2014. január 8., szerda

Nathaniel 11. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Szia! Hogy vagy?

Jól, köszi! Jössz? Ki kell mennünk gyorsan az udvarra. Nemsoká kezdődik a verseny!
Szuper! Már alig várom!

Micsoda lelkesedés! Teljesen jó kedvem lesz tőle!
A. Kicsit túlságosan beleéltem magam!
B. Ez természetes! Egész nap veled leszek!
C. Fura, pedig annyira nem vagyok oda a dologért...

Ne aggódj, szeretem ezt benned!
Köszönöm, Nataniel!

Jössz? Ki kell mennünk az udvarra! Hamarosan kezdődik a verseny!
Jövök!

Szeretnéd, hogy egymás mellé üljünk?
A. Persze! 
B. Ne haragudj! Inkább a lányokkal szeretnék ülni.

Akkor menjünk! A buszos kirándulásokkor általában Melody szokott mellettem ülni.

(Leültünk a busz végében.)

Kíváncsi vagyok... Miért engem választottál csapattársnak? Gyorsan összebarátkoztál a lányokkal, úgyhogy azt hittem, jobban szeretsz velük lenni...
A tájfutáson inkább veled szeretnék lenni.

Tengerpart, aztán tájfutó verseny... Úgy látszik, nem akarsz nélkülem lenni!
A. Kedvellek, de ennyi! Nem kell rögtön beleélned magad!
B. Van benne valami! Hahaha!
C. Tényleg szeretek veled lenni!-

Tényleg? Örülök, hogy nincs ellenedre a társaságom! Nem mindenki van így ezzel...
Tényleg? Én szeretek veled beszélgetni!


Kérdezhetek én is valamit?

Persze!
A. Volt már barátnőd? Komoly kapcsolatra gondolok...
B. Ha nem kértelek volna meg, hogy legyél a csapattársam, te megkértél volna engem?
Mindkét válasz semleges, de jobban jössz ki, ha az A-t választod. A leírást az A- válasszal folytatom.

Hát... Még nem volt komolyabb kapcsolatom. Sose foglalkoztam eleget a barátnőimmel, mert inkább a tanulásra fordítottam az időmet...
Sosem érezted úgy, hogy jó lenne átélni egy igazi kapcsolat élményét?

Nem nagyon...
Mióta nincs barátnőd?

Nem tudnám megmondani... Melody-t kéne megkérdezned. Amikor legutóbb szakítottam egy lánnyal, megkérdezett, hogy nem járnék-e vele. Ő biztos emlékszik, mikor volt ez.
A. Jól van, akkor megkérdezem tőle, ha legközelebb eszembe jut.
B. Értem. Hogy mi...? Melody megkért, hogy járjatok?!


Nem tudtad? Pedig azt hittem, nyilvánvaló...
Tényleg, illenétek is egymáshoz... Végül jártál vele?

Remélem, csak viccelsz! Nem nagyon tetszenek az olyan lányok, mint Melody.
(Erről ennyit...)

Nem hinném, hogy szívesen beszélne a dologról...
(Majd meglátjuk...)

Megyünk?
Igen!



Szerintem igen. Biztos azért rakták ki a szalagot, hogy ne tudjunk továbbmenni.
A. Persze, mert egy műanyag szalag fog minket megakadályozni, hogy továbbmenjünk...
B. (Nem mondok mást.)

Szégyellem magam miatta... Ennyi figyelmet szentelni egy ilyen idióta kérdésnek...
A. Igaz... De miért? Szerinted se áll jól nekem a sportruha?
B. Semmi baj... Már meg kellett volna szoknom!
Mindkettő semleges.

Nekem is!
(Beszélgetés vége)


Nem tudom, miért állsz még szóba ezzel az alakkal...
Mit akarsz, elszánt vagyok!

Most értettem meg valamit...
Mit? Hogy Lisander szétszórt? Azt hittem, ez köztudott!

Az igen, de nem erre gondolok. Ha vele szerettél volna indulni, akkor nekem Castiellel kellett volna egy csapatban lennem.
Tényleg! Hahaha! Akkor szerencséd volt!

Az biztos... Szívesebben indultam volna egyedül, minthogy vele legyek egy csapatban!
Így viszont mi vagyunk az egyetlen „vegyes” csapat! Iris Melody-val indul, Viola Kimmel, Amber a barátnőivel, Castiel pedig Lisanderrel.

Igen. Most végre kiemelkedünk a többiek közül!
(Beszélgetés vége)


Kicsit nyomulós ez a srác... Egy pillanatig azt hittem, elmész vele...
Ne aggódj, nem áll fenn a veszély!

Én vigyázhatok a térképre, ha az neked megfelel! Én biztos, nem veszítem el!
Ha szeretnéd!

Ideadnád a térképet, kérlek, hogy meg tudjuk nézni együtt?

Sajnálom, de... A biztonság kedvéért nálam volt, de úgy tűnik elhagytam...
Nincs a zsebedben?

Nincs. Azt hiszem, elhagytam útközben... Visszamehetnénk megkeresni? Bár a szél miatt lehet, hogy felesleges. Biztos, elfújta azóta...
A. Legközelebb jó lenne, ha rám bíznád a dolgot!
B. Gratulálok, most aztán jók vagyunk!
C. Nem baj, megoldjuk másként.

Jó! Megpróbálunk térkép nélkül haladni!
De úgy egy kicsit bonyolultabb lesz...


Végül nem is volt olyan rossz ez a tájfutás. Egész jól érzem magam!
A. Szerencséd van...
B. Tényleg? Szuper! Azt hittem, unatkozol velem!

Veled? Ezt inkább nekem kéne kérdeznem! Lehet veled unatkozni?
Köszi, de rád is ugyanez vonatkozik!

Mindenesetre eltévedtünk... Most mit csináljunk?
A. Visszafordulunk. Valakivel úgyis összefutunk...
B. Felállok erre a sziklára, hátha meglátok valakit!

Nehogy bajod essen! Inkább forduljunk vissza!
A. Igazad van...
B. Nem, felmászok és körülnézek!




~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése