2014. február 25., kedd

Armin 13.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Nem, de szerintem mi vagyunk az utolsók a gimiben.
Amúgy, te mit csinálsz még itt?


Játszottam, és nem vettem észre, hogy így elment az idő.
Én pedig összetalálkoztam egy volt osztálytársammal, aki elment a suliból. Most újra visszajött, és... Teljesen megváltozott!


Tényleg? A terepnadrágos srác?
Igen... Korábban egyáltalán nem így nézett ki. Kisebb volt, és óriási szemüveget hordott...

Ez emlékeztet valakire... Amikor leadtuk a dossziénkat Natanielnek, láttunk néhány fényképet az íróasztalán. Ott volt a te képed, mivel te is évközben jöttél, mint mi, és volt még egy másik kép egy zöld pulcsis, szemüveges srácról.
Igen, ő az... Nem sokkal előttem érkezett.

Szóval a fényképen látható stréber és a terepgatyás ugyanaz a személy?
Ja...

What kind of sorcery is this ? ---> ezt nem tudom, hogy direkt hagyták e így a szövegben :D
A. Katonai iskola, Armin, katonai iskola...
B. „What” micsoda? „What” micsoda?


Akkor ez egy „level up”! Mint a pokémonoknál...

A. Hát.. Igen, úgy is mondhatjuk...
B. Hahaha! Erre nem is gondoltam!



Bárcsak létezne „motherlode” kód a való életben is... Akkor nem lenne ilyen problémánk.
A. Super Marioval is játszol?
B. Sims-el is játszol?
C. Zeldával is játszol?

Igen! Imádom tesztelni, hogy hogy lehet megölni egy simet!
(Mondja ezt széles mosollyal az arcán...)


Akkor, szia! Most már hazamehetnénk.
Oké, szia!

Szükségünk lenne emberekre, hogy rendet rakjunk a pincében. Van kedved segíteni?

(illusztráció)
Épp hazaindultam... Mindenképp szükségetek van rám?
A. Igen! Nem sokan maradtunk már a suliban...
B. Nem feltétlenül, de gyorsabban haladnánk, ha te is ott lennél!


Hol lehet szükség létrára?
A. A tornateremben? Hogy összeszedjük az elakadt labdákat?
B. Az udvaron? Hogy fel tudjunk mászni a tetőre?
C. A kertben? Hogy meg tudjuk metszeni a fák ágait?

Képzelem! Mondjuk Lisander és Rosalia tudtak volna segíteni!
A. Igaz, de veled sokkal jobb!
B. Igen, még szerencse, hogy itt vannak!


-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése