2014. január 27., hétfő

Castiel 12. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Bennem csak a te kiemelkedő teljesítményed maradt meg... Elveszni az erdő közepén. Nem semmi!
Hahaha, igen tudom... Akkor nem ti nyertetek? Pedig ti voltatok legelöl.

Egy csapat megelőzött minket. Tuti, csaltak!
Értem... Megyek, és megkérdezem a többieket is!

Nel láttad Alexyt?
Violával beszélt az előbb.

Miért nem beszéltél vele akkor, amikor láttad?
A. Én kérdezek ilyesmit tőled?
B. Mert akkor még nem akartam beszélni vele.
C. Az kevésbé lenne vicces. Nem gondolod?

Te kérdezted, hogy hol van Alexy!
...


Kicsit el vagy varázsolva!
(Beszélgetés vége)


Van valami az arcomon?
Igen. Azaz nem! Nincsen semmi, csak egy kicsit elgondolkodtam...

Nem akarom tudni, hogy mi jár a fejedben, amikor így nézel rám...
Semmi, semmi különös...

De, mégiscsak szeretném tudni. Mi van?
A. (Témát váltok.) Amúgy, jól aludtál?
B. (Kitalálok egy kifogást.) Csak tudni szeretném, hogy részt veszel-e a kosaras meccsen.

Jobbat is kitalálhattál volna, hogy eltereld a figyelmem...
Bocs, fáradt vagyok!

Ahogy téged ismerlek, a nap vége előtt úgyis elmondod. Képtelen vagy arra, hogy tartsd a szád!
Nem igaz!

De! Bár lehet, kevésbé lennél vicces, ha csak annyit beszélnél, mint Viola...
(Beszélgetés vége)

Mi jött rád? Levágták a nyelved?
Nem... Csak... Amiről beszéltek, egy kicsit...

Lisander felolvassa nekem a következő számunk dalszövegét... Mit gondoltál, hogy épp vallomást tesz nekem?
Hát... Bevallom...

Most szórakozol? Te komolyan azt hitted, hogy Lisander és én...
...

Idióta! Szerencséd, hogy viszonylag jó kedvem van!
Tényleg nagyon sajnálom...!


Te beteg vagy! Ugye nem gondoltad komolyan, hogy együtt járunk Lisanderrel?
Azok után, amiket felolvasott neked, nem volt nehéz rosszra gondolni!

Pont azért nem kellett volna bedőlnöd! Ha komolyan ilyeneket mond, biztos kapott volna egy nagyot tőlem...
Ha így vesszük...

Pff... Vicces tudsz lenni!
(Nevetve elment.)




-Sz.

1 megjegyzés: