2014. április 1., kedd

Castiel 14.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!



Na, még mindig csak ketten vagyunk a zenekarban?
Ne aggódj, találok valakit, aki játszik veletek!

Hárman leszünk? Ez már haladás!
Nem, négyen lesztek... Egy második gitáros, és egy dobos!


És ez elég lesz szerinted?
Lisander szerint igen... Ugye te még nem léptél föl egyszer sem?

Miért kérdezed?
A. Hát... Nem úgy tűnik, mintha tudnád, hogy három zenész és egy énekes elég lehet egy koncerthez...
B. Kíváncsiságból! Az előbb beszéltem Lisanderrel, és ő már igen.
/semleges válaszok/


Tudom én is, csak ugrattalak kicsit! Az sem árt, ha van háttérénekes is!
Szerinted keresnünk kéne valakit, aki énekelne Lisanderrel?

Nem.
De épp az előbb mondtad, hogy...

Épp az előbb mondtam, hogy nem!
Ah... Oké!


De meg fogod kérdezni?
A. Van más választásom?
B. Persze!


Nem lehetne, hogy azt mondanád, hogy megkérdezted, anélkül, hogy tényleg meg is tennéd?
Tudod, hogy én nem vagyok ilyen...

Akkor meg kéne változnod! Mert ha ez az idióta fellép velünk, az azt jelenti, hogy együtt kell próbálnunk... Ami pedig azt jelenti, hogy miattad hal meg valaki.
Biztos, hogy túlélnéd...

Pff... Mostantól el kell majd viselnem. Remélem, büszke vagy magadra!
A. Nem volt más választásunk!
B. Ne gyerekeskedj, nem olyan elviselhetetlen!
C. Igen, nagyon. Most az egyszer nekem sikerült megkeserítenem a te életedet...

Más megoldást is találhattál volna! Elszakítod a gitárhúromat, ellopod a kutyámat vagy összehozol az igazgatónővel... Mit tudom én, csak ezt ne! Máskor sokkal kreatívabb vagy!
Köszi, felírtam az ötleteidet! Nem tudom, hogy rabolhatnám el a kutyádat, de ami az igazgatónőt illeti...


Áh, Nina? Mesélt róla!
A. És tudod, mit gondol róla?
B. A végén még neked is lesz egy rajongótáborod a koncert után!
C. Remélem, neked nem lesz rajongótáborod a koncert után...



-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése