2014. január 27., hétfő

Armin 12. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Hahaha! Legközelebb inkább te is maradj otthon! Veszélyes a szabad levegő.
Azért jól éreztem magam. Viszont nem tudom, hogy végül ki nyerte meg a versenyt...

Tényleg? Fogalmam sincs. Nem érdekelt a dolog.
Azt viszont tudod, hogy eltévedtem!

Mindenki erről beszél, úgyhogy nehéz lett volna nem megtudni!
(Beszélgetés vége)

Aztán el ne tévedj a suliban!
Nem lesz gond. Már ismerem, mint a tenyeremet!

Király! Majd körbevezethetnél engem is valamikor!
A. Ha szeretnéd!
B. Nincs kedvem hozzá...
C. Nem hinném, hogy szükséged lenne rá. Vagy igen?

Tényleg nem. Csak vicceltem!
(Beszélgetés vége)

Nem láttad a tesódat valahol?

Minden este látom, úgyhogy napközben nem lógunk egymás nyakán. Miért?
Kérdezni szeretnék tőle valamit...

Csak nem valami szívügyről van szó?
Honnan tudod?!

Hahaha! Csak tippeltem! Ez komoly? Bejön neked a tesóm?
Nem nekem, hanem az egyik barátnőmnek...


Hahaha! Ha beszéltél Alexy-vel, megtennéd, hogy elmeséled, mi volt?
Elmesélhetem...

Köszi!
(Min nevet annyira?)

Hahaha! A fejedet elnézve elég vicces lehetett! Kár, hogy nem voltam ott!
Szólhattál volna...

Az nem lett volna ilyen vicces!
A. Nem fura, hogy a tesód nem a lányokat szereti?
B. Azért nagyon meglepett a dolog...
C. Én azt hittem, te vagy, aki nem a lányokat szereti...

Haha! A ruháim miatt mondod? Nem szeretek vásárolni, úgyhogy Alexy válogatja nekem a ruhákat. Valószínűleg ezért!
Tényleg? De amúgy, mi a helyzet veled?

Nekem más az ízlésem, mint a tesómnak.
(Beszélgetés vége)

Nem láttad Lysandert?
Már megint keresel valakit? Nem hiszem el!
A. Sok kérdésem van.
B. Nem tehetek róla. A többiek nem tudnak nélkülem meglenni.
C. Láttad vagy nem?

Ez olyan, mint  az NJK-k az MMORPG játékokban. Amikor az egyik szereplő megkér, hogy beszélj a kováccsal. A kovács ott áll mellette fél lépésre, de neked oda kell menned beszélni vele, hogy előrejuss a játékban.
A. NJK? MMORPG?
B. Igen, tényleg olyan!

Oh, te is itt vagy? Nem láttalak...
Mit csinálsz?

Keresek valamit, amit elvesztettem... Sehol se találom...
Mit keresel?

Egy játékot... Meg kell találnom, hogy előrejuthassak néhány szintet, amíg buszozom. Nem akarok hazamenni, amíg nincs meg.
Értem! (El is ment.)

Beszélj hozzá., ne nézd csendben, ha szeretnéd az illusztrációt.



-Sz.

5 megjegyzés: