2013. november 23., szombat

Nathaniel 10. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Jól, pihentető volt, bár nem szeretek sokat otthon lenni...
(következő)

Ha nem gond, inkább máskor folytassuk a beszélgetést! Már mindenki elment, szeretnék én is hazamenni.
Jaj, persze! Köszi, Nataniel, akkor szia!

Tessék! Írd alá, kérlek, hogy átvetted! Ma még nem találkoztunk, pedig meg akartam kérdezni... Hogy telt a nyarad hátralevő része?
A. Jól! A tengerpart után is jól éreztem magam!
B. Bevallom, egy kicsit hiányoztál... Gondolkodtam, hogy visszamenjek-e a tengerpartra...
C. Nem volt olyan szuper, mint a tengerparton, de azért jól elvoltam.

(-->A)Tényleg? Akkor jól érezted magad a társaságomban? Örülök, én is jól éreztem magam. Jó volt téged más környezetben látni!
(Jókedvűnek tűnik.)

(-->B)Tényleg? Pedig nem gondolom, hogy bármi különlegeset csináltunk volna...
A. Különleges volt, mert ott voltál!
B. De segítettél lerázni Dake-et!
(Mindegy melyiket választod, semleges.)

Szia, Nataniel! Nem tudod, kinek kell odaadni a tájfutásra szóló jelentkezési lapot?

Azt hiszem, kivételesen felkértek valakit, hogy segítsen megszervezni a versenyt. Neki kell odaadni a lapot. Viszont  nem nagyon tudom, hogy hol lehet.
Oké, azért köszi!


Nem láttad az új diákot?

Van egy új diák? Nem is tudtam...
A. Pedig ez a dolgod! Mivel töltöd az idődet?
B. Fura... Amikor én jöttem, akkor tudtál a dologról.
C. Akkor nem új diák volt?
(A másik kettő leviszi.)

Volt egy kis bonyodalom a szervezéssel tegnap, ahogy te is láttad. Egyszerűen csak nem jutott még el hozzám az információ.
(Beszélgetés vége)

Ne haragudj, Nataniel! Nincs egy gémkapcsod, véletlenül?

Hahaha! Olyan, mintha ezt egyszer már kérdezted volna!
A. Tudom, de jó ügyért cselekszem!
B. Válaszolj, kérlek! Nem vagyok kíváncsi a megjegyzéseidre.
C. Igen, de most nem nekem kell.

Abban nem kételkedem! Azt hiszem, láttam egyet az egyik padon, de nem emlékszem, melyiken...
(Beszélgetés vége)



Amúgy, mi van a tájfutással? Sikerült már befejezni a szervezést?


Igen. Holnap kezdődik! Más iskolák diákjai is részt vesznek majd, és jó kis ajándékokat lehet majd nyerni.
Szuper! Alig várom!



~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése