2014. október 12., vasárnap

Castiel 20. epizód

Kérlek csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

A végén még itt hagyom ezt a hülye sulit!
A. Hurrá! Szuper!
B. Miért?


Szerintem ez a történet, amelyben mindenki bolond, jól illik a sulinkhoz. Nem gondolod?
A. Hé, mi nem vagyunk mind bolondok!
B. Egyesek esetében igaz, amit mondasz.
C. Tökéletesen igazad van. Téged például jól el tudlak képzelni Kalaposként.


Ha a helyedben lennék, kihasználnám a helyzetet, mielőtt meggondolom magam!
A. Ez kedves tőled, de köszönöm, nem. Ahogy mondtad, a kislányoknak otthon kell lenniük ilyenkor.
B. Nos, akkor jó lenne, örömmel!

Ha végül a farkas eszi meg a vadászt, igaz is lehet
A. Jaj ne! Happy end kell legyen!
B. Nem lenne rossz!
C. Elég fura ötleteid vannak!

Mit csinálok itt? Hmm... Mondjuk úgy, hogy ha néhány perccel korábban érkezel, akkor bejött volna a terved.
A: Mondtam már, hogy nincs semmiféle tervem!
B: A fenébe! Lemaradtam róla, hogy átöltözöl?
C: Huh, megúsztam egy horrorjelenetet!

Tényleg? Érdekes...
A. Látom, téged csak ez érdekel...
B. Miért van az, hogy ha én öltözöm kihívóan, az téged nem érdekel?

A. Ütöm az ajtót*
B. hangosabban kiabálok

A. szeretnék olyan nyugodt lenni, mint te
B. Nem mondok mást*

*-illusztráció




-Szilvi

2 megjegyzés:

  1. Hello!

    Itt van egy olyan jelenet, amikor bemegyünk Violáékkal az öltözőbe próbálni és ott találjuk Castielt, akinél van három válaszlehetőség.

    "Mit csinálok itt? Hmm... Mondjuk úgy, hogy ha néhány perccel korábban érkezel, akkor bejött volna a terved.

    A: Mondtam már, hogy nincs semmiféle tervem!
    B: A fenébe! Lemaradtam róla, hogy átöltözöl?
    C: Huh, megúsztam egy horrorjelenetet!"

    Nekem itt a C válasz felvitte, ha jól tudom, akkor a B leviszi és az A pedig semleges.

    Üdv,
    Rika. ^w^

    VálaszTörlés