2014. április 18., péntek

Tizenötödik epizód végigjátszása

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Tündérkeresztanya: Vagy egy tejcsokis nyakláncot ad, vagy pedig egy kék, vintage ruhát. (Én viszonylag az epizód elején találkoztam vele az öltözőben.)

Az epizód Deborah és a karakter beszélgetésével kezdődik:
Bocsi, hogy erősködöm, de nagyon fontos, hogy beszéljek vele. Nem tudod, hol van?
A. (Megmondom neki, hogy szerintem hol van.)
B. (Elküldöm rossz irányba.)
Ha az első opciót választod Nathaniellel, ha a másodikat, Castiellel nyithatsz meg további párbeszédeket.

Utána meg kell találni Castielt, hogy beszélj vele. A párbeszéd végén megkérheted, hogy vele tarthass, amikor beszél Deborah- val. Ha nem mész vele akkor sem fog lejjebb esni az esélymérő.

Először kérdezgetni kell róla, majd miután kiderítetted a nevét újra végig kell járni a diákokat. Mindenki kedvelte, mielőtt elment volna az  iskolából, szóval nem lesz könnyű dolgod vele.

A következő feladat megvenni a lemezét és meghallgatni (17 dollár), ezután pedig Alexyvel tovább folytatni a nyomozást. A tanáriba Arminnal juthatsz be (itt érdemes "lecsupaszítani" karaktert, tehát levenni róla a kiegészítőket), de a tanári kulcsát sikerül beejtenie a szekrények mögé (...), és a  karakternek kell bemászni megkeresni. Cipő, alsó és felső lehet rajta, minden kiegészítőt le kell venni.

Miután bementetek a tanáriba megnézheted, hogy mit írtak a karakteredről, későbbi kihatása nem lesz a játékra nézve.

Miután/mielőtt beszélnél Kentinnel, hogy veled tart e a nyomozásban, megnyílik egy opció, hogy a bazárban vehetsz neki sütit. Ez mindenképpen jó pont nála, és elég magas esélymérőnél randizhatsz is vele. ^^

Ezután meg kell keresni Castiel magazinját az alagsorban vagy a ruhatárban. Valószínűleg meg lesz Lysander jegyzetfüzete, ezt elviheted neki, de az esélymérő nem változik.

Utána vissza kell menni az iskolába, beszélgetni Deborah- val. Elvisz az alagsorba, és elmondja, hogy miért szakítottak Castiellel, stb.

--->  Egy olyan hanggal, mint a tied, és egy ilyen profi gitárossal, mit én, csak tökéletes lehet a végeredmény!
A. Hahaha! Micsoda szerénység, Cicus!
B. Igaz. Mit is csinálnék nélküled?
Mindegy mit válaszolsz Deborah nevében, a karakterre nézve semleges válaszlehetőségek. 

Az epizód legvégén három fiúval lehetséges a "randi": Lysanderrel, Kentinnel és Arminnal.


Képek:





-Szilvi



18 megjegyzés:

  1. Azt szeretném megkérdezni hogy itt milyen a randi?? Honnéd tudom hogy a 3 fiú közül melyik kiabált a karakter után? Hogyan van ez most.?

    VálaszTörlés
  2. Nikki Szabó: nincs mit :)
    Kinga: amelyikkel a legmagasabb az esélymérőd Armin, Kentin illetve Lysander közül.

    VálaszTörlés
  3. Hello azt szeretném megkérdezni,hogy körülbelül mikor lehet találkozni a tündérkeresztanyával?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia ^^ én inkább az ep első felében találkoztam vele, az öltözőben

      Törlés
  4. Szia!
    A Kentin randi csak úgy sikerül, ha odaadom neki a kekszet még előtte? Mert nála van a legnagyobb esélyem, de a végén az ő felsője nem opció :/

    VálaszTörlés
  5. Szia! Kentinnél volt a legnagyobb esélyem, de a ruháját nem adta be a végén. Így maradt Lysander vagy Armin. Lysanderrel -14ben vagyok, Arminnal meg +19ben. Azt a ruhát választottam, amit mondtál, és azt írja elszalasztottam a randimat. Most akkor ez hogy is van? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, amint látod, az illusztrációkon is az a ruha van, ami meg van jelölve a bejegyzésben, szóval nem én tévedtem. Szerintem ez most a játék hibája volt, velem is történt ilyen pont ebben a részben.

      Törlés
    2. Nekem is ez volt, Kentinnel nem adta ki a ruhát, Arminnál 23 az esélyem Lysnél -19 és Armin ruhájára mentem, de elszalasztottam a randit :/

      Törlés
  6. Nálam is ez volt.
    Mit kell csinálni ilyenkor?
    Nekem nem volt sütis választás.
    Szólni kell a moderátoroknak?
    Nekem különben a keresztanya egy retro fényképezőgépet adott.

    VálaszTörlés
  7. Nekem se adja ki kentint mit tegyek?

    VálaszTörlés
  8. Nekem se keresztanya se csokis keksz és én randit kentinnel szeretnék randit ráadásul alacsony a mérőm:(

    VálaszTörlés
  9. Én is elszalasztottam a randit. Rossz ruhát választhattam. Viszont nekem sem adta ki (ha jól emlékszem) a sütis funkciót/feladatot. Pedig annyira jó lett volna a Kentin-es kép. :( Olyan kis cuki. *-*

    VálaszTörlés
  10. Melyik a jobb Lysander vagy Armin ruha amit lehet kapni?

    VálaszTörlés
  11. Szia! Ehhez az epizódhoz hány AP kell?:)

    VálaszTörlés
  12. Köszi, sokat segítettél! ^^

    VálaszTörlés
  13. itt számit hogy kinél van a magasabb mérő

    VálaszTörlés