2013. november 23., szombat

Lysander 10. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!

Mit kell csinálnunk?
Utolsóként nekem adta ide a teendők listáját az igazgatónő. Segíteni kell Mr. Faraize-nek a többi iskolával felvenni a kapcsolatot. Ki kell rakni egy transzparenst a tájfutásról a gimi bejáratánál, és ki kell osztani a jelentkezési lapokat a diákoknak.
Feloszthatnánk a csapatot, hogy gyorsabban haladjunk!
Rendben! Mit csináljunk?
Osszuk ki a jelentkezési lapokat a diákoknak!

Nem is kérdeztem, jól telt a szüneted, Reka?

Igen, jól éreztem magam, köszi! És te?

Nyugodt és pihentető szünetem volt. Régóta nem volt már ennyi szabadidőm, amit az írásra fordíthattam.
A. Történetet írtál?
B. Dalszöveget írtál?
C. Verset írtál?
(A "B" és "C" semlegesek)

(-->B)Többet is írtam, de nem tetszenek. Szerintem nem fogom őket felhasználni.
A. Sokszor nem tetszik, amit írsz?
B. Kár! Biztos vagyok benne, hogy érdemes lenne ránézni!




Végeztünk, úgyhogy most megyek. Láttam, hogy kitették a dolgozatok eredményeit a
„B” teremben. Megnézem őket!

A. Oké! Köszönöm a segítséged!
B. Oké! Bár nem sokat segítettél.
C. Oké! Örülök, hogy velem voltál párban!

Én is örültem. Ha már nem látnálak, legyen szép napod! Szia!
Köszi, neked is!

Meg szeretném nézni a dolgozataim eredményeit. Remélem, nem kaptam túl rossz jegyeket!
A. Nem hinném, rendesen felkészültél!
B. Inkább menj, és nézd meg az eredményeidet, ahelyett, hogy itt állsz!

Igazad van.

Kíváncsi vagyok, miért van mindenki a DÖK-ös teremben...
Nataniel ott adja át az engedélyeket, hogy el lehessen menni. Te nem kértél?

Jó, hogy emlékeztetsz! El is felejtettem!
(Micsoda memória...)

Olyan érzésem van, mintha elfelejtettem volna valamit. De nem akar eszembe jutni...
Nem felejtetted véletlenül otthon a jelentkezési lapod?

Nem, Castiel felhívott este, hogy emlékeztessen. Valami más lehet...
Remélem, nem valami fontos dolog...

Kitöltötted a jelentkezési lapodat, Christy?
Persze, pont azt keresem, hogy kinek kell odaadni.


Miről beszéltek?
Az új diákról.

Gondoltam... Szerintem nem öltözködik furán.
(Mondjuk, ahogy te öltözködsz... Nem véletlen, hogy nem találod furcsának.)




~*~ Réka ~*~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése