2014. április 1., kedd

Lysander 14.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Szia, Lisander! Amikor felléptél, hány zenésszel játszottatok?

Hárommal, ha jól emlékszem... Igen, hárommal. Két gitárossal és egy dobossal. Miért?
Hogy tudjam, hány zenészre lesz szükségünk a koncerthez. Eddig csak Castiel van.

Oh, értem... Szívesen segítenék, de kétlem, hogy az ismerőseim elvállalnák, hogy fellépnek a suliban...
Semmi gond, találok majd embereket!

Nagyon magabiztosnak tűnsz!
A. Pedig nem vagyok az!
B. Nincs más választásom!
C. Oh... Sajnálom!

Félek, hogy nem találok senkit...

Nyugi, nem vagy egyedül...! Mindenki besegít egy kicsit, mióta felvetetted ezt az ötletet. Észrevetted?
Igen, ez igaz...

Azért megkérdezem a zenész ismerőseimet, hogy nem lépnének-e fel velünk. Sose lehet tudni...
Köszi szépen!

Ne haragudj, de még nem tudtam beszélni az ismerősömmel!
A. Semmi baj!
B. Hahaha! Nem felejtetted el?
C. Kár, nekem nem nagyon akar összejönni a dolog...


Nem szoktam elfelejteni az ilyen fontos dolgokat!
A dogákról is megfeledkeztél!

Azokról nem csak én felejtkeztem el, ha jól emlékszem...
(Nevetek.) Igaz, visszaszívtam!

Min mosolyogsz?
Azon, ahogy nevetsz!
Hát... Köszi! (Elmegyek, mielőtt teljesen vörös nem lesz a fejem.)



Persze! Biztos, hogy örülne neki. Általában kimarad az ilyesmiből. Mindig csak akkor fordulunk hozzá, ha adminisztrációs problémánk van.
De Castiel...

Ha Nataniel tud valamennyire dobolni, és beleegyezik, hogy játsszon, akkor Castiel is elfogadja majd. Ideje, hogy felnőjenek mind a ketten!
A. Ez nem túl nagy kérés tőlük?
B. Remélem, igazad lesz...
C. Ha te mondod...





-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése