2014. április 18., péntek

Nathaniel 15. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Miért bújtál el a szekrények mögé, Reka?
Pszt! Észrevesznek!

Rejtőzködsz valaki elől?
Nem. Követem azt a lányt!


Melyik lányt? Nem látok senkit.
A fenébe! El... elvesztettem!

Nagyon fura vagy néha!
(Lehet...) Ne haragudj, Nataniel, de most mennem kell. Szia!


Megtaláltad a lányt, akit kerestél?
Még nem. Castielt kereste, de még vele sem találkoztam.

Az egyik rajongója?
Nem tudom... Megkérdezte tőlem, hogy hol van. Szerintem ismerik egymást.

Fura... Kíváncsi vagyok, ki lehet az.
Eljössz velem megkeresni?

Szeretnék, de most már tényleg haza kéne mennem.
A. Oh, kár...!
B. Na, gyere! (Megfogom a karját, és magammal húzom.)
C. Mondd, hogy nem érdekel a dolog!


Jó, de ne sokáig!
Nem, ne aggódj! Gyere, megnézzük a pincében! Castiel ott volt az előbb.

Nem biztos, hogy szeretném látni Castielt, aki kettesben van egy lánnyal a pincében...
A. Miért? Csak beszélgetnek!
B. Kár, hogy Peggy nincs a közelben. Biztos, tetszene neki ez a sztori!

Lehet, hogy mást mást csinálnak.
Például mit?

Semmit, mindegy. Igazad van, biztos, beszélgetnek.
(Beszélgetés vége)


Szia, Reka! Hogy tetszett a koncert?
A. Bocsi, de nincs sok időm beszélgetni. Meg kell keresnem Castielt.
B. Szuper! Nagyon jól doboltál! Ráadásul nagyon jól állt neked a ruhád. Menőbbnek tűntél, mint máskor!

Gyorsan otthagytam(?)... a biztonság kedvéért!
A. Ha-ha! De aranyos!
B. Jó ötlet
C. csirke!



-Szilvi

1 megjegyzés: