2014. július 11., péntek

Armin 17.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Hiszel nekünk Debórával kapcsolatban?
Igen... Nem kellett volna olyan elhamarkodottan véleményt alkotnom... De mindegy, mert amúgy sem haragudtam rád. Nem igaz?
A. Nem mindegy! Az a legrosszabb, hogy gondolkodás nélkül hittél neki!
B. Nem mondhatnám, hogy meglepődtem volna a viselkedéseden... Hű voltál magadhoz.
C. Csalódtam egy kicsit. Azt hittem, hogy megbízol bennem...


Beszéltem a tesómmal, aki semmiről sem akar hallani. Még soha nem hallottam, hogy ilyen sületlenségeket mondott volna, pedig volt egy
„Totally Spies” korszaka!
A. Nem szereted a „Totally Spies”-t? Pedig jó szerintem!
B. Nem hitt neked? Pedig a testvéred...

Kinek nézed te Alexy-t? Képes lenne segíteni az ellenségének is, de még ha nem hisz nekem, akkor sem köpne be engem semmi pénzért!
A. Azért vigyázz, hogy mit mondasz neki! Elszólhatja magát, és akkor keresztet vethetünk az egész tervre.
B. De mostanában elég fura... Nem túl bíztató, hogy hisz Deborának annak ellenére, hogy egy barátja és a testvére megmondták neki, hogy elég rossz hírű a leányzó...  


-Szilvi

1 megjegyzés:

  1. Ha elmegyünk infót keresni Arminékal akkor Arminnál lehet növelni az esélyt?

    VálaszTörlés