2014. július 11., péntek

Kentin 17. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Lisanderrel beszéltek róla, és elég zaklatottnak tűntek...
A. Hát még én? Én már az elejétől elég zaklatott vagyok...
B. Találkoztál Lisanderrel? Pont őt keresem!


A. Miért mosolyogsz?
 B. Valami baj van?

Nem mertelek zavarni. Azt hittem, szívesebben lennél egyedül.
A. Azt hittem, kevésbé vagy félénk, mint korábban.
B. Hahaha! De édes vagy!
C. Akkor várhattam volna, hogy ide gyere...


Hiányoztam neked, amíg a katonai suliban voltam?
A. Igen, persze.
B. Annyira nem...

A szürke sem rossz!
A. Nekem a fekete jobban tetszik!
B. Én nem tudom! Jobb lenne, ha valakin látnám! * (illusztráció)
C. Nekem a szürke jobban tetszik!


Innentől megint fordítás, de szerintem érthető.
Szóval meg fogsz neki bocsájtani?
C. Nem tudom, hogy ő valaha odajönne- e hozzám bocsánatot kérni...

Talán egy kicsit bűnösnek érzed magad mert bántottad azt a lányt? Még akkor is, ha megérdemelte...
B. Nem, egyáltalán nem! Azt kapta, amit megérdemelt!



-Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése