2013. július 21., vasárnap

Castiel 2.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Ettől a résztől kezdve minden párbeszédet lejegyzek itt, a végigjátszásokban, nem csak ahol választani kell, hogy mit mondjunk. Persze nem mindenkinél ugyanezek vagy ugyanilyen sorrendben hangzanak majd el, pl. én a kertészklubot választottam, szóval értelemszerűen bizonyos beszélgetések kimaradnak majd. Továbbra is a piros színnel kihúzott a "helyes" válasz... Nos, következzen tehát a végigjátszás. :))


Jó a fotód!
Jaj, ne! Te is láttad?

Persze, mint a diákok a nagy része.
A. Viccesnek tartod a dolgot? Csak nem a te kezed van a dologban?
B. Ez nem vicces! Nem a te arcod firkálták össze, és plakátolták ki mindenhova!
C. Gyerünk, nevess csak ki! Engem nem érdekel...

Meg is lepődnék, ha valaki velem tenne ilyet.
Gyerünk védj meg, ha olyan kemény vagy!

Miért tenném? Különben is, nem is tudom, ki van a dolgok mögött.
A. Biztos a három grácia!
B. Értem, mindegy hagyjuk!
C. Kérlek, segíts nekem!

Sok idegesítő lány van a környéken.
Tudod, aki mindig együtt vannak hárman! Egy barna, egy ázsiai és egy szőke, Amber azt hiszem. Még csak most érkeztem, de máris halálra piszkálnak.

Hahaha, biztos Nataniel húgáról és a barátnőiről beszélsz! Az biztos, hogy kényeskedésben nincs párjuk.
A. Segítenél?
B. Az tuti... Pedig én nem ártottam nekik.
C. Egyszer még kitalálok valamit, hogy bosszút állhassak rajtuk.


Hahaha, és mit csináljak? Verjem meg őket?
A. Megtennéd? Fizetek is, ha kell!
B. Dehogy, azt azért nem kérném.
C. Hihi, gyerünk! Egy kis szerencsével még le is tudod győzni őket. Leszek a békebíró!

Hahaha, azt akarod, hogy kirúgjanak a suliból? Ha nem tudnád, úriember vagyok, és nem verek lányokat.
Hahaha, akkor viszlát később, Uram!

Hé, várj! Hogy érted, hogy „egy kis szerencsével még le is tudod győzni őket"? Ki akarsz velem kezdeni? (Mosolyogva megbökött.)
A. (Nevetek és elmegyek.)
B. (Nevetek és visszabököm.)

Na, mire vársz? Menj mielőtt megunom az úriemberséget!
(Beszélgetés vége)

*
Miután megkérdeztük, hol van a kertészklub. ^^ :3

Kertész klub? Honnan tudnám. Ez egy csajos dolog, nem igaz?
A. Nem volt más választásom. A kosaras klub még kevésbé vonz.
B. Ne gúnyolódj velem, még csak két napja vagyok itt. Te viszont régebb óta, úgyhogy tudhatnád! 
C. Mit mondjak, nem lep meg, hogy gúnyolódsz a csajos dolgokon!


Nyugi, Kislány! Bocsi, de a virágok nem az én világom.
(Erőltetem.)
(Nem erőltetem.)


Az ominózus igazolás.

A. Írd ezt alá, kérlek!
B. Már megint lógtál? Alá kéne ezt írnod.
C. Nataniel szerint alá kéne írnod ezt az igazolást, ha lennél olyan kedves.


Haha, erre nem válaszolok. Viszont a papírt visszaviheted Natanielnek, nem fogom aláírni.
(OK... Ez se lesz könnyű menet, már érzem...)

Már megint akarsz valamit?
Igen, az igazolást...

Mi az, már megint?
A. Írd alá, és nem beszélünk róla többet!
B. Tényleg nem akarod aláírni?
C. Nataniel nem akarja annyiban hagyni a...

Továbbra sem! Ha igazi férfi, idejön, és megkérdezi maga, ahelyett hogy ilyen kislányokat küldözgetne, mint amilyen te vagy!
(Asszem vissza kell mennem Natanielhez...)

Átadtad az üzenetet?
Igen, és...

Mi van?! Nagyon kitartó vagy!
A. Hát... Nem tudom, de Nataniel engem se hagy békén...
B. Egy igazi férfi, ahogy mondtad, vállalja a felelősséget e tetteiért. Úgyhogy aláírod és kész!
C. Hát... Azt mondta, hogy ha igazi férfi vagy, akkor vállalod a tetteidért a felelősséget, és aláírod a papírt. Kérlek...

Értem, de én is vagyok olyan makacs, mint ő. Nem írok alá semmit. Tudom, hogy azért csinálja, hogy kirúgasson a gimiből.
A. Ide figyelj! Elegem van a vitáitokból. Aláírod, és ha valami bajod van, azt megbeszéled vele. (Ragaszkodom, hogy aláírja az igazolást.)
B. Micsoda? Tényleg? Nem akarom, hogy kirúgjanak. Hagyjuk azt az ostoba igazolást, visszaviszem neki. (Nem íratom alá a papírt Castiellel.)

Gondoltam, hogy megértesz. Köszi!
(Úgy látszik, megnyugodott. Megyek, és elmagyarázom a dolgot Natanielnek...)

Miután ezt elmagyaráztuk, lement az esélymérőnk Nathanielnél, és mikor indulnánk haza a karakterrel, akkor a két fiú összeverekszik. Ha Castielt védjük meg, ezt a ruhát kell megvennünk: :)




















~*~ Réka ~*~

3 megjegyzés:

  1. És ha a kosárlabda klubbot választottam? Mert akkor Castiel vezet el és vannak még benne beszélgstések.
    Bocsi a sok kötekedésért, csak vannak olyanok akiknek ezek is fontosak ;)

    VálaszTörlés
  2. (nem vagyok blog csak valaki elrontotta a nevem) És ha időközben összefutok vele? akkor mit mondjak? (kertész klubos változatban)

    VálaszTörlés