2014. április 18., péntek

Armin 15. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

A fenébe, azt szívesen megnéztem volna!
A. Nem gondoltam volna, hogy ilyen vagy...
B. Hagyd abba, a végén még féltékeny leszek...!

Csak vicceltem!
(Megkérdezem a többieket, hogy látták-e ezt a csajt, és tudják-e, hogy ki ő. Biztos, összefutok Nataniellel és Castiellel is.)


Tuti, paintball-ozni visznek minket!
A. Mit csinálni?
B. Jaj ne, azt nem szeretem!
C. Az szuper lenne!

Ismered?
Igen, és nagyon szeretem! Még akkor is, ha utána kék-zöld foltjaim vannak!


Ezek szerint már játszottál! Komolyan mondom, tökéletes vagy!
(Beszélgetés vége)



Mi az, ami ennyire nem tetszik neked? /semlegesek
A. Túl tökéletesnek tűnik.
B. A megérzésem súgja.
C. Nem tetszik, ahogy öltözködik.

Összefutottam a tesómmal, aki szerint folytatni szeretnéd az információkeresést Debrah-ról.
A. Deborah-nak hívják.
B. Rosszul mondtad a nevét!


Nem tudom, mit csináljak. Nincs sok kedvem tanulni vagy bármi mást csinálni a sulival kapcsolatban... Segítsek neked infókat gyűjteni ezzel a ... csajjal kapcsolatban?
(Csak nem felejtette már megint el a nevét!) Az jó lenne! Bár nem tudom, merre induljak tovább...

Úgy csináljuk, mint az Ace Attorney-ban. Bemegyünk abba a helyiségbe, ahol szerintünk a nyomok vannak, keresgélünk, és amikor találtunk valamit, elmegyünk Lunához, és addig szembesítjük az információinkkal, amíg fény nem derül az igazságra!
A. DEBORAH a neve!
B. Oké! Én Maya leszek, te pedig lehetsz Phoenix!
C. Nem tudom, hogy jó ötlet-e úgy tekinteni az életre, mint a videojátékokra...

Jól áll neked ez a szerep!
A. Mert kicsit fura vagyok?
B. Mert cuki vagyok?

Valld be, hogy kicsit fura, hogy mindent tudni akarsz erről a lányról, de őt nem kérdezed meg.
Elég nehezen tudom elképzelni, hogy odaállok elé, és megkérdezem: „Szia Deborah! Nem ismerjük egymást, de olyan érzésem van, hogy rossz ember vagy...  Ez igaz?”.


Kicsit féltékenynek tűnt, nem gondolod?
Szerinted igen?

Ja! Ha a szemével ölni tudna, már annyi se maradt volna belőlem, ami alapján Alexy felismerhetne!
(Beszélgetés vége)


Nem is kellett volna, hogy elvegyék tőlem! Nindzsa módra, csöndben játszottam vele, amikor Alexy felhívta ránk a figyelmet, és így buktam le.

(Tényleg, Alexy nem szereti, ha Armin sokat játszik...)


Egyszer úgyis meg kell halnunk!
A. Az előtt akarsz meghalni, hogy visszaszerezted volna a játékodat?
B. Ne viccelődj, ez most nem alkalmas! Inkább segíts visszaszerezni! Csak el kell mozdítanunk a szekrényeket!


Inkább nézd meg te is a tiédet, ahelyett, hogy itt papolsz nekem!
A. Nincs kedvem.
B. Oh, hol van?


Visszaadom Mr. Faraize-nek a kulcsot. Szia!
A. Várj, jövök én is veled! (Szeretnék még egy kicsit vele lenni.) (újabb párbeszéd)
B. Oké, szia!


--->(Szeretnék vele beszélgetni...)
(Nem mondok semmit.)



A. Melyik a kedvenc színed?
B. Mit gondolsz rólam?
C. Szép idő van ma!

Illusztráció:
(Kb.) Nem! Én játszok. Ez felébreszti minden érzékem, és akkor úgy érzem, felfrissülök!

A. Nem igazán van kedvem játszani ....
B. Ó ... Miért is ne, legalább kikapcsolhatok.



-Szilvi

2 megjegyzés: