2014. január 27., hétfő

Nathaniel 12. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Az a lényeg! Azért sajnálom, hogy ennyire feldühítettük az igazgatónőt...!
Tényleg, meg kell keresnünk Mr. Faraize-t! Jössz?


Inkább egyedül megyek, ha nem baj!
Rendben, akkor szia!


Nem tudod végül ki nyerte meg a tájfutó versenyt?
Nem tudom. Elfelejtettem megkérdezni a húgomtól tegnap este... Túl fáradt voltam.
Oké, mindegy!

Hova raktam azt a béna...
(Azt hiszem, jobb, ha most nem zavarom...)

....
A tanároknak segítek valamiben, ami néhány perc múlva kezdődik.
A. Néhány perc múlva? Akkor kicsit késésben vagy!
B. Én miért nem tudok a dologról?
C. Miért van az, hogy ha egy tanárnak segíteni kell, te mindig ott vagy?
Ez az egy semleges, a másik kettő negatív.

Nem. Még van időm készülődni. Kivéve, ha folytatom a veled való beszélgetést...
(Beszélgetés vége)



Ahogy látod, igen. A kosárlabda játékra.
A. Miért nem hívtatok lányokat?
B. Szerinted mehetek én is?
C. Én is szerettem volna részt venni!
Semlegesek. Ez fordítás, szóval nem pont ugyanígy lesz magyarul!

Mi a...?!
(Reflexszerűen kijöttem a szekrényből.)

Mit művelsz te itt?! Teljesen megőrültél? Mi jött rád, hogy elbújsz itt, és kukkolod az embereket?!
Hát... Én csak... Azt hittem, hogy Lisander lesz az első, aki elmegy...

Én jöttem el leghamarabb, mert beszélnem kell Melody-val. De nem válaszoltál a kérdésemre! Mit keresel itt?!
Én csak látni szerettem volna Lisander tetoválását.

A tetoválását? Azért kukkolod a srácokat, hogy lásd a tetoválásukat?! Azt hiszed, ezt beveszem?
A. Nem, igazából csak eltévedtem...
B. Pedig ez az igazság...
C. Nem kukkoltam senkit!

Idióta! Nem találtál rá más módot, hogy megnézd?
(következő)

Nem gondoltam volna, hogy képes vagy ilyesmire...
A. Nem gondolkodtam...
B. Nyugi, csak a hátadat láttam!
C. Nataniel... Tudom, hogy nem kéne erről beszélnem, de a sebek a hátadon... Hogy szerezted őket?
Semleges a fenti két lehetőség. :)

Azonnal tűnj el innen, ha nem akarsz komoly bajba keveredni!
(Gyorsan magára hagytam.)

Amber mesélt nekem a dologról. Szeretnél róla beszélni?
Nem. Inkább azt szeretném, ha békén hagynál!
Oh... Rendben! Csak egy valami: ne haragudj! Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a vége...

Kedves tőled, hogy nem mondtad el senkinek... De azért jobb lett volna, ha Amber előtt sem hozod fel a dolgot!
Nem is akartam mindenkivel erről beszélni... Egyszer majd elmeséled, hogy mi történt?

Gondold azt, hogy leestem valahonnan! Az mindenkivel megesik. Ne gondolkodj többet a dolgon!
Rendben! Még egyszer bocsánat...!




-Sz.

2 megjegyzés: