2013. július 18., csütörtök

Castiel 1.epizód

Itt pedig a Castiellel való első randi "jó válaszai vannak". ^^

A. Szia! Új vagyok itt. Keresek valakit, aki körbevezetne.
B. Szia! Új vagyok itt.
C. ... Szia!



Már megint te?

A. Igen. Zavarlak?
B. Ismerős a pólód.
C. Mik ezek a huligán cuccok?

Igen, és mire emlékeztet? A pónilovad fenekére rajzolt tetkóra?

A. Dehogy! Ez egy ismert emós márka, ha tudni szeretnéd...
B. Dehogy! Ez egy rock zenekar logója.
C. Dehogy! Ez egy népszerű online játék logója.

Csak nem? Az új lány ismeri a Winged Skull zenekart?

A. Igen, én is szeretek néha rock zenét hallgatni.
B. Jeee! Imádom a rockzenét. Rock my world!
C. Ahhh, utálom a rock-ot!


És ilyen ruhában megy a karakterünk randizni. :)


















~*~ Réka ~*~

3 megjegyzés:

  1. Eseménymérő szintjén emelő válaszok szabad fordításban:

    - Szia! Új vagyok. Keresek valakit, aki körbevezetne.
    - Mindig ilyen kedves vagy?
    - XY vagyok, később visszajövök. Még csak most érkeztem és máris a papírmunkával zaklatnak.
    - Valami probléma van vele?
    - Igen, azt hiszem, igazad van.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Ez így nem igazán helyes. Az első kérdésben ha a másodikat választod, akkor új párbeszédek lesznek, amitől folyamatosan kapod a +-t és az epizód végén a képet.

    VálaszTörlés