2014. február 25., kedd

Castiel 13.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Szia, Castiel! Pont rólad volt szó!

Hogyhogy?
(Lisander nem tudott vele beszélni, mert a másik irányba ment... Nekem kell megkérdeznem tőle.)

Úgy nézek én ki, mint aki tenni akar valamit a suli érdekében?
A. Nem. Hülyeség volt megkérdeznem...
B. Hát, igen!
C. Ha jó kedved van, akkor igen...


Jó válasz! Most pedig hagyj békén!
(Remélem Lisandernek több szerencséje lesz, mint nekem...)

Beszéltél Lisanderrel?

Igen, és tudod, mit szeretek benne? Azt, hogy ő nem nyomul... Példát vehetnél róla!
Ahogy szeretnéd... (A francba! Úgy tűnik, Lisandernek sem sikerült jobban, mint nekem.)


(Én beszélek.)
(Hagyom, hogy Alexy beszéljen.)
(Hagyom, hogy Iris beszéljen.)
(Hagyom, hogy Kim beszéljen.)



-->Kíséretre van szükséged, hogy megkérj? Általában egyedül is elboldogulsz...
A. Nem az én ötletem volt...
B. Mindent bevetek az ügy érdekében!
C. Ma nem vagy túl jó hangulatban, úgyhogy inkább nem kockáztatok!

És igent kéne mondanom, csak mert jössz a kis bandáddal meg a kölyökkutya tekinteteddel?

Mondjuk úgy, hogy ez egy újabb ok arra, hogy igent mondj! Sokan szeretnénk, ha összejönne a koncert!



Pff... Mint az óvodások! Egyébként meg ha akarnék, se tudnék játszani! Nincs erősítőm az elektromos gitáromhoz. Erősítő nélkül viszont nem sokra megyünk vele.
(következő)

Miért kérdezed? Összetörnéd a perselyedet, hogy vegyél egyet?
(Azta! Végre mosolyog egy kicsit!)


Úgy eltűntél az előbb, hogy oda se tudtam adni a félretett pénzemet.
A. Oh, köszi! Már azt hittem, hogy hagyod, hogy mi fizessük az egészet.
B. Remélem, sokat adsz, különben nem jutunk messzire...
C. Szuper! Mennyit tudsz beleadni?

(illusztráció)
És mit nyerünk vele ezzel?
A. Ez lenne a heti jócselekedeted!
B. mosolygok ahogy Rosalia javasolta-->csak magas esélymérőnél (70 fölötti) működik

-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése