2014. május 28., szerda

Castiel 16.epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

!!!A semleges válaszok ezentúl narancssárga színnel lesznek jelölve (akkor, amikor nincs pozitív csak semleges vagy negatív válaszlehetőség)!!!

Nem is tudom, miért állok szóba veletek. Menjetek, és boldogítsatok valaki mást!
A. Mi voltunk itt előbb!
B. „Boldogítsunk valaki mást?!”
C. Pff... Gyere, Rosalia! Úgyse hallgat ránk!

Hagyj békén! Másoktól eltérően én egyedül is elboldogulok.
A. Attól még aggódom érted.
B. Ahogy gondolod... De aztán ne gyere hozzám panaszkodni!
C. Azért vigyázz magadra!

Nem követem, hogy mikor hol van! Miért keresed?
A. Szívességet szeretnék tőle kérni.
B. Én teszek fel neked fölösleges kérdéseket?

Az Amberről és rólam szóló cikke óta ez az első alkalom, hogy beszél rólam az újságban. Ez fura!
A. Írt egy cikket rólad és Amberről?
B. Szerencséd van, nem írt rólad semmi rosszat!
C. Általában az én „kalandjaimat” választja témának.

A. Amíg nem omlasz a karjaiba, addig nem lesz baj.
B. Beszélned kéne vele, akkor lehet, hogy elmenne.
C. Örülök, hogy látom, hogy azért tudsz még tisztán gondolkodni!


~*~ Réka ~*~

3 megjegyzés:

  1. Mitől függ, hogy pirossal vagy sárgával vannak kihúzva a válaszok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Piros- felviszi az esélymérőt
      Sárga- semleges

      Törlés
  2. Úgy néz ki, esélymérőtől is függ, mi viszi feljebb, mert nekem felvitték a semlegesek is.

    VálaszTörlés