2014. május 28., szerda

Armin 16.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Csak hogy végre reagálj valamit, de továbbra sem csinálsz semmit... Legalább tegyél úgy, mintha tetszene a humorom! Mindig nevetni kell a srácok viccein! Ez is olyan alapszabály, minthogy a lányoktól nem kérdezzük meg a korukat!
A. Ne haragudj, de kicsit ideges vagyok...
B. Nyugi, nem kell felhúznod magad!
C. Milyen hirtelen haragú tudsz lenni!

Hahaha! Akkor már mindent értek. Ezért olyan béna az emberi kapcsolatok terén.
A. Te sem vagy sokkal jobb!
B. Ne gúnyolódj, nem tehet róla.
C. Erre eddig nem is gondoltam...

Alexy mondta. Kicsit aggódott.
A. Csak képzelődik.
B. Túlságosan érzékeny.
C. Alexy foglalkozzon csak a maga dolgával!

Akkor végre figyelsz rá? (vagy vmi ilyesmi :D)
A. A fiúkat szeretem, nem a lányokat! --> esélymérőtől függően lehet pozitív vagy negatív válaszlehetőség
B. 


Én nem! Szeretném tudni, hogy mit terveznek, hogy kell-e felmentést szereznem, vagy sem!
A. Igazi naplopó vagy...
B. Ha rám hallgatsz, már most elkezdhetet kitalálni, hogy mire kapsz felmentést.
C. Akkor remélem, olyat találnak, ami tetszik neked!


~*~ Réka ~*~

1 megjegyzés:

  1. Nekem az "Alexy mondta. Kicsit aggódott" résznél a C válasznál felvitte a mérőt.. :D

    VálaszTörlés