2014. február 25., kedd

Lysander 13.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Szia, Lisander! Jó, hogy itt vagy!

Tényleg? Miért? Kerestél?
A tájfutás nem hozta meg a várt eredményt. Nem sikerült elég pénzt gyűjtenünk...

És?
Gondolkodtam, hogy nem tudnánk-e csinálni valamit helyette. Például szervezhetnénk egy koncertet.

Az szuper lenne, de nem hiszem, hogy találnánk olyan zenekart, aki eljönne ingyen játszani.
Hát... Én a ti zenekarotokra gondoltam... Castiellel...

Oh... Erre nem gondoltam!
A. Megértem, ha nem szeretnéd...
B. Gondoltam, ti ingyen is vállalnátok.
C. Na, benne vagy? Részt veszel, akkor?

Persze! Ha jól szórakozhatok és még segíthetek is, bolond lennék nemet mondani!
Tényleg? Szuper!



Viszont nem én vagyok az egyetlen, akit meg kell győzni. Ha Castiel nem akarja, akkor nem jutunk sokra!
Nem szeretnéd te megkérdezni? Neked könnyebben igent mondana, nem gondolod?


Persze! Akkor majd beszélek vele!
Köszi szépen! Remélem, igent mond!

Nem tudom... Nem volt túl jó kedve, amikor legutóbb láttam.
(Úgy látszik, ma senkinek sincs jó kedve!)

Sajnálom, de Castielnek egyelőre nincs kedve koncertet adni.
„Egyelőre”? Később szerinted változik majd a helyzet?


Ahogy mondtam, úgy látom, elég rossz hangulatban van ma. Valami baja lehet. Ha jobb kedve lesz, lehet, hogy beleegyezik, mert most csak annyit mondott, hogy „nincs kedve”...

Remélem! Ha rájövünk, hogy mi a baja, lehet, hogy hamarabb döntésre tudjuk bírni!


Elképzelhető... De békén is hagyhatjuk egy kicsit. Nem kerget a tatár!
Dehogynem! Minél hamarabb cselekszünk, annál előbb megrendezésre kerülhet a koncert. Megpróbálom kideríteni, hogy mi a baja!

Bízz bennem! Semmire nem megyünk, ha megpróbáljuk ezzel zaklatni! Ráadásul, velem ellentétben, ő még sosem játszott közönség előtt... Ráadásul, ismered már annyira, hogy tudd, hogy nem szereti, ha beleavatkozunk a dolgaiba... Mint ahogy mások se nagyon.
Akkor mit csináljunk?

A türelem rózsát terem!
(Beszélgetés vége)


Ha jól tudom, sikerült meggyőznötök Castielt!
A. Igen! Szerencsénk volt!
B. Sikerült, ami neked nem! Nem semmi!
C. Még most se értem, hogy sikerült!


Képzelem... Mindegy, ha beleegyezett, akkor örüljünk neki!
Szerintem is! Így megszervezhetjük a koncertet!

Alexy megkért, hogy adjak neked valamit, de már nem tudom, mit...
Pénzt, talán?

(illusztráció)
Na, mit csináljunk?
A. Megvárjuk a srácokat. Nem?
B. Mindenki elment?



-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése