2013. november 23., szombat

Castiel 10. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Szia Castiel! Te már leadtad a jelentkezési lapodat?

Ja... Egy fura srác foglalkozik a dologgal.
És nem tudod, hol találom? (Biztos arról a fiúról beszél, akivel tegnap összefutottam.)

A „B” teremben volt, de nem akart ott maradni... Szerintem már nincs is ott...

Ok! Köszi!

A drága igazgatónő utoljára kérdezett meg, és természetesen már nem volt szükség emberre a tájfutáshoz.
A.Hahaha! Kiszúrt téged magának, mi?
B.Megkérhettél volna valakit, hogy cseréljen veled!
C.Sajnálom!
(Semlegesek.)

Én voltam az utolsó, úgyhogy nekem adta a listát az öregasszony! Olvasd fel, ha akarod!
(Ideadta a listát.) Nem tudnál kedvesebb lenni?

Nincs kedvem!
(Kedves...)

És mit csinálunk?
Megkeressük a plakátokat. Nem?

Igazából nem a te hibád, hogy bármibe is kezdesz, minden rosszul sül el. Egyszerűen csak nincs szerencséd!
Hahaha, nagyon vicces... Akkor, mit csinálunk?

Keresünk egy tanárt, aki kinyitja nekünk az ajtót. Mi mást csinálhatnánk?
Annyi minden történik mostanában. Biztos, nem lesz nehéz találni egyet!

Amilyen peches vagy, sosem lehet tudni!
(Beszélgetés vége)


Csak mert együtt töltöttünk egy délutánt, most azt hiszed, hogy különleges elbánásban részesülhetsz?
A. Reméltem, hogy egy kicsit kedvesebb leszel. 
B. Pszt! Ne olyan hangosan! Nem szeretném, ha kitudódna a dolog!
C. Az után, hogy Dake előtt előadtad a lovagomat, valóban valami ilyesmire számítottam.
(Mindkettő semleges válasz.)

Mert eddig nem voltam az?
Hát... De, amikor úgy van kedved...

Ez van, amikor valamit erőltetnek.
Ha majd végzünk ezzel, kedvesebb leszek.
A, B, C - Semleges válasz


Úgy látszik, megbíznak benned! Kérdés nélkül odaadják neked a kulcsot!
A. Mert soha nem csináltam még semmi rosszat!
B. Egyszer megtanítom neked, hogy kell ezt csinálni!
C. Mr. Faraize megbízik bennem, ennyi az egész!
(Semleges mind.)

Pedig amilyen érdekesen van felöltözve, nem nehéz észrevenni!
(Tényleg elég... élénk színűek a ruhái.)

Ma van a bohócok napja?
Miért mondod ezt?

Van egy srác, aki elég furán öltözködik. Azaz, elég... élénk színűek a ruhái.
Hol láttad? Pont őt keresem!

Keresd tovább! Nem lesz nehéz megtalálni...
Oké!


Láttad, hogy van két új diák?

Láttam... Alexy az előbb megkérdezte, hogy minek kell igazolványkép a beiratkozáshoz.
Alexy? Ő melyik?

A kék hajú.
Jaj, tényleg!

Mit csinálsz?
Az igazgatónőt keresem, hogy átadjak neki egy felmentést.

Mégsem indulsz a tájfutó versenyen?
De, ez nem az én felmentésem, hanem a Rosáé. Elment, hogy találkozzon a barátjával, úgyhogy én adom át a felmentését.

Ha pénzt kérnél az összes alkalomért, amikor valakinek segítesz, már gazdag lennél.
Haha, igaz!

Dolgozatok (amit ő nem írt meg...):
Kíváncsi vagyok, neked hogy sikerültek! Ne felejtsd el elmondani, ha megbuktál! Jót nevetnék rajta!
(Erre inkább nem mondok semmit...)


~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése