2014. július 11., péntek

Nathaniel 17.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Már hamarabb melléd kellett volna állnom. Ne haragudj!
A. Igen... Nem is tudom, hogy megbocsássak-e neked.
B. Megértem, hogy miért nem tetted. Nem értek vele egyet, de inkább felejtsük el!

...
A. Ha szó szerint ezt akartad mondani, akkor megbocsátok neked!
B. Nem bocsátok meg neked. Igazi lúzerként viselkedtél!

Mondjam, hogy lúzer vagyok?
A. Igen!
B. Nem, ne haragudj! Kicsit elragadtattam magam...


Hahaha! Nem láttam még, hogy így rendezték volna el a könyveket.
A. Szeretek az ágyam lábánál tanulni.
B. Azért ide rakom őket, hogy tanulhassak egy kicsit, mielőtt lefekszem aludni.
C. Mintha az anyukámat hallanám.

Tegnap befejeztem a könyvet, amit olvastam. Nem tudom, mit kezdjek el... Nem tudsz ajánlani valami jót?
A. Nem tudom. Nincs sok időm olvasni.
B. Olvass krimit! Nincs annál jobb!


Ezeket a dialógusokat nekem nem adta a játék, szóval megpróbálom lefordítani, remélem be lehet azonosítani.
Én is... szerettem volna kettesben maradni veled!
C. Ha elhívnál valahova, lehetne több alkalmunk együtt lenni!

Ő egy szemétláda (Castiel), nem kellene vele többet beszélned, mint amennyi szükséges. Nincs rá szükséged, itt vagyok neked én.
C. De szegény srác! Őt manipulálják.

Ez igaz, lehet, hogy együtt fogjuk tölteni az egész napot....
B. Szerinted az egész nap rámegy majd?

Soha nem hittem volna, hogy találkozok valakivel, aki öntudatosabb, mint én. Olyan gyorsak leszünk amennyire lehetséges, ne aggódj! Lesz időd megcsinálni a házidat. De ha nem, segítenek neked holnap az órák előtt.
B. Köszönöm! Ez megnyugtató!

Mi késztetett arra, hogy Debora ellen fordulj, Nem lett volna egyszerűbb úgy tenni, mintha sosem mondott volna neked semmit?
C. Nem tudom, őrültnek kellett lennem.

Amikor hallottam Deborát a hangosbeszélőben nem tudtam visszatartani a nevetésemet!
A.. Remek ötlet volt!



-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése