2014. október 12., vasárnap

Armin 20.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!



(Sóhajt.) Reka! Mondj valamit!
A. Hagyj ki a vitátokból!
B. A Metal Gear túl bonyolult történet lenne...
C. Azt sem tudom, mi az a Metal Gear!

Na, mindegy... Most már csak azt kell megtudnunk, hogy ki milyen szerepet kap.
A. Én kicsit ideges vagyok tőle. Te nem?
B. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle.
C. Remélem, jó szerepet kapok!

Dehogy, még van egy csomó időnk. Akár az is elég lenne, ha aznap reggel elpróbálnánk.
A. Szerintem túl könnyen veszed ezt a dolgot.
B. Aztán ne panaszkodj, ha nem kapsz jó szerepet.
C. Jó lenne, ha én is ilyen könnyen tudnám venni a dolgot!

Örömmel!
A. Azt hittem, nem szeretsz a szabadban lenni.
B. Nem szerettél volna játszani?
C. Ha szeretnél, de akkor siess és kövess minket!

A. Ütöm az ajtót*
B. Hangosabban kiabálok

Haha, igen, nem látod? (.................) Sápadtabbnak nézel ki, mint általában!
A. A hasam fáj egy kicsit
B. Nagyon stresszes vagyok!*

*-illsztráció




-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése