2014. április 1., kedd

Nathaniel 14.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!



Szerinted jó lenne, ha összeírnánk a koncert nézőit?
A. Igen, az nem lenne rossz!
B. Fogalmam sincs...
C. Az nem lenne túl nagy munka ahhoz képest, amit nyerünk vele?

Ugye? Később jól jöhetne, ha újabb hasonló eseményt szeretnénk szervezni!
Igen, szerintem is!


Mert Lisanderrel kiabált... Nem is tudtam, hogy Lisander ilyen nyugodt tud lenni. Egyszer se emelte fel a hangját, amikor a barátja sértegette őt.
A. Lehet, hogy félt.
B. Lisandernek legendás türelme van...
C. Te is tudsz ilyen türelmes lenni!
/semleges válaszok/

Én nem vagyok ebben olyan biztos... Elég könnyen fel tudom magam idegesíteni. Főleg amikor egyesek beleavatkoznak mások életébe...
Tudom... A kíváncsiság nagyon rossz tulajdonság...

Igen. Megkértem Melody-t, hogy maradjon itt, így ha Mr. Faraize beleegyezik, akkor együtt fel tudjuk állítani.
A. (Melody és Nataniel? Csak azt ne!)
B. Rendben, akkor sok szerencsét!


Hallottam, igen...
A. Lehet, hogy a koncert után neked is lesz rajongótáborod!
B. Remélem, neked nem lesz rajongótáborod a koncert után...




-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése