2014. február 25., kedd

Nathaniel 13.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


A játék egy ponton felajánlja, hogy rendezd a viszonyodat vele. Ha élsz a lehetőséggel, újra felmehet az esélymérő szintje.


...
Végre! Már mindenütt kerestelek!

Mit szeretnél?
Csak azt, hogy ne haragudj rám többet... Kérlek!

Jogom van rá, hogy rossz hangulatban legyek! 
A. Igen, de zavar, hogy a tegnapiak miatt van rossz kedved...
B. Mondtam már, hogy sajnálom...!
C. A semmin is felhúzod magad... Mint Castiel!


...
Ráadásul bármikor, amikor segítségre volt szükséged, én mindig ott voltam... Nem kedves tőled, hogy egy ilyen apró hiba miatt ennyire megharagszol! 

...
(Felbosszantottam?)

Egyezzünk meg valamiben! Nem kerüllek többé, te viszont nem beszélsz többet arról, amit láttál. Benne vagy?
Benne! (De az nem jelenti, hogy el is felejtem a dolgot...)

Nagyszerű! Nem lett volna könnyű egész nap haragudnom rád! Tuti, addig nem hagytál volna békén, amíg nem lettem volna újra kedves!
Látom, jól ismersz!

Hallottam, hogy valami készülődik. Te tudsz róla?
Igen. Koncertet szeretnénk szervezni, hogy pénzt gyűjtsünk a sulinak!

Nagyszerű ötlet! Ha segítségre lenne szükségetek, rám számíthattok!
Köszi!

Viszont nem nagyon tudom, hogy miben tudnék segíteni...
Ne aggódj, kitaláljuk majd!


A. Megbíztak, hogy gyűjtsek pénzt, hogy meg tudjuk szervezni a koncertet. Van kedved beleadni?
B. Ha szeretnéd, hogy legyen koncert, akkor adnod kell egy kis pénzt. Benne vagy?
C. Egy kis aprót, legyen szíves!


Aprót? Minek?
Szükségünk van egy kis pénzre, hogy vegyünk egy új erősítőt... Anélkül nem tudjuk megszervezni a koncertet.

Szívesen segítenék, de a húgomnak szüksége volt pénzre, hogy vegyen egy új telefont, ezért odaadtam neki a pénzemet...
Oh, kár!

Őt is megkérdezheted!
Hahaha, nagyon vicces... Bár, ahogy Alexy mondaná, ha nem próbáljuk meg, nem is fogjuk megtudni! 

Szeretnéd, hogy veled menjek?
A. Igen, az jó lenne!
B. Nem kell, egyedül is el tudom intézni.

(illusztráció a végén)
Jobb minél előbb megcsinálni! Az utolsó pillanatban nem szoktak jó munkák születni!
A. Ne gondolj állandóan a tanulásra! Gyere, és segíts nekünk!
B. Tényleg, nekem is meg kéne csinálnom.


-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése