van az adott karakter, de, ha ilyen van, feltüntetem.

8. Rendeltem akciópontot és nem kaptam meg/kevesebbet kaptam stb. Mit csináljak?
-Ebben sem tudok segíteni, én sosem vettem magamnak akciópontokat a játékhoz, és nem is vagyok illetékes.

9. Hogy tudok akciópontokat szerezni?
-Mondjuk ez is elég evidens. Minden nap, ha belépsz a karakteredhez kapsz tizenöt dollárt és tíz akciópontot. A flower pawer nevű játékkal pedig akár húsz akciópontra is szert tehetsz. De ott van még a kertészklubos vagy a kosárlabdaklubos minijáték, bár ezekkel nagyon keveset lehet kapni:
Pálya: 0: 0 AP, $0 
1: 1 AP, $0
2: $0-1, $1
3: 1-2 AP, $0-1
4: 2 APs, $0
5: 2-3 APs, $0-1
6: 2-3 APs, $0-1
7: 3 - 4 APs, $1
8: 4, $0
9: 4-5 APs, $0
10: 5 APs, $0-1 (Az információ az angol nyelvű wikipediáról származik)
Illetve a mortal pillow. De rendelhetsz is akciópontokat a "bank"- ból.

10. A különleges rész lejátszása után nem tudok visszatérni a játékhoz!
-Menj az iskolaépületre, kattints rá, és a játék felajánlja, hogy folytasd az epizódot.



~*~ Réka ~*~

2 megjegyzés: