2014. december 21., vasárnap

Armin, Nathaniel, Castiel, Lysander, Kentin, Dake 21. epizód

Kérlek, csak saját felelősségre olvasd ezt a  bejegyzést, ha önállóan szeretnél továbbhaladni a játékban!


Armin

Csipkerózsika
Jobbak voltak!
A. Ha ha! Vicces vagy, ha csalódott vagy.
B. Ugyan már, biztosan remekül fogsz festeni ruhában!

Alíz csodaországban
Reka! Te tudod mi az a „Madness Returns”, ugye?
A. Gőzöm sincs...
B. Azt hiszem, igen...
C. Persze!

Ja... Mit szóltál a Kalaposhoz?
A. Nagyon jól nézett ki!
B. Nagyon csúnya volt!

Piroska és a farkas
Ne törődj vele. Nekem is valami másra kell gondolnom, különben egész anp ezen fogok rágódni. Mindenesetre nem bírom kivárni, hogy ennek a hülye darabnak vége legyen.
A. Nem tetszik a szereped, mint medve?
B. Én sem! A koncert annyival jobb volt!
C. Ez többet jelent, minthogy tönkretegye a napod!

Sokszor üvöltözik veled?
A. Gyakran…. igen.
B. Nem, nem igazán. Én csak túloztam egy kicsit!



Nem tudom, mi olyan vicces!
A. Az hogy aggódsz, hogy mit mondhat rólad Mr. Faraize.
B. Az, hogy rosszak a jegyeid.
C. Az, hogy félsz a szüleidtől.

A. A szüleid menőn néznek ki!
B. Nos… nem épp úgy néznek ki, mint te.
C. Csinos az anyukád!




Castiel

Csipkerózsika
Muszáj válaszolnom?
A. Biztos vagyok benne, hogy tetszik neked.
B. Nem tudnálak elképzelni téged királyként.

Piroska és a farkas
Észrevettem!
A. Ne zavard őt, oké?
B. Szerintem még sosem tettél érte semmit.
C. Csodálkozom, miért…

Ó igen? Nem zavar, hogy szemétnek hív?
A. Hát, igazából nem sokat tévedett.
B. Ezt most már tényleg be szeretném fejezni!



Vannak még ilyen hülye kérdéseid?
A. Nyugodj már meg!...
B. Csak szólj hozzám még egyszer így, és meglátod, mit csinálok veled!
C. Nem, már nincs több talonban.

Mondjuk úgy, hogy az anyatermészet kegyesebb volt anyukáddal, mint veled.
A. Még mindig van időm fejlőni…
B. Gonosz vagy!

A. Kinevetem magas esélymérővel pozitív kihatása van, alacsonnyal, még többet veszítesz. 
B. Nem vállalom a kockázatot.



Lysander

Alice csodaországban
Pedig van több is, csak a suliban nem hordom őket. A magas kalapok a kedvenceim.
A. Szeretnélek látni egyszer vele!
B. Az nem... fellengzős egy kicsit?
C. Az milyen?

Kevésbé fontos dolgok. Mindig elvesztem, szóval nem a legokosabb ötlet fontos dolgokat beleírni. (A jegyzetfüzetéről van szó.)
A. Éppen ellenkezőleg. borzalmas lenne.
B. Oh, én azt hittem, hogy az a  füzet fontos neked.

Piroska és a farkas
Mi lenne vele a gond?
A. Ez egy kicsit… gyerekes.
B. Ez egy kicsit… fura.



Nem, hajlamosak elveszni, ha egyedül hagyom őket.
A. Micsoda család!
B. Várj, lehet, hogy tudok neked segíteni.
C. Ha ha! Így a legjobb, nem? Legalább nem fogják látni az előadást!

Nem szoktam hazudni.
A. Örökbe fogadtak?
B. Kicsit furának tűnnek...
C. Elég viccesek!


Kentin

Csipkerózsika
…Szerinted?
A. Igen! Biztosan remek leszel. Nagy változás lesz.
B.  Biztos vagyok benne.



N… nem akarom Castielt dühösnek látni.
A. Ennyi?
B. Ez szívszorító!
C. Ha ha ha!

Ha ha! Ne hallgass rá, butaságokat beszél.
A. Meg fogd fojtani őt!
B. Hagyd már, szeretném hallani az egészet! (magas esélymérőnél + egyébként -)
C. (Csak úgy teszek, mintha nem hallottam volna semmit.)



Nathaniel

Amber: Hagyjál már a bátyjámmal beszélni!
A. A barátaid keresnek téged, Amber. 
B.      Én is szeretnék Nathaniellel beszélni.
C. Nyugodj már meg, elmegyek.

Mindannyian ellenem vagytok! Utállak! Nem fogok eljönni az előadásra, és megnézhetitek, mihez kezdtek nélkülem!
A. Ne mondd ezt, mindenkire szükség van!
B. Mintha érdekelne minket…


Ahelyett, hogy nevetnél, gyere, és segíts!
A. Nincs rám szükséged, megoldod te magad is!
B.       Mennyit fizetsz érte?
C. Ha ha, jövök már!



Dake
Na, mi újság? Rég nem láttalak.
A. Semmi különös.
B. Kicsit izgulok.
C. Nincs nagy kedvem beszélgetni.


Ruhák:



A daraboknál amikor a szövegmódosításra van lehetőség, jegyezd meg, hogy mit választasz, mert az előadáson is azokat kell mondanod, hogy megkapd az illusztrációkat.


Csipkerózsika






Alice csodaországban






Piroska és a farkas








~*~ Réka ~*~

22 megjegyzés:

  1. Kerdezni szeretnek,h ha ujra akrom jatszani masik storyval,akk melyiket kell valasztani? Tortenetmodositast vagy az epizodot??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor elég az epizód visszajátszása. De a későbbiekben ahhoz a történethez térsz vissza, amit először játszottál.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Milyen magas esélymérőnek kell lenni Castiel megviccelésénél? Minden képet meglehet szerezni az adott színdarabnál, ha 100-on vagyok mindkettőnél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hetven alattival nem próbáltam, szóval sztem akörül. Igen, úgy tudom, meg.

      Törlés
    2. köszönöm a választ. kipróbáltam 87 %-on vagyok Castiel-nél, ki lehet nevetni, nem lesz gond belőle :)

      Törlés
    3. Nekem Castiel-nél 77 %-on van akkor ki lehet nevetni, nem lesz bajom belőle??? (mármint a karakternek)

      Törlés
  4. Szia!

    Lenne egy aprócska kérdésem:
    Natanielnél melyik darabot kell választanom?

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Lenne egy aprócska kérdésem:
    Natanielnél melyik darabot kell választanom?

    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Tehát a piros is jó válasz vagy pont az a rossz qwq?

    VálaszTörlés
  8. Tehát a piros is jó válasz vagy pont az a rossz qwq?

    VálaszTörlés
  9. De ha új színdarabot akarok miután végig jjátzottam akkor a 20 epihez kell visszamennem igaz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. A 21. epizód elején a visszajátszásnál megkérdezi hogy szeretnél e változtatni.

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Amikor szöveg módosításra van lehetőség akkor mindegy melyiket választom?:)

    VálaszTörlés
  12. Én az Alice csodaországban-t választottam. A színdarabban a módosításokat jól tudtam, mert leírtam. Viszont, csak Arminnál kaptam képet. Nála 40, Lisandernél -67 esélyem van. Azért nem kaptam képet mer Lisandernél minuszban vagyok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 epizód során csak 1 képet kapsz. Az esetben vagy Lisander vagy Armin képet kaphatsz. Ez attól függ melyiknél nagyobb az esélyed. Ha szeretnél Lisander képet is akkor játszd vissza az epizódot és rontsd le az esélyt Armin-nál és javítsd Lisandernél. De ekkora ampitúdó esetén nem hiszem hogy sikerülhet.

      Törlés