2014. május 28., szerda

Tizenhatodik epizód végigjátszása

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Pénz: A ruha 80 $ lesz a diktafon pedig 20 $.

Tündérkeresztanya: egy csokis nyakláncot kaphatsz tőle. (Én az öltözőben találkoztam vele az epizód elején.)

A Deborah- nak adható összes válaszlehetőség semleges, nincs hatása az esélymérőkre, maximum más párbeszédeket kapsz a játék során, tehát igazából mindegy mit válaszolgatsz neki.

Az epizód elején természetesen folytatódik az incidens Deborah- val. Mindenki neki hisz (Alexy, Iris, Viola, Melody) és elfordulnak a karaktertől. Rosalia az egyetlen, aki először akarja hallani a verziódat, hiába próbálod figyelmeztetni a többieket.

Miután beszéltél Rosaliával ki kell menni az udvarra és úgy lehet hazajutni, de előtte meg kell venni a ruhát. (Ezt ne vedd le az epizód végéig, hiszen ez lesz a randiruha is!) Utána mikor a karakter kiszalad az öltözőbe nyílik egy kis párbeszéd Lysanderrel. Ő lesz a másik, aki hinni fog a karakternek.

Castiel szokatlanul/szokásosan bunkó, a suliban mindenki kerül, a karakternek eszébe jut, hogy Amber segítségét is kérhetné, természetesen ez a próbálkozás is kudarcba fullad, és a Nathaniellel való párbeszéd is.

Amikor megjelenik Peggy cikke utána ő adja az ötletet, hogy vegyél egy diktafont és használd fel Deborah ellen. (Bazár, 20$) Ez nem sül el jól. Deborah visszamegy Peggyhez a diktafonnal és a karakter ellen használja. Közben Amber is kitalál valamit: megnyílik egy új helyszín, a második emeleten (az alagsor végén lehet felmenni) rá akarnak borítani egy vödör szennyvizet Deborah- ra.

Ha ezt hagyod nekik a karaktereddel Kentinnél lehet, hogy lemegy az esélymérőd, ha pedig megakadályozod, kapsz pár pozitívat.

Ez a próbálkozás is rosszul sül el, mindenki azt hiszi, hogy a karakter volt, pedig nem, az igazgatónő is dühös, de Castiel a legdühösebb. Aztán pedig valaki megvigasztal. ;) :)

Ez a kép mindenkinél van. A többi meg az esélymérőtől függ.





















Ruha ^^



~*~ Réka ~*~

19 megjegyzés:

  1. Castieles képet h lehet megszerezni ??
    Megy le az eselyünk nála az epizód során Debora miatt??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam, hha jól válaszolsz, akkor nem megy le senkinél az esélymérőd. Castieles kép csak akkor van, ha nála 90+os az esélymérőd.

      Törlés
  2. Azt hittem hogy itt is úgy lesz mint Natnál mikor megharagudott a 12. Epibe es egy csomo ment le az eselyünkből :)
    Nekem 67% van nála o.O szted fel lehet hozni ebbe az epibe 90re vagy esélytelen? :(
    Köszönöm a válaszod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, szerintem 90-re ebben az epizódban nem tudod felhúzni 67-ről, mert ugye csak három lehetőség van. a 10-15 plusz az talán reális

      Törlés
  3. Szia :)
    Sztem 70+ kell a Castieles képhez
    Nekem 73 volt es megkaptam *.*
    De lement 62re -.-"

    VálaszTörlés
  4. Azt nem tudjátok, hogy Kentinnél és Arminnál mennyinek kell lennie az esélymérőnek, hogy megkapjuk a képet? :) Mert nekem ők a favoritjaim *-* Köszönöm előre is a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ^^ arról a fiúról kapod meg a képet akinél a legmagasabb az esélymérőd, szóval mindenképpen csak az egyikükről lehet.

      Törlés
  5. Szia!
    Az epizód elején arra kattintottam, hogy stratégiát váltok és most követnem kéne Deborát. Már legalább ötször körbejártam az egész sulit, de sehol sem találom. Hol van? Már elég sok akciópontot elveszítettem emiatt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, remélem azóta megoldódott a problémád. Ha jól emlékszem akkor nekem a folyosó végén volt, de én is vagy 100-150- et elvesztettem, mire meglett ^^"

      Törlés
    2. Deboraht én is elkergettem egy darabig, aztán meglett a huncutja. :D Nagyon ravasz egy leányzó, az tuti.

      Törlés
  6. Hol találom Rosaliát amikor kérdezgetnem kell Deborahról?

    VálaszTörlés
  7. Hát nekem Natanielt nehéz megtalálnom, ráadásul nem is vagyok jóban sem Natanielel, se Castielel... Marad Kentin És Lysander.. :D
    De remélem nem lehetséges h elszalasztom a Randit.

    VálaszTörlés
  8. Szia nekem castielnél -8 van , hogy tudom felhozni ? És nagyából mennyire ?

    VálaszTörlés
  9. Hol találom Natanielt, mikor beszélnem kell vele? Már az egész sulit végig jártam, mégse találom.

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Szia.
      Valszeg a butikban, vagy pedig beadja. Én ezt nem tudom már, de lehet az is hogy ott lesz a feladatoknál hogy vedd meg :)

      Törlés
  11. En ennel az epizodnal arra mentem h beszelek a tobbiekkel (igy nem kovettem Deborat). Ez rossz valasztas volt? Rosszabbul fogok allni a tobbiekkel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegy, melyiket választod.
      Debora így is, úgy is ellened fordítja a többieket. Csak, ha követted, akkor annyit érsz el vele, hogy egyrészt felbosszantod, másrészt, ugyanaz az incidens lesz, mint amikor figyelmeztetted a többieket.

      Törlés
  12. Szia.
    Amikor Debora eljátsza, hogy sír. Ott van két lehetőség van. Az egyik , hogy megpróbálja lecsillapítani a kedélyeket, a másik, hogy felfedi az igazságot. Ott melyiket érdemes választani? ( Még akkor is, ha így is, úgy is mi leszünk a rosszak. ) Előre is köszi :)

    VálaszTörlés