2013. július 22., hétfő

Nathaniel 2.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Szia! Mi újság? Jól alakulnak a dolgaid?
A. (Sírdogálok.)
B. Megtudhatnám, miért van mindenütt az én beiratkozási képem kiplakátolva?!
C. Van itt három elkényeztetett lány, akik ki akarnak velem tolni!

Baj van? Kérsz zsebkendőt?
Nézd ezt a fénymásolatot! Mindenhol ez van kirakva. Tök ciki!

Sajnálom, nem tudom hogy juthattak hozzá a fényképedhez.
A. Nem sok hasznunk van veled, mint DÖK elnökkel!
B. Te vagy a dolgok mögött...?
C. Nem tudsz csinálni valamit? 

Én nem szabhatok ki büntetéseket a diákokra, erre csak az igazgatóságnak és a tanároknak van joguk. Nem tehetek semmit azok ellen, akik kitoltak veled, de mivel én is tehetek kicsit a történtekről, leszedem a fotókat, ok?
Jól van, köszi... Tutira ez a három kiállhatatlan lány van a dolog mögött.

Kiállhatatlan lányok?
A. Tudod, akik mindig együtt vannak. Amber, a szőke rólad is beszélt. Idióta mind a három!
B. Tudod, akik mindig együtt vannak. Amber, a szőke rólad is beszélt. Ő a legrosszabb a három közül! Szerintem tetszel neki, de közöttünk szólva nem egy jó parti a csaj.
C. Ez a három csaj, főleg ez az „Amber”... Ez egy igazi #@=?!


Amber a húgom... Tudom, hogy nem túl bájos, amikor együtt van a barátnőivel, de azért mégis... Ne vádaskodj bizonyíték nélkül!
(Beszélgetés vége)

Az igazolás...


Szia! Örülök, hogy látlak! Kérhetek tőled egy szívességet?
A. Inkább ne!
B. Igen, persze!
C. Milyen szívességről van szó?


Alá kellene íratnom Castiellel egy igazolást, és az igazat megvallva minél kevesebbet látom, annál jobb! Nem tudnád te megkérni, és visszahozni nekem az aláírt lapot?
A. Már nem azért, de ez nem a te feladatod? Na mindegy, ha segíthetek ezzel a DÖK elnöknek...
B. Semmi gond, megteszem.
C. Castiel? Nem egy könnyű alak... megnézem, mit tehetek...

Még egyszer köszi. Akkor számítok rád!
Várj! Miért ő írja alá az igazolást? Nem a szüleinek kellene?

Na, elmentél hozzá? Sikerült aláíratni?
Elmentem hozzá, de nem írta alá a papírt.

Makacs mint az öszvér! Kérd meg még egyszer, biztos a végén aláírja!
A. OK, visszamegyek hozzá...
B. Pfff, te és a szívességeid!
C. Igen... De nagyon idegesít ez a srác.


Nos?
A. Nos... Azt mondta, ha férfi vagy, megkérdezed tőle közvetlenül.
B. „Kérdezd meg te magad, ha igazi férfi vagy!"  (Utánozom Castiel hagját.)
C. Férfi vagy, ráadásul a DÖK elnöke. Kérdezd meg te!

Ezt mondta? Mondd meg neki, hogy az igazi férfi vállalja a tetteiért a felelősséget. Írja alá a papírt!
(Én is ezt gondolom, de mindegy...) Értem, visszamegyek hozzá...


Ha azt választjuk, hogy Nathanielt védjük meg, ezt a ruhát kapjuk.




















~*~Réka~*~

1 megjegyzés:

  1. Nem kaptam ruhát ès nem kellett fizetni mert Castiel ellökött ès nem kellett így fizetni :)

    VálaszTörlés